مشاوره دیجیتال مارکتینگ و آموزش مهارت های بازاریابی دیجیتال

گرچه برقراری ارتباط صحیح و اصولی بخشی از ۵ گام برای بهتر فروختن نیست اما می توان از آن به عنوان مقدمه ای بر آموزش فروش یاد کرد. مطابق قیف فروش گام به گام با مشتری پیش می رویم تا مشتری جدیدی که از خدمات ما راضی بوده به مشتری وفادار سازمان تبدیل شود و دیگران را به خرید از ما ترغیب کند. برای این منظور، شرکت ها از ابزارهای متفاوتی برای به دست آوردن حداکثر فروش محصولات خود در بازار با مقایسه با اقتصاد بازار استفاده می کنند. استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز می تواند در موفقیت کسب و کارها نقش بسزایی داشته باشد. مشاور بازاریابی اصفهان می تواند خدمات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری، با تعیین وقت قبلی و پرداخت هزینه مشاوره بازاریابی به صاحبان کسب و کارها ارائه نماید. روش بمبارارن اطلاعاتی مشتری خیلی وقت است که منسوخ شده و جای خود را به شیوه های موثر و کارآمد فروش داده است. وقت شناسی نشان می دهد شما برای مشتری اهمیت قائل هستید. شاید هم برای شما بسیار اهمیت دارد که یک مشاور بازاریابی باید چه خصوصیاتی را داشته باشد؟ ممکن است مشتریان زیادی به شما مراجعه کنند و شما روی همه آن ها به یک میزان سرمایه گذاری کنید در حالی که این کار بسیار اشتباه است.

زمانی که فروشنده ها نام ۳ دقیقه طلایی را از مشاور فروش می شنوند ممکن است کمی بترسند یا بگویند ۳ دقیقه برای پرزنت محصولات یا خدمات خیلی کم است! چهارمین اصل در آموزش فروش، اثر گذاری در سه دقیقه نخست برخورد با مشتری است. وقتی شروع به یادگیری در مورد شرکت مورد نظر و صنعت مربوطه می کنید، شما تبدیل به فردی می شوید که غیر قابل انکار است. در ابتدا آموزش فروش به یک اشتباه رایج در میان فروشنده ها اشاره می کنیم؛ برخی از فروشنده ها برای فروش بیشتر مشتری را بمباران اطلاعاتی می کنند و انتظار دارند مشتری از آن ها خرید کند ولی وقتی می بینند ایشان فرآیند خرید را به تعویق انداخته و از فروشنده وقتی برای فکر کردن می خواهد متعجب می شوند. وقتی از نظر مالی با محدودیتهایی روبهرو هستید، بهترین کار، دنبالهروی از استراتژی «شروع کوچک» است. بنرهای تبلیغاتی یکی از روش های بازاریابی دیجیتال در فضای آنلاین است.

مشکل دیگر این است که در برخی از کشورهای جهان سوم تعداد سازمانهای تبلیغاتی بسیار محدود بوده و در مواردی اصلا وجود ندارد. برخی از شماره های اصلی عبارتند از: درآمد کلی، سود ناخالص و سهم بازار. برخی از فروشنده ها تصور می کنند اگر در این زمینه با مشتری صداقت به خرج دهند او را از دست خواهند داد در حالی که مبانی آموزش فروش حرفه ای می گوید که این کار باعث جلب اعتماد و حتی وفادار سازی مشتری خواهد شد. قانون پارتو می گوید تنها ۲۰درصد از مشتریان برای شما ۸۰ درصد سود آوری دارند بنابراین باید ۸۰ درصد زمان و سرمایه خود را صرف برقراری و حفظ ارتباط با این ۲۰ درصد کنید. آن ها می خواهند مسیری را به ایشان نشان دهیم تا بتوانند به سود خوبی در فروش برسند و مشتری های بیشتری جذب کنند. تمامی محصولات پرمصرفی که دارای بازار جهانی هستند، حضور خوبی در رسانه­ها و شبکه­های اجتماعی دارند، از جمله کوکاکولا، سامسونگ، پپسی، یونیلیور، گلاکسو و … مرکز جامع خدمات بازاریابی و فروش (شامل مشاور بازاریابی و فروش ، تحقیقات بازار و آموزش بازاریابی و فروش ) در کشور ، فعالیت هایی از قبیل مطالعه و توسعه مدل های مختلف مدیریت بازاریابی و برند سازی را کشور را عملیاتی می نماید.

گفتن داستان هایی در مورد برندتان می تواند باعث جلب اعتماد مشتری و در نهایت خرید شود. از اساسی ترین چیزهایی که هر شرکتی باید در مورد ان تصمیم گیری کند، این مطلب هست که میخواهند در حوزه بازاریابی بین الملل فعالیت کنند یا ترجیح میدهند که فعالیت خود را به داخل کشور خودشان محدود کنند. حتی می توانید فروشگاه ها یا ارائه دهنده خدماتی که آن نیاز را از مشتری رفع می کنند را به او معرفی کنید. و ـ وزارت نیرو مكلف است در صورت نیاز با حفظ مسؤولیت تأمین برق، به منظور ترغیب سایر مؤسسات داخلی به تولید هر چه بیشتر نیروی برق از نیروگاههای خارج از مدیریت آن وزارتخانه، براساس دستورالعملی كه به تأیید شورای اقتصاد میرسد، نسبت بهخرید برق این نیروگاه ها اقدام شرکت مشاور بازاریابی نماید. همان طور که مشاهده کردید فروش امری پیچیده است که نیاز به گذراندن دوره های آموزش فروش حرفه ای دارد. اولین اصل در آموزش فروش شناخت صحیح مشتری است. بنابراین پیشنهاد می شود با مشاوران و متخصصان حوزه مدیریت فروش مشورت نمایید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور بازاریابی چیست بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.