عوامل افزایش دهنده فروش در طراحی سایت فروشگاهی

عوامل افزایش دهنده فروش در طراحی سایت فروشگاهی

[ad_1]

 

 

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، امروزه همه ی صاحبان کسب و کار دوست دارند تا وبسایتی کاملا یونیک و متفاوت داشته باشند. اما جدای از مواردی مانند کیفیت محصولات و قیمت آن ها، مهم ترین عامل به وجود آورنده این تمایز، تفاوت در طراحی وبسایت فروشگاهی است. این طراحی است که باعث جذب مخاطب به وبسایت شده و او را در نهایت به مشتری تبدیل می کند. اما به نظر شما چه مواردی در طراحی سایت فروشگاهی تاثیر گذارند؟

مهمترین عوامل موثر در طراحی سایت فروشگاهی

به جرئت می توان گفت که یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذاری بر فروشگاه های اینترنتی، طراحی ظاهری است. برای اینکه بتوانید بهترین طراحی و قالب مناسب کسب وکارتان را انتخاب کنید، ابتدا باید به صنعت تان توجه کنید. آیا شاخه ای که در آن مشغول به کار هستید، مانند وکالت یا کمپانی های وارداتی نیازمند پرستیژ خاصی است؟ یا بیشتر تم های کودکانه مناسب کار شماست؟ برای انتخاب یک گزینه درست در طراحی سایت فروشگاهی تان، باید همه این موارد را در نظر بگیرد. علاوه بر این، رنگ ها و فونت های سازمانی تان نیز از اهمیت خاصی برخوردارند. به عنوان مثال رنگ لوگو شما، با چه رنگ های دیگری ست می شود و ظاهر خوبی از خود به جای می گذارد؟ چند برگه A4 در مورد همه ی این اطلاعات ظاهری، به علاوه سلیقه شخصی خود شما، مسیر طراحی طراحی سایت فروشگاهی شما را می سازد.

 

 

دومین موردی که در طراحی فروشگاه های اینترنتی بسیار حائز اهمیت است، تجربه کاربری آسان است. متاسفانه امروزه اشتباهی که خیلی از طراحان سایت انجام می دهند، در نظر گرفتن قسمت های اضافی و نا کارآمد است. این آپشن ها نه تنها هیچ محتوای جذاب یا ضروری ندارند، بلکه کاربر را از رسیدن به خواسته اش نیز پشیمان می کنند. این موضوع حتی خیلی از مواقع باعث از بین رفتن و کنسل شدن فروش نیز می شود. تصور کنید فردی با مطالعه مطلب فروشگاه شما، به این نتیجه رسیده که محصول شما برای او مفید است و قصد خرید آن را دارد. اما شما آنقدر گزینه ها و آپشن های گوناگون در آن صفحه فروش قرار داده اید، که به کل از خرید خود منصرف می شود.

اکنون در دوره ای هستیم که از هر صنفی، چندین فروشگاه مختلف وجود دارد. در نتیجه هر مشتری که موفق به خرید از سایت شما نشده، از رقیبتان خرید خواهد کرد. به همین دلیل است که در طراحی اینگونه قسمت ها باید کمی حساس عمل کنید و بهترین حالت ممکن را برای مشتری در نظر بگیرید.

انواع طراحی سایت فروشگاهی

بر خلاف گذشته که سایت های فروشگاهی اکثر به یک سبد خرید و یک منو محدود بودند، امروزه شاهد تنوع بسیار زیادی در طراحی این وبگاه ها هستیم. از بک گراند های پویا گرفته تا منو های سه بعدی، همگی خانواده بسیار بزرگی از انواع سلیقه ها را تشکیل می دهند.

 

 

یکی از فاکتور های مهم طراحی سایت فروشگاهی شما، مشتریان و مخاطبان تان هستند. به این معنا که نیاز ها و درخواست های آنهاست، که باعث به وجود آمدن قسمت های مختلف در سایت شما می شود. مثلا اگر از دسته فروشگاه های خدماتی هستید، باید به بخش “ارتباط با ما” وب سایت تان توجه ویژه ای بکنید. چرا که محصولات خدماتی، بسیار تغییر پذیرند و مشتریان نیاز دارند تا با شما در ارتباط باشند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

اینکه طراحی سایت فروشگاهی برای کسب وکارتان چقدر هزینه دارد، بسته به توقعات و انتظاراتی است، که شما از سایت تان دارید. این انتظارات می تواند در حد یک صفحه نمایش محصولات و یک سبد خرید ساده باشد؛ و در مقابل نیز میتواند یک طراحی سایت فروشگاهی تمام عیار را شامل شود. از آنجا که طراحی یک فروشگاه، کار بسیار پیچیده ای است و نیاز به مهارت های مختلفی مانند کد نویسی و … دارد، کمک گرفتن از یک تیم تخصصی و با سابقه می تواند شما را بسیار جلو بیندازد.

 

 

تیم طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ایران سایت، با بیش از 22 سال سابقه تخصصی در طراحی انواع سایتهای فروشگاهی، آماده ارائه خدمات به شماست. این موسسه با طراحی بیش از 892 وبسایت و بهینه سازی بیش از 1000 کلمه کلیدی، پلن ها و امکانات مختلفی را برای کسب و کار ها در نظر گرفته است. شما می توانید به راحتی و با مراجعه به وبسایت این شرکت، از تنوع بالای نمونه کار ها دیدن کنید و در کمتر از چند دقیقه، درخواست خود را ثبت نمایید.

 

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *