مستقیم از سایت صوتی ضبط و بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

محتوا در اینترنت و در دنیای بازاریابی دیجیتال ایجاد شده و به اشتراک گذاشته شده در فرمت های مختلف مانند …

  • ایمیل
  • تصویری
  • صوتی
  • متن
  • انیمیشن
  • تصاویر

صوتی [in the form of Podcasts, Voicemails, Interviews, Customer Feedback etc etc] یکی از اصل استفاده از بازاریابی دیجیتال ارتباطات و توانایی برای کسب و کار قادر به جذب کامل احساسات از مشتریان خود را از طریق صدا در حال افزایش است.

به طور سنتی مشتریان قادر به ترک پست صوتی برای کسب و کار [of course] با استفاده از تلفن های خود را; این پست های صوتی خواهد برداشت مربوط به پرسنل و پس از عمل درآمده است. مشتریان [or prospects] بازدید از وب سایت شرکت قادر به ترک یک ایمیل از طریق صفحه تماس با همه خوب است و کار می کند اما در زمان یکی است به طور کامل قادر به انتقال احساس خود را از طریق استفاده از کلمه نوشته شده است به تنهایی.

آن است که با این آخرین نکته در نظر داشته باشید که ما در شرکت مصرف در پیام از مشتریان به عنوان یک ماده البته و با استفاده از این ضبط صوتی همراه با تمام منقول و احساسات است که قادر به ارائه از طریق صدای انسان به تنهایی به عنوان یک جزء کلیدی از استراتژی بازاریابی دیجیتال توسعه و اعدام است.

دادن مشتریان توانایی به ترک های صوتی ضبط شده [whether it be a simple 30 second voicemail or 5 minute customer satisfaction feedback request] یک جنبه از کسب و کار استراتژی است که به هر شرکت یک لبه از رقبای خود. به یاد داشته باشید که ما در حال صحبت کردن در مورد استفاده از ضبط صوتی از یک مداوم چشم انداز استراتژیک تشویق مشتریان به ترک بازخورد است که ما به عنوان صاحبان کسب و کار قادر به استفاده از برای بازاریابی و توسعه اهداف است.

پس از ساده 30 ثانیه صوتی به 5 دقیقه بازخورد مشتری; ارائه به بازدید کنندگان وب سایت با قابلیت ضبط صدا از سمت راست سایت با استفاده از هر کدام از دستگاه محاسبات آنها اتفاق می افتد به استفاده از به عنوان مثال.

  • دسکتاپ
  • قرص
  • دستگاه های هوشمند
  • تلفن همراه

… ما ایجاد کرده اند را به یک مزیت رقابتی برای شرکت مورد نظر در بازار است که آنها عامل در.

وجود دارد دیگر دسته ها کسب و کار استفاده از آن نیز می توانید از قابلیت ضبط صدا بدون نیاز به استفاده از نرم افزار خاص یا گران قیمت تجهیزات ضبط همانطور که در اکثر موارد این میکروفن در دستگاه محاسبه خواهد شد بیش از اندازه کافی به اندازه کافی برای ارائه صدا با کیفیت بالا.

مصاحبه و Podcasters در رده کاربر است که می تواند به نفع از نشستن در هر محل به آنها اتفاق می افتد به در و مستقیما از کامپیوتر به ابر ضبط و بایگانی های صوتی ضبط شده. در این مورد ما در حال صحبت کردن بیشتر در مورد 30 دقیقه تا حدود یک ساعت از صدا رفتن مستقیم به ابر.

یکی از مزیت های بزرگ این روش این است که در هر زمان می توانید دسترسی به داشبورد و دانلود صوتی, مصاحبه, پادکست ها و یا بازخورد مشتری ضبط و ویرایش و استفاده از هر کدام برای هدف هر کسب و کار استفاده مورد نیاز است.

به عنوان ما همچنان به دیدن جهان از بازاریابی دیجیتال خود را تکامل, صوتی ادامه خواهد داد به بازی یک بخش مهم و به مشتریان توانایی زحمت ضبط صدا از طریق وب سایت شرکت می توانید تنها در خدمت به منظور افزایش هر شرکت's digital تلاش های بازاریابی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *