فرودگاه تبلیغات: یک راه برای رسیدن به مشتریان بالقوه خود را

[ad_1]

ادغام کردن خانه های تبلیغاتی و استفاده از ترمینال فرودگاه استفاده می شود برای هدف قرار دادن مخاطبان به آنها را آینده نگر مشتری بالقوه برای کسب و کار از آنجا که هیچ یک از کسب و کار می تواند اجرا شود بدون ترویج کسب و کار و بازاریابی و تبلیغات مناسب ترین بخشی از این استراتژی را مجذوب عمومی به آن مشتری و فروش کالاها و یا خدمات است. فراتر از تبلیغات در تلویزیون, کنار, احتکار, فرودگاه, تبلیغات, جدیدترین و محبوب ترین راه برای ترویج محصول و یا کسب و کار مشخصات در ترمینال فرودگاه.

بزرگ و بلند را در یک داخلی یا بین المللی ترمینال متقاعد کسب و کار به پست احتکار پیچد و ظریف در لابی ستون و یا هواپیما و غیره دست به گریبان توجه بازدید کننده. چند سال قبل در یک سفر از طریق پرواز به خصوص در هند گرفته شده بود به عنوان گران ترین معامله برای یک انسان معمولی از این رو آن را به عهده گرفت به توان فراهم شده توسط طبقه بالا مردم اما در حال حاضر در گذشته چند سال همه چیز تغییر کرده است و همانطور که در رشد اقتصادی و مبارزه با کرایه ارزان تر هم بزنید تا وسط کلاس هم برای صرفه جویی در زمان برای صرف در سفر از طریق قطار یا هر مدت زمان طولانی در نظر گرفتن انتقال برای رسیدن به طولانی ریشه مقصد.

آه تبلیغات است که نه تنها مناسب برای B2C مفهوم به دنبال جلب توجه بزرگ بلند, بلکه بهترین راه حل مناسب برای کسب و کار B2B و از طریق علامت گذاری در توشه منطقه احتکار تحت بررسی در منطقه نوار نقاله نام تجاری بیل چرخ تبلیغات و بسیاری دیگر از راه تبلیغات دیجیتال در ترمینال فرودگاه قلمرو و یا پروازهای این ارائه می دهد یک راه قابل توجهی به ترویج نام تجاری و به طور همزمان حفظ مسافران مشغول و به اشتراک گذاری جدید معاملات و اطلاعات را با آنها بیش از حد.

B2B و یا B2C مارک های برتر تبلیغات در یک داخلی یا بین المللی هوایی ترمینال آن منبع درآمد و متمایز رای از مناطق مورد استفاده قرار گیرد برای چاپ و نشر هدف. تنها ترویج نام تجاری در یک حالت از حمل و نقل ممکن است گران معامله برای کسب و کار; یک کمک قالب های حرفه ای دیجیتال آژانس تبلیغاتی می تواند یک راه خوب برای استفاده از برای این منظور است.

در سناریوی امروز که در کمبود وقت بیش از 60 درصد مردم با استفاده از حالت پرواز به حمل و نقل و میلیون ها نفر از مردم زمین و پرواز در یک روز از هر فرودگاه, فرودگاه های تبلیغاتی تبدیل شده است حاد ترین روش بازاریابی برای به دست گرفتن میلیون ها چشم و دعوت آنها به نوبه خود به عنوان یک مشتری و فروش کالاها و خدمات است.

در جهان امروز حرکت سریع فرودگاه بسیار مفید و سودآور منبع و بازاریابی در هند چنای, احمدآباد, پونا, گوا, Calicut فرودگاه استفاده می شود برای ooh هدف تبلیغات برای ترویج مارک و محصول در بین المللی و هوا مسکونی ترمینال.

حتی اگر آن را کمی پر هزینه برای یک شرکت راه اندازی اما بیشترین سود منابع به دنده تا رشد از این رو بدون توجه به نگرانی در مورد انتخاب یک مکان مناسب مقابله با تبلیغات دیجیتال آژانس چنین TDI هند برای نیازهای بازاریابی خود را. از جمله شرکت های بیمه حمل و نقل و تبلیغات دیجیتال کارشناسان را برای خدمت به بهترین و مقرون به صرفه پایان به پایان راه حل برای مشتریان خود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *