فشار در مقابل کشش اینترنت تنه زدن مطابقت یا بازاریابی یدک کش-از-جنگ ؟

[ad_1]

هر بازاریابی ابتکار است که در آن پایه یا فشار یا کشش. مبارزات ممکن است ویژگی های یک دوز سالم از هر اما اگر شما جوش هر حرکت را به آن طبیعت آن یکی از دو چیز است:

* آن را هل می دهد محصول خود را در مقابل آن بازار هدف. شاید معروف ترین تلویزیون های تجاری تمام وقت, سیب,'s “19843 آگهی اجرا در سوپر باول یکشنبه معرفی مکینتاش و نشان داد مصرف کنندگان چیزی است که آنها'd هرگز از خواب.

* آن را می کشد بازار هدف خود را به نقطه از فروش. نیروهای مسلح ایالات متحده با استفاده از انواع جلو و استراتژی برای نام نویسی تشویق. “چند. افتخار. تفنگداران دریایی.” این شعار با هدف گرفتن زنان و مردان جوان را از اتاق نشیمن و به نزدیکترین دفتر استخدام.

مکی's پست در DoshDosh بازاریابی اینترنتی را پوشش می دهد بسیاری از اصول که با استفاده از این محتوا برای بازاریابی کسب و کار شما آنلاین: فشار است که در مورد “تمرکز بر روی ویژگی های محصول یا خدمات شما و … پاسخ مستقیم از مخاطبان هدف.” در حالی که جلو تر است یک ساختمان با نام تجاری استراتژی است که در آن هدف از این طرح بازاریابی ممکن است جایگزین شود. اما تنها در کوتاه مدت ،

فکر می کنم در مورد اینکه چرا شما're فروش محصول خود را در وهله اول

1. آیا شما اعتصاب طلا با رادیکال نوآوری ؟

2. است آموزش خود را به مصرف کنندگان کلیدی تعیین کننده این محصول's موفقیت است ؟

3. خواهد آنها را ببینید آن را در حال آمدن است ؟

اگر شما می خواهید به فشار این محصول در مقابل مشتریان به دلیل آن ممکن است بیش از حد منحصر به فرد برای ایستادن روی پاهای خود را در ابتدا.

یک استراتژی کشش را بیشتر حس کنید:

1. شما را در بر داشت یک راه برای ارائه یک محصول شناخته شده ارزان تر از هر کس دیگری.

2. خود گزاره ارزش شامل ارائه خدمات به عنوان یک تفاوت از رقابت خود را.

3. مدل کسب و کار شما بستگی دارد به شدت در upselling یا صلیب فروش.

مشاوران بازاریابی زندگی را با در نظر گرفتن یک نگاهی از نزدیک در مشتری's مدل کسب و کار, خط تولید, صنعت, صنعت و محیط رقابتی است. هنگامی که شما've انتخاب استراتژی خود را, چگونه می, بسیج منابع بازاریابی دیجیتال خود را بر این اساس?

برای فشار استراتژی:

* بازاریابی ایمیل. با استفاده از ایمیل شما به طور موثر گریز بسیاری از فیلتر است که مصرف کنندگان استفاده برای تعیین اگر یک محصول یا خدمات برای آنها مناسب است. پیام خود را هل می دهد آن راه راست خود را به درب جلو. آن's به این دلیل است که شما نیاز به اجرای این کمپین بسیار عاقلانه: در مشتری خود را's صندوق تلقی می تواند بسیار مزاحم-اگر شما don't بلافاصله ارتباط برقرار ارزش به آنها است. هر کسی که برنامه ریزی برای استفاده از کمپین های ایمیل به عنوان یک جزء اصلی از بازاریابی آنلاین خود را طرح ممکن است در نظر خواندن Seth Godin's “اجازه بازاریابی است.”

* ویروسی کمپین رسانه های اجتماعی. در این سناریو شما به طور معمول ایجاد linkbait (محتوا است که ذاتا جالب به اندازه کافی برای مردم را به لینک خود را بدون کارشناس مدیریت) به امید ضربه زدن به عصب که در آن مطالب خود را بلافاصله منفجر محبوبیت. به عنوان مثال – you've کارگردانی و تولید شده چه می تواند باشد funniest video ever ویژه در یوتیوب. آن برنده't رفتن در هر نقطه تا زمانی که شما آن را فشار به ویروسی کانال های تعبیه شده در وبلاگ خود را رسیدن به فن, انجمن, ایمیل همه شما می دانید به آنها بگویید در مورد آن. اگر تصویری است که واقعا خوب فشار اولیه نیاز دارد تنها به یک کوچک-اما آن باقی مانده است یک فشار تعریف.

برای یک استراتژی کشش:

* لینک حمایت در کانال جستجو پرداخت. شما این را بدانید: تبلیغات است که نشان می دهد در سمت راست از نتایج جستجو در گوگل است. تمام موتورهای جستجوی عمده پولی با این نوع تبلیغ ، این بارز ترین راه برای اجرای یک استراتژی کشش بر روی وب به لطف فن آوری های پیشرفته در اختیار شما تنها افرادی که نمایش تبلیغات خود را (و در نهایت کلیک) هستند قبل از واجد شرایط در سراسر تنوع از معیارهای. شما صرفا با کشیدن آنها را به نمای خود را. سپس یک سایت خوب طراحی شده با تجاری گزاره (دفعات بازدید: قیمت / رابطه سود) را معمولا در پایان کار.

* بهینه سازی موتور جستجو (SEO). مردم با استفاده از موتورهای جستجو برای انواع دلایل (دیدن Browsermedia's بحث هلندی eye-tracking مطالعه و بینش در رفتار خریداران با استفاده از جستجو.) رتبه بندی خوبی برای انواع مربوطه عبارت کلمه کلیدی شما یک بار دیگر کشیدن در اشخاص علاقه مند است که در حال حاضر در نیمه راه آماده برای کشیدن ماشه. (مثل همیشه دم بلند اصل این است که چگونه این به ظاهر کوچک-مورد تو رفتگی در دیوار تمرکز در واقع می تواند نتایج بزرگ عملکرد. اگر شما پناهگاه't خوانده شده در مورد این مفهوم معروف ساخته شده توسط مجله Wired's Chris Anderson, it's زمان!)

مثل همیشه مجموعه ای از منابع در دسترس به شما سرسام آور است. با کمک از متخصصان بازاریابی شما می توانید بازی خود را در مدل کسب و کار به درست بازاریابی دیجیتال طرح کامل لازم با مجموعه ای از فشار و کشش تاکتیک.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *