مشخصات موتورهای خودرو ایرانی

به طور معلوم موتور XU7 روی خودروهایی مثل پژو 405 ، پژو 406 ، سیتروئن زانتیا و نوع های دیگری از پژو و سیتروئن در همین ارتفاع همین برهه زمانی استفاده شد. اتومبیل من 405 slx دسته 97 اساسی موتور tu5 و مهم کارکرد 18 هزار تا هستش روزی که خودرو رو صفر تحویل گرفتم مقداری آب(حدودا 2 لیوان) اندک داشت،آب مقطر بیشتر کردم. طی همین سالها پژو پارس اهمیت سه چهار دسته پیشرانه متعدد در بازار میهن عرضاندام کرده اما در حال حاضر صرفا ملازم دارای دو جور پیشرانه xu7 هشت سوپاپ و موتور TU5 شانزده سوپاپ به فروش میرسد. پس هر دو سیلندر دو و سه را نادرست میدهد. در واقع استرس توشه این فشار را در بین هر دو امداد جلو تقسیم می کند. همین داده ها (دمای آب) زیاد اهمیت هستن زیرا هم به آمپر رسول میشه تا راننده بازدید کنه و هم به حرفه ها امر پر‌نور شدن در بدور کند و تند رو میده؛ پس عملا شالوده فعالیت کرد سیستم خنک کننده خودرو همین اطلاعات دریافتی از فشنگی هست. از طرفی مهندسان کشور ایران خودرو معتقدند مشکلات موتور قبلی پژو ۴۰۵ از پاراگراف روغنکاری هم اهمیت اصلاح مدار روغنکاری موتور برطرف شده است. به گفته مالکان، سیتروئن C4 دارای موتورهای 1.6 VTi و 1.6 THP، زمان رانندگی بی سر و صدا در شهر، تقریباً به عبارتی میزان سوخت مصرف می نماید – حدود 9 لیتر در 100 کیلومتر. سازنده ردوبدل آن را بعد از 240000 km یا این که 10 سال تجویز می کند. در سال 1383 ایران ماشین تصمیم گرفت تا در پروژهای به اسم EF7 زمینه طراحی و ساخت موتور ملی را آماده کند. پس از حضور موفق و استقبال فراوانی که از آن شد ایرانخودرو مبادرت به راهاندازی خط مونتاژ آن در مرز و بوم کرد، به طوری که شركت ايران ماشین يكي از مهمترين پايگاهای توليد پژو 206 در عالم به شمار میرود. چرخ های محرک پژو پارس tu5 در محور جلویی آن قرار دارند. در ماشین های پژو پارس LX و پژو پارس اتوماتیک از موتور TU5 استعمال شده است. سیستم تعلیق سیتروئن C4، به طور سنتی به جهت اتومبیل های کامپکت فرانسوی، اهمیت بند مک فرسون در جلو و یک میله پیچشی در عقب (روی فنرها) است. که اما در همین رنج قیمتی اتومبیل های هاچ بک اتوماتیک مثل پژو 207 و رنو ساندرو یا اتومبیل های مهم بدنه ی جمع و دسته مانند جیلی GC6 یا این که تندر پلاس اتوماتیک می توانند خوب تر ظاهر شوند چون بعد ها کوچکتری دارا هستند و در مشاجره کیفی نیز خوب تر ظاهر می شوند . فروش اقساطی پژو پارس جمهوری اسلامی ایران خودرو با تحویل یک روزه! همین قراردادبر مبنا موازنه ارزی انعقاد گردیده و به هر میزانی که جمهوری اسلامی ایران ماشین قطعات پیش ساخته ( C.K.D.) وارد کند، خودرو تولیدی صادر خواهد شد و به این ترتیب می توان گفت که تولید این ماشین هیچ گونه هزینه ارزی برای دولت و کشور ایران اتومبیل نخواهد داشت. میزان مجاز کمکردن روغن در موتورهای TU حداكثر 0.3 ليتر در هر 1000 km میباشد. موتورهای TU5 شتاب بالایی موتور tu5 پژو 206 دارند. تقویت کننده غیرمنتظره می تواند هزینه های نسبتاً بالایی تولید کند. و از آنجایی که موتور در دمای عملیاتی تقریبا بالایی (بیشتر از THP) فعالیت می کند، پوشش اساسی گذشت دوران تغییر صورت می دهد. به این معنی که پارس کلاس 32 که صرفا تفاوتش دارای کلاس 28 بوق بر روی دستور است. این تیپ اساس ای ترین نوع ۲۰۶ است. مه شکن های جلو و عقب نیز از امکانات این تیپ 206 به شمار می آیند. 2 سرنشین اهمیت صندوقی نیمه پر، تیپ 5 را هاچبکی پرشتاب تجربه می کنند. اما خودروسازان میهن حساس اعمال برخی تغییرات، تولیدات تازه را ذیل تیتر فیس لیفت معرفی می کنند! این در حالی می باشد که موتور EF7 مشخصات فنی قویتری داشته و از آنجایی که یک دوگانهسوز مطرح در میهن محسوب میشود، علاقهمندان یگانه خویش را به دست آورده است. همین موتور در عین تعمیرپذیری آسان و فراوانی قطعات و اسباب یدکی، بر شالوده فناوری دهه هشتاد میلادی ساخته شده است و راندمان دیدنی توجهی ندارد. پس از آن شرکت های مختلفی که بهترین آنان دیناپارت بوده می باشد قطعات و اثاثیه زانتیا آن را ساخت نمودند که در ادامه به آنها خوا‌هیم پرداخت. در ادامه در مورد کارداران خراب شدن یاتاقان ها صحبت خوا هیم کرد . فعالیت باز و بسته شدن همین سوپاپ ها و هم روزگار بندی آن به وسیله میل بادامک انجام می شود . تمام موتورهای دیزلی اهمیت یک درایو روزگار بندی تسمه ای هستند. حیف هست که ورژن های اساس سیتروئن C4 دارای 1.4 و 1.6 VTi فقط با گیربکس 5 سرعته دستی هستند. علاوه بر سه سیلندر، با یک تسمه تایم غوطهور در روغن نظیر موتور فورد 1.0 اکوبوست است. در سال 2013، یک توربوشارژ 1.2 e-THP دارای سه سیلندر که PureTech هم نامیده می شود، ذیل کاپوت ظاهر شد. به ویژه، مهم توجه به همین واقعیت که سازنده نادرست مشابهی را که در گزینه TNR انجام شد، مرتکب نشد. تولید کننده توصیه می نماید تسمه را سپس از 180000 کیلومتر یا این که 120 ماه بده بستان کنید. حیاتی همین حال، بر بر خلاف آن، 1.2 e-THP از یک شفت متعادل کننده به کار گیری می کند که از میل لنگ اساسی استعمال از چرخ دنده ها (دنده) هدایت می شود. تنظیمات شاسی قابل انعطاف هستند: ماشین به شدت در پیچ ها غلت می زند، البته در عین درحال حاضر ضربه ها را کاملاً خنثی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *