عامل بازاریابی دقیقه: اجازه رجز خوانی در کتاب داستان خود را بگویید

[ad_1]

در امروز's رقابتی املاک و مستغلات, بازار, من هنوز هم شگفت زده در چگونه چند عوامل می دانید که چگونه برای برقراری ارتباط خود را املاک و مستغلات کسب و کار داستان به خانه خریدار و فروشنده است. برداشت اول شمارش و شما نیاز به آماده شفاهی و بصری داستان خود را بگویید و چرا مصرف کننده باید از شما و نه رقابت. به زودی پس از من شروع به کسب و کار من توسعه یافته برای عدم وجود یک بهتر است, نام من لاف زدن کتاب را که در تمام لیست قرار ملاقات و جلسات با خریداران است.

من کتاب' مطالب همیشه در حال تحول و به طور مداوم به روز شده با اطلاعات فعلی و نمونه است. بخش اول به عنوان بسیاری از های فعال, در انتظار, و بسته listings به عنوان من می تواند متناسب. من شامل اموال و بروشور و کارت پستال و تورهای مجازی بر روی CD-ROMs. شامل انواع مختلفی از نقاط قیمت و مکان است.

بخش دوم به نمونه هایی از آگهی های روزنامه, مجله, امکانات و صفحه نمایش چاپ از من و کارگزاران وب سایت برای نشان دادن چه نوع از بازاریابی من برای یک ویژگی خاص.

سوم در لاف زدن کتاب واقعی, کارت, نامه ها و ایمیل های که توصیفات از مشتریان هر دو خریداران و فروشندگان در مورد رضایت خود را با املاک و مستغلات و کسب و کار.

در نهایت هر جایزه یا غیر انتفاعی کار من در جامعه من می خواهم به اشاره است که دادن به جامعه است و بخش مهمی از کسب و کار من. پس از یک مشتری می رود از طریق کتاب من آنها را به یک ایده جامع از آنچه که منافع من را به جدول. اجازه دهید خود را با تکبر راه رفتن کتاب کمک داستان خود را به مشتریان آینده نگر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *