عصر رسانه های اجتماعی بازاریابی

[ad_1]

فقط فکر می کنم! هزینه حداقل شش ساعت در هفته به منظور افزایش کسب و کار شما را اذعان ترافیک و فروش با کمی به هیچ هزینه. وجود حدود 90% بازاریابان که ادعا کرده اند که با کمک رسانه های اجتماعی آنها را به قرار گرفتن در معرض عظیم برای شرکت خود را.

  • افزایش مشتری جدید خرید – سود اصلی از بازاریابی رسانه های اجتماعی این است که شما باید فرصتی برای اتصال با شبکه از مشتریان ممکن است که در غیر این صورت شما خواهد بود قادر به سراسر با استفاده از دیگر تکنیک های بازاریابی مرسوم و حتی در جستجوگرها.
  • افزایش وفاداری به برند- دانشگاه فناوری تگزاس با انتشار گزارش با توجه به کدام مارک است که درگیر در کانال های رسانه های اجتماعی لذت ببرید ممتاز وفاداری از مشتریان خود را. این گزارش نتیجه می گیرد “شرکت ها باید با استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی آنها را می دهد وقتی که می آید به ارتباط با بینندگان خود را. به خوبی برنامه ریزی شده و برنامه ریزی استراتژی می تواند به اثبات برجسته در contorting مصرف کنندگان به برند وفادار است.” مطالعه دیگری منتشر شده توسط متقاعد کردن تبدیل یافت که 53 درصد از آمریکایی ها که به دنبال مارک های اجتماعی بیشتر وفادار به آن علامت های تجاری.
  • افزایش به رسمیت شناختن نام تجاری- هر شانس شما برای انتشار مطالب خود و دید خود را افزایش دهد مهم است. رسانه های اجتماعی شبکه های که شما خود را فقط کانال های جدید برای نام تجاری شما صدا و محتوا. این مهم است زیرا آن را در همان زمان باعث می شود شما راحت تر و قابل دسترسی برای مشتریان جدید و باعث می شود شما بیشتر شناخته شده و آشنا برای مشتریان موجود. مثلا مکرر کاربر توییتر می تواند شنیدن در مورد شرکت خود را برای اولین بار تنها پس از سکندری بر آن در newsfeed. و یا در غیر این صورت بی تفاوت مشتری ممکن است تبدیل شدن به بهتر آگاهی از نام تجاری خود را بعد از دیدن حضور خود را در شبکه های متعدد.
  • حفظ مشتری – وب سایت سیستم عامل کامل مکان برای صحبت کردن با مشتریان خود را در مورد محصولات جدید و فوق العاده تبلیغات و یا صرفا به آموزش آنها را در کسب و کار شما. از طریق ثابت, ارتباط رایگان شما می توانید شرکت خود را در مقابل مشتریان خود چشم خواهد شد که به نوبه خود منجر به کسب و کار تکرار و ارجاع است. نگه داشتن در ذهن کلیدی برای این نوع از ارتباطات به محتوای غنی نمی با استفاده از این راه خود را به زمین و محصول و یا خدمات است.
  • نتایج سریع – شکست نخورده و موفق اجرای یک SMM طرح ایجاد خواهد شد نتایج تقریبا فوری برای کسب و کار شما. این افزایش می تواند اندازه گیری از طریق افزایش ترافیک سایت, افزایش سرب کسب و در نهایت افزایش فروش. بر خلاف رادیو و یا تلویزیون تبلیغات که در آن مشتریان خود را ناپدید می شوند هنگامی که ads رفتن درجه این پلت فرم وب سایت مزایای خود ادامه خواهد داد و در دراز مدت به عنوان طولانی به عنوان ارتباطات و به روز رسانی رسانه های اجتماعی خود را وجود دارد نگهداری می شود.
  • امکانات بیشتر برای تبدیل- هر پست شما را بر روی یک پلت فرم رسانه های اجتماعی یک فرصت برای مشتریان تبدیل کنید. هنگامی که شما برای ساختن یک زیر, شما به طور همزمان دسترسی به مشتریان جدید اخیر مشتریان و مشتریان قدیمی و شما قادر خواهید بود برای ارتباط برقرار کردن با همه آنها. با هر پست وبلاگ, تصویر, تصویری, یا, نظر شما سهم خود را در صفحات اجتماعی فرصتی است برای کسی که به واکنش نشان می دهند و هر واکنش می تواند منجر به یک سایت مراجعه کنید و در نهایت تبدیل. نه هر ارتباط خود را با نام تجاری نتایج جستجو در یک, تبدیل, اما هر تعامل مثبت با افزایش احتمال نهایی تبدیل. حتی اگر شما کلیک کنید از طریق نرخ پایین تعداد مطلق از فرصت های شما در رسانه های اجتماعی مهم است. “چهار عنصر از هر گونه اقدام و نحوه استفاده از آنها در بازاریابی آنلاین خود را ابتکار” “فرصت” است که اولین عنصر از هر گونه اقدام است.
  • نرخ تبدیل بالاتر- SMM در نتیجه در بیشتر نرخ تبدیل در چند راه مجزا. شاید مهم ترین این است که آن عنصر انسانی; این واقعیت است که برندهای تر انسانی با تعامل در کانال های رسانه های اجتماعی. رسانه های اجتماعی یک محل که در آن علامت های تجاری عمل می کنند مانند مردم است و این مهم است زیرا مردم می خواهم به انجام کسب و کار با افراد دیگر; نه با شرکت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *