محصول جدید و استراتژی بازاریابی

[ad_1]

بازاریابان متعدد سعی و آزمایش روش برای توسعه موفقیت آمیز محصول جدید و استراتژی بازاریابی که بسیاری از آنها شامل برخی از نوع از رسانه های اجتماعی عنصر. این به این معنی است که یک محصول جدید و استراتژی بازاریابی است که در حال حاضر تا حد زیادی متکی به اینترنت. موفقیت همیشه شروع می شود با یک استراتژی برای محصول جدید خود را, این یک ضرورت است.

بازاریابی اینترنتی تبدیل شده است آنقدر وسیع است که بازاریابان نیاز به استراتژی های مختلف برای بازاریابی محصولات از طریق مختلف پلت فرم آنلاین. Pinterest استراتژی را نمی خواهد شبیه یک Facebook استراتژی; از این رو, مهم است که برای تعیین چه نوع از بازاریابی اینترنتی با مناسب ترین برای محصول خود را. با این حال وجود دارد برخی از شیوه های است که همیشه باید اعمال می شود.

پیدا کردن جمعیتی خود را

هنگامی که در حال توسعه محصول جدید خود را بازاریابی, استراتژی شروع به کامپایل یک لیست از انواع از مردم خواهد شد که بیشتر علاقه مند در محصول خود را. عنوان خاص که ممکن است. آن ممکن است مفید خود را به شرح بازار هدف خود و شناسایی واقعی مردم در شبکه های اجتماعی که نشان دهنده هدف شما از مشتری می باشد.

ایجاد وزوز

ارائه مباحث نیز یک راه عالی برای ایجاد وزوز در مورد محصول خود را آنلاین. درخواست مردم برای به اشتراک گذاشتن و یا Retweet یک عکس از محصول خود را برای یک شانس برای برنده شدن یک به صورت رایگان. مباحث و تبلیغاتی ارائه می دهد و همچنین می تواند کمک به روشن کردن روزمره خود را آزادی مطبوعات به وبلاگ نویسان است. پیدا کردن یک وبلاگ است که یک تو رفتگی در دیوار است که مربوط به محصول خود را و آنها را ارائه نمونه رایگان در ازای نوشتن یک نقد و بررسی از محصول خود را.

اگر وجود دارد مشاهیر یا صنعت اثرگذارندهها که متناسب با بازار هدف خود آنها را ارائه مباحث. اگر آنها محصول خود را در شانس هستند آنها را ارسال یک “متشکرم” صدای جیر جیر یا پست خواهد شد که درایو بارهای از ترافیک آنلاین به محصول خود را در حساب های رسانه های اجتماعی و یا وب سایت.

استفاده از SEO

محصول جدید و استراتژی بازاریابی نیز باید شامل بهینه سازی موتور جستجو (SEO). تجزیه و تحلیل مخاطبان خود و ایجاد یک لیست از کلمات کلیدی که ممکن است استفاده از به جستجو برای محصولات مشابه. اگر ممکن است شامل جستجوگرها خود را در توضیحات محصول و یا هر گونه مطبوعات شما ارسال آنلاین. پیاده سازی SEO از طریق توسعه یک وبلاگ به عنوان بخشی از محصول خود را در وب سایت. مطالب وبلاگ خود را تعیین موفقیت استراتژی جستجوگرها خود را. شانس هستند که رقبا با استفاده از همان کلمات پس از ارائه مطالب مفید برای بازار هدف خود مهم است.

استفاده از وبلاگ نویسی و اشکال دیگر رسانه های اجتماعی برای تبدیل شدن به یک متخصص در محصول خود را در صنعت. استفاده از وب سایت های مانند ناهار و Eventbrite برای ایجاد قدرتمند وقایع اطراف خود محصول و مطبوعات به مردم در مورد حوادث. نمونه شامل گالری نمایش مذاقات و مد نشان می دهد. پیوستن و یا ایجاد گروه های LinkedIn که در آن شما می توانید به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد محصول خود را در تخته های بحث. به اشتراک گذاری و لینک دادن به وب سایت خود را از طریق این رسانه های اجتماعی نیز کمک خواهد کرد که برای ساخت خود را در جستجوگرها مشخصات.

ایجاد یک محصول جدید و استراتژی بازاریابی لازم برای راه اندازی یک محصول جدید در هر بازار آنلاین و یا در فروشگاه آجر و ملات. در حالی که نه هر طرح موفق آن است که تقریبا غیر ممکن است به موفقیت بدون در حال توسعه یک طرح است. یک محصول جدید بازاریابی استراتژی کلیدی است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *