محصولات جدید – شما می توانید پول?

[ad_1]

چالش توسعه و موفقیت معرفی محصولات و خدمات جدید و اساسی است برای شرکت های نوآورانه. چرا از آن است که بسیاری از ایده های بزرگ هرگز به تصویب آزمون بازار ؟ چرا مشتریان موفق به تحقق در خط خود را با برنامه ؟ عدم موفقیت و یا به طور کامل بهره برداری از محصولات جدید است که به امری عادی در میان شرکت های نوآورانه. دلایل شکست به طور معمول ریشه در اشتباهات اساسی. در اینجا این است که یک رویکرد ساخت یافته برای توسعه محصول و معرفی است که پایه و اساس برای آینده رونق کسب و کار.

عقل متعارف

این طبیعی است برای کسب و کار است که تکیه بر یک به طور منظم عرضه داخلی طراحی و توسعه محصولات جدید برای ایجاد یک فرایند برای توسعه و راه اندازی این محصولات به بازار است. در برخی از کسب و کار رسمی الزامات جذب’ فرایند تولید خواهد شد جزئیات محصول ایده آل. در عمل این محصول ایده آل است که هرگز تحویل داده ، این ممکن است به این دلیل که کل بازار را نمی توان راضی با یک محصول واحد. و یا ممکن است که زمان و محدودیت بودجه باعث تعدادی از ویژگی های به تعویق افتاده به برخی از نسخه دوم.

سپس زمانی که این ناقص محصول راه اندازی شده است را تا حد متوسط است و در مقایسه با انتظار. این محصول جدید است که تقریبا (نه کاملا) به اندازه کافی خوب برای بسیاری از مشتریان بالقوه است. شما نیاز به غلبه بر این با اتخاذ یک روند متفاوت.

موفق توسعه و معرفی

در حال توسعه محصول خود را, شما نیاز به اطمینان حاصل شود که شما باقی می ماند درست به محصول خود مفهوم است. مطمئن شوید که افراد درگیر در فرایند توسعه (از جمله هر گونه اتحاد) به طور کامل درک محصول خود را دید. وجود خواهد داشت سه تا پنج پارامترهای حياتی است که به شما در شناسایی مورد نیاز خود را جذب نمایند. این به طور معمول شامل هزینه فرم و عملکرد و عملکرد خدمات. ایجاد معیارهای این موارد و مطمئن شوید که هر پیشرفت بررسی کنترل نقاط بحرانی. آن است که بدون استفاده شدن به حزب راه اندازی و کشف که محصول خود هزینه های بیشتری را از مشتری هدف خود را آماده است به پرداخت.

با کیفیت خوب بررسی در فواصل منظم در طول مرحله توسعه را شناسایی انحراف از الزامات مورد نیاز در زمانی که از آن باقی مانده آسان و نسبتا به درست همه چیز.

رفتن به بازار طرح

جدید ترین محصول کارآفرینان دیگر از برآورد هزینه در برخی موارد نمی شروع به برنامه ریزی راه اندازی فاز تا توسعه تا حد زیادی تکمیل و اولین آزمایشات در راه هستند.

انجام صحیح مصرف محصول (یا خدمات) به بازار خواهد تاثیر بر فرم و عملکرد. با در نظر گرفتن تجربه من این است که بهترین نتیجه ممکن را به دست آورد هنگامی که راه اندازی و یا رفتن به بازار طرح توسعه قبل از طراحی شروع می شود – قبل از مشخصات محصول نهایی است.

در مستند خود را رفتن به بازار برنامه ریزی در نظر گرفتن تمام عناصر آمیخته بازاریابی (محصول ، قیمت ، مکان /مسیر به بازار ارتقاء افراد و فرایند) تضمین این که کل کسب و کار را خریداری کرده است به نقش خود در آینده مراحل برنامه است. نکات اصلی در نظر بگیرید به شرح زیر است:

هدف مشتری

ساخت واقعی آگاهی دقیق نیازهای مشتری هدف خود را و سپس آنها را به طور کامل برآورده. که به معنی شناسایی افراد واقعی که ارزش واقعی از محصول جدید خود را و یا خدمات است. سپس توصیف کامل خود را نیاز دارد.

تحقیقات بازار در این مرحله باید شدیدا مشخص شده است. از آن آسان است برای نتایج خود را آلوده; یا با فن آوری متفکرین از جان گذشته برای محصول خود را و یا کسانی که با منافع مقرره در برخی از تکنولوژی قدیمی تر و یا قدیمی مدل ارزش (مردم فروش پیجر بودند بی اعتنا از تلفن همراه برای 5 سال اول!!).

دلیل قانع کننده برای خرید

ساخت صادقانه پیشنهاد برای محصول خود را پوشش قیمت, مزایا و بازار پیام است. مشتریان هدف خود را در مقایسه با فداکاری شما درخواست نظر از هزینه اختلال در معرض خطر ، مطمئن شوید که تجارت در حاشیه مشتریان خود را به نفع. اطمینان حاصل شود که شما را در درک مشکل این است که مشتری هدف شما حل خواهد شد با محصول خود را.

مشکل حل شود باید به اندازه کافی خوب برای اطمینان حاصل شود که هر گونه دیگر بیشتر محصول رد شده است.

کل محصول

مشخص کردن محصول (یا خدمات) را در تمامیت آن. مطمئن شوید که شما در نظر تمام add-ons که مشتری هدف شما را تشخیص ضروری (برای مثال یک MP3 player بی فایده است و بدون معنی به دانلود موسیقی از سی دی و یا اینترنت). و سپس ایجاد یک پیشنهاد تجاری برای محصول خود را که شامل تمام این عناصر است.

شرکا و متحدان

سمت راست را انتخاب کنید اتحاد برای کمک به شما محصول خود را به بازار است. مطمئن شوید که شرکای سازگار در تمام جهات (مشابه اندازه کسب و کار و ارزش های مشابه به عنوان مثال) و ایجاد یک محیط قابل اعتماد است که در آن شما می توانید به اشتراک گذاری اطلاعات درست است.

توزیع

انتخاب توزيع مناسب همکاران می تواند مملو از دشواری. نمونه مشکلات عبارتند از: پیدا کردن خود را مجبور به موافقت با انحصار با شرکای توزیع که عدم رسیدن به بازار برای فعال کردن محصول خود را به رسیدن به پتانسیل کامل.

آن حیاتی است که شما انتخاب توزیع شریک است و یا می تواند به توسعه مهارت های مناسب برای محصول خود را. عوارض اضافی بوجود می آیند که کانال شبکه شامل بازارهای بین المللی است. شما نیاز به مشاوره حرفه ای در توزیع توافق به اطمینان حاصل شود که آنها پوشش محرمانه و البته پرداخت می شود توسط یک مشتری خوشحال. این مهم است که به طلسم کردن خدمات و گارانتی پشتیبانی می کند.

در یک دنیای ایده آل شما خواهد شد فروش ایده خود را یک بار به یک کسب و کار بزرگ است که به فروش محصول خود در جلد برای پایان دادن به مشتریان. متاسفانه این کار همیشه ممکن نیست (یا مطلوب). این مسئله شما باید به حل و فصل است:

  • چگونه شما ایجاد کانال های فروش که فروش منابع و نیازی به کسب و کار خود را به فروش هر آیتم یک – یک به یک ؟

قیمت گذاری

اگر شما به درستی کامل تاسیس یک گزاره ارزش پس از این باید آسان است. با این حال ضروری است که شما را حفظ تماس با واقعیت است. هر گونه تحقیقات بازار باید بسیار محکم مشخص شده به اطمینان حاصل شود که شما جمع آوری نظرات بر اساس یک اصل تمایل به پرداخت. درک اینکه چگونه مشتری خود را در حال رفتن به پرداخت برای محصول یا خدمات شما. قیمت و شرایط پرداخت مناسب پرداخت کننده – آن را بی معنی است راه اندازی £10,000 محصول به یک تو رفتگی در دیوار است که هرگز نمی تواند آن را تقبل کنند.

رقابت

درک رقابت خود را. این شامل فن آوری و یا خدمات شما هدف جابجایی. این می تواند باشد که بزرگترین رقیب خود است که عدم-مصرف – برای مثال مردم در سازمان های بزرگ شده است خرید شخصی پرینتر به جای یک پیاده روی طولانی به یک چاپگر به اشتراک گذاشته شده.

ممکن است که خود واقعی رقبا را به طور کامل ارزش های مختلف مدل – شما ممکن است یک سرویس جابجایی یک محصول و یا بالعکس (برای مثال دوربین های دیجیتال و محصولات مرتبط با آن منجر به گسترده مرگ از بالا, خیابان, خدمات عکاسی).

هدف بعدی مشتری

در تدوین برنامه های خود را شناسایی مشتریان و همکاران است که تسهیل ورود به مجاور سوله. مطمئن شوید که شما این طرح در پیشبرد طوری که استراتژی خود را است که به وضوح تعریف شده است. مراقب باشید که رنگ به گوشه ای – مطمئن شوید که برنامه خود را به شما طول می کشد خود را به بازار مورد نظر و موقعیت. اگر شما در ابتدا تخصص در یک بازار تو رفتگی در دیوار و موفق به حرکت به سرعت به اندازه کافی برای پرداختن به دیگر جریان اصلی بازار از آن آسان است برای ساخت یک شهرت به عنوان یک شرکت با یک بازار محدود دامنه. من می دانم که یک شرکت تبدیل شده است که تنها به عنوان شناخته شده “این شرکت که تامین زندانها” زمانی که محصول خود را می تواند به راحتی به فروش می رسد به بی شمار از برنامه های کاربردی دیگر.

راه اندازی فرآیند

برای مجموعه محصولات و خدمات یک ساختار trialling فرایند حیاتی است که مطمئن شوید که همه شما تست انجام شده در آزمایشگاه ارائه یک کار راه حل به مشتری واقعی. شما نیاز به فکر می کنم در شرایط اثبات فرآیندهای کسب و کار مورد نیاز برای فروش, ساخت, تحویل, پیکربندی و پشتیبانی از محصول خود را. آن را ضروری است که شما نظارت بر عملکرد در مراحل اولیه.

ساخت پول از محصولات و خدمات جدید

اگر شما انتخاب می کنید به چشم پوشی از حقایق است که شما جمع آوری در طول راه – یا حقایق در مورد مشتریان خود و یا حقایق در مورد محصول خود را و سپس شما را نمی خواهد سود حاصل از محصولات جدید است. اگر شما شجاعت به نوشتن خوبی در نظر گرفته شده طرح به بررسی پیشرفت عینی در برابر این طرح در تمام مراحل و برای اصلاح هر گونه انحراف از آن – و سپس شما پول را از محصولات و خدمات جدید.

گواهينامه

متن بالا این است که تا حد زیادی بر اساس تجربه شخصی سازمان یافته در اطراف مفاهیم تحت پوشش مور در “گذر از شکاف”. کتاب من آرزو می کنم من تا به حال خوانده شده هنگامی که آن را برای اولین بار منتشر شد. کامل لیست خواندن در دسترس است از نویسنده درخواست.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *