مصرف کنندگان و کسب و کارهای کوچک به آگهی های جدید رسانه ای به عنوان یک راه برای کاهش هزینه ها

[ad_1]

با زمان لرزش اقتصاد جهانی, مصرف کنندگان در حال تبدیل شدن بیشتر به تبلیغات متنی در ارز به صورت رایگان و یا کاهش هزینه محتوا و یا خدمات است.

نگاه اخیر ازدواج Adobe و یاهو. با راه اندازی تبلیغات به صورت Adobe PDF (در حال حاضر در بتا) ناشران قادر به ارائه محتوا است که آنها در گذشته را به اتهام هزینه برای جایگزین کردن آن هزینه ها با یاهو درآمد حاصل از تبلیغات. محجوب نوار ارائه می شود مربوط به تبلیغات یاهو با توجه به مطالب موجود در سند PDF.

با توجه به لس آنجلس تایمز حتی شرکت های هواپیمایی در حال افزایش هدفمند در پرواز تبلیغاتی برای کمک به حفظ و یا کاهش هواپیمایی هزینه های. باهاما وزارت گردشگری به تازگی خریداری فضای آگهی در صندلی پشت سینی سطل سربار و همراه کابین دیوار روح هواپیمایی 28 هواپیما. تبلیغات نمایش داده شده مختلف گردشگری فعالیت های موجود در باهاما مانند ماهیگیری و غواصی است.

آخرین آگهی های جدید, رسانه ها در نرم افزار تبلیغات به پیروی از همان اصول است. به عنوان مصرف کنندگان بیشتر مایل به اجازه می دهد مربوطه, تبلیغات, نرم افزار ناشران باید از این فرصت برای کاهش هزینه ها و یا ارائه محصول خود را به صورت رایگان در ازای یکپارچه تبلیغات متنی. با طیف متنوعی از نرم افزار موجود در دنیای دیجیتال امروز تقریبا هر تبلیغ می تواند به پیدا کردن یک برنامه است که اهداف خاص خود را مخاطب – از صاحبان کسب و کار به پدر و مادر و خانواده – و مربوط به محصولات و یا خدمات ارائه شده.

تبلیغات هدفمند به اسیر مخاطبان هستند یک راه حل برنده-برنده. برای, تبلیغ, این, آگهی های جدید, رسانه های غیر سرزده می رسد و هدفمند واجد شرایط مخاطبان است. برای مصرف کنندگان آن را به معنای کمتر خرج کردن در زمانی که هر دلار بسیار مهم است.

صاحبان کسب و کار جستجو برای کسب و کار قالب سند – و تبلیغ کنندگان که می خواهند برای رسیدن به آنها – به زودی قادر خواهد بود به استفاده از این روند است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *