ماهی قرمز اثر: 8 دوم محتوای چالش

[ad_1]

9 ثانیه.

که میانگین دامنه توجه از یک ماهی قرمز.

مدرن روز توجه مصرف span حال حاضر کمتر از آن.

آن را به عنوان معلوم 2015 جدید شرکت مایکروسافت مطالعه نشان داد ما رو به وخامت دامنه توجه است در حال حاضر یک زمان تمام کم از 8 ثانیه. این یک دوم کمتر از متوسط ماهی قرمز. که حق است! یک ماهی قرمز دارد یک دامنه توجه از 9 ثانیه – 1 ثانیه بیشتر از شما و I.

این نظریه به این معنی است که ما در واقع یک شات بهتر از تعامل با یک ماهی قرمز از بازدید کنندگان از نوع بشر است.

از همه فیلم در مورد گونه های حیوانی در تلاش برای رسیدن به انسانیت نه یکی در نظر گرفته ماهی قرمز. ماهی قرمز در حال توطئه جهانی را تصاحب ضرب و شتم ما را با خود برتر دهانه توجه.

به عنوان یک نتیجه کسب و کار شما 8 ثانیه به حلقه در از یک مشتری.

که 8 ثانیه از تکمیل غلظت و قدرت پردازش قبل از مغز خود را حرکت بر روی بعدی. مگر اینکه شما در کسب و کار ساخت, ماهی, مواد غذایی خود را مخاطب ساخته نیست تا از ماهی های قرمز کوچک.

امروز توجه تبدیل شده کمیاب کالا برای کسب و کار به ویژه در میان نسل وای. هنگامی که مردم چنین دهانه توجه کوتاه گرفتن توجه خود را یک چالش است. وجود دارد بسیاری دیگر از ماهی ها در دریا مانند یک جریان ثابت از تبلیغات و مکالمات در حال وقوع در قالب emojis. آن را بیش از حد آسان برای پیام خود را به جاروب کردن به دریا.

این “ماهی قرمز اثر“بر تمام تصمیمات کسب و کار ساخته شده و کسانی که هنوز ساخته شود. پس چگونه شما می توانید حلقه در مصرف کنندگان ؟ استراحت بازاریابی به “ماهی قرمز” توجه زنجیر وجود دارد این است که نسبتا آسان است!

زمان برای رفتن به ماهیگیری!: در اینجا سه نکته برای طعمه خود را با قلاب و فریب در درگیر مخاطبان:

  1. داستان – هیچ یک کاغذ برداشته توجه بیننده را بیشتر از دیدن چیزی خارج از عادی. را “قلاب” در داستان خود را منحصر به فرد و افراد توجه خواهد شد. ایجاد تبلیغات است که القاء احساسات.
  2. باهوش – هنگامی که شما در نوشتن محتوا برای وب سایت یا بروشور شما می خواهید برای گرفتن توجه مردم را به سرعت. شما می خواهید برای بیدار کردن حس کنجکاوی و نگه داشتن آنها را درگیر در آن برای اولین بار چند ثانیه. این جایی است که شما واقعا اجازه دهید که خلاقیت حباب به بالا و آمد تا با چیزی است که مخاطبان خود را درگیر می شود و آنها را به تماس خود را به عمل به سرعت. که ما به ارمغان می آورد به…
  3. نگه داشتن آن کوتاه – به طور جدی ، کمتر بیننده آشنا با نام تجاری خود را کوتاه تر توجه خود را span خواهد بود. خواهد محصول یا خدمات خود را به آنها کمک کند ؟ صحبت می کنند به آن است. اگر شما نمی توانید پاسخ این سوال بسیار ساده به سرعت… آنها رفته است. (نکته: GIFs متحرک می تواند جذب توجه و بدون بیننده تفکر در آن طول می کشد زمان زیادی.)

این خوبه اگر چند مصرف کنندگان ورقه از قلاب خود را و شنا دور. این طبیعی است. نه هر مصرف کننده است که رفتن به علاقه مند در آنچه شما در حال تلاش برای گفتن و یا ارائه. اما بازدید کننده ای که علاقه مند نگه خواهد درگیر و سرگرم تا زمانی که آنها تصمیم به ماندن در استخر خود را.

شما ممکن است در حال حاضر تبریک خود را برای تمرکز به اندازه کافی بلند به آن را از طریق این مقاله است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *