صفحه اصلی آوردن بیکن خود را با محتوای

[ad_1]

شما احتمالا خواندن یک معامله بزرگ در مورد چقدر مهم است محتوای مناسب برای کسب و کار خود را در علاوه بر این به طور مداوم در تلاش برای ایجاد محتوا برای کسب و کار خود را در هر زمان. واقعیت این است که مطالب خود را بازاریابی مواد هستند خیلی بیشتر از صرفا با کیفیت بالا, فوتی و فوری, محتوای آموزشی. آنها نیاز به شما در کسب یک زندگی خوب.

گرفتن مواد بازاریابی خود را به تولید نتایج مناسب
اگر مواد بازاریابی خود را don't تولید نوع (سطح) از نتایج است که شما به آنها نیاز به تولید و شانس هستند واقعا بزرگ است که شما ادامه خواهد داد به استفاده از آن محتوای مواد. البته این مفهوم بسیار ساده است; اما دستیابی به این اهداف که شما تعیین کرده اند تا برای رسیدن به لزوما به راحتی قابل حصول است.

یک بازاریابی محتوا روش که با این نسخهها کار
اولین چیزی که شما نیاز به انجام به منظور موفقیت خود را با استراتژی بازاریابی محتوا است که برای توجیه نه تنها آنچه شما می خواهید به انجام, اما همچنین چرا شما می خواهید به آن را انجام دهد. اگر شما aren't هنوز مطمئن شوید که چه پاسخ به این سوال است که شما می خواهید به نگاهی به کسب و کار خود با دقت (از جمله بازگشت خود را در سرمایه گذاری [ROI]). اگر شما aren't مطمئن شوید که در مورد آنچه که شما به دنبال و یا آنچه شما در حال تلاش برای رسیدن به, شما نیاز به آمده تا با برخی از جامد و پاسخ با بیشترین سرعت (هنوز به طور کامل) به عنوان شما می توانید.

البته شما نه تنها می خواهید (و نیاز) برای ایجاد محتوا است که می گوید: دقیقا آنچه شما می خواهید می گویند اما شما همچنین نیاز به رسیدن به مخاطبان هدف خود را اعضای هر کجا که آنها خواهد شد تمایل به خواندن آنچه شما به اشتراک گذاری. که بدان معنی است که یک وبلاگ (یا برخی دیگر شبیه مقاله فروم) یک انتخاب خوب برای شما. یکی دیگر از طریق ایمیل. شما همچنین می خواهید افراد دیگر برای پیدا کردن مطالب خود را هنگامی که آنها در جستجوی آنچه شما ارائه دهد.

مخاطبان خود را
در حال حاضر شما احتمالا باید واقعا یک ایده روشن در مورد که مخاطبان خود را و که در آن آنها می خواهم به اویختن. اگر شما aren't کاملا وجود دارد و در عین حال شما نیاز به تعیین دقیقا همان است که مخاطبان خود را و شروع به برقراری ارتباط با آنها را بر یک پایه منسجم ، که کاملا اولین گام برای دستیابی به مطالب خود را اهداف بازاریابی.

هنگامی که شما ساخته شده است, روابط با اعضای مخاطبان خود را, شما می توانید't فقط به نظاره نشست و منتظر چیزی اتفاق می افتد. شما نیاز به شروع به درگیر شدن آنها. پس از همه, شما باید یک معامله بزرگ را به آنها و شما باید توانایی خود را برای حل مشکلات. اگر شما don't اجازه دهید آنها را در مورد آنچه شما می توانید انجام دهید آنها را می دانید. هدف نهایی شما این است که (در نهایت) تبدیل آنها به مشتریان (امیدوارم مشتریان تبدیل خواهد شد که وفادار و کسی که می خواهد به افراد دیگر بگویید در مورد چگونه شگفت انگیز خود را با نام تجاری است).

هنگامی که شما ایجاد کرده اند مخاطبان خود را, شما نیاز به تعیین دقیقا چقدر بزرگ است. تنها در آن نقطه خواهد شد و شما قادر خواهید بود برای کشف کردن اگر شما نیاز به تعامل بیشتر مردم و یا اگر مقدار زیادی از افرادی که شما با آنها در تعامل است که مناسب برای کسب و کار شما. مهم است به یاد داشته باشید در اینجا است که شما نیاز به قرار دادن نیازهای مخاطبان خود را بالاتر از نیازهای خود. شما don't نیاز به نگرانی در مورد نیازهای شما برآورده نشده است. آنها بدون شک خواهد بود ملاقات کرد و همچنین.

در نظر گرفتن تمام فرصت ها
حقیقت این است که شما بسیار خوب در آنچه شما انجام دهد (در واقع هیچ کس نمی تواند آن را بهتر از شما می توانید). شما باید یک نام تجاری است که منحصر به فرد و بسیار ارزشمند است. که باید همواره در ذهن خود را. آن است که't به عنوان اگر شما در حال تلاش برای متقاعد کردن هر کسی از چیزی است که't درست است. درست است. شما فقط نیاز به باور خودتان و کسب و کار شما قادر خواهید بود به یک موفقیت مواج.

شما نیاز به برقراری ارتباط بسیار موثر چگونه کودک خود را ارائه هستند و چگونه شخص دیگر باید اجازه نمی دهد فرصت را به استفاده از آنچه شما می توانید آنها را به لغزش از طریق انگشتان دست خود را. مفهوم ساده است و اگر شما می توانید که شما را واقعا افزایش کسب و کار خود و' ROI که تاثیر مثبت خواهد همه چیز را که شما انجام دهید.

همچنین مهم است برای شما به یاد داشته باشید که اگر شما در حال انجام چیزی است که تولید این نوع از نتایج است که شما امیدوار به آن را حس می کند به آن اجازه دهید بروید و سعی کنید چیزهای دیگر که به شما کمک کند برای دستیابی به نتایج است که شما می خواهید .

نتيجه گيری
مطالب خود را (و محتوای مواد بازاریابی) است نان و کره از کسب و کار شما. اما مهم این است که شما را به نگه داشتن در ذهن است که ممکن است در حالی که برای شما به شروع به دیدن نتایج قابل توجهی. شما شروع به دیدن برخی از تفاوت های مثبت حق دور (به احتمال زیاد).

یکی از چیزهایی که شما متوجه است که ترافیک وب سایت شما افزایش خواهد یافت. که قطعا چیزی است که شما می توانید انتظار به سرعت. اگر شما آن را به درستی مطالب خود تاثیر مثبت را بر بازدهی سرمایه خود را که بدان معنی است که موفقیت شما به عنوان یک صاحب کسب و کار را حفظ خواهد کرد افزایش بیش از زمان.

این مهم است که نه تنها نوشتن مطالب شگفت انگیز اما همچنین مطمئن شوید که شما اهرم آن را به طور موثر. بازدهی سرمایه نه تنها به معنی درآمد. این همچنین بدان معنی است که شما دیگر دست یافتنی و قابل اندازه گیری اهداف است. این مهم است که شما don't از دست دادن بینایی از هر یک از این اهداف است. همه آنها به همان اندازه مهم است برای کسب و کار شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *