شما می توانید موفقیت در بازاریابی شبکه ای

[ad_1]

موفقیت می کند't آمد آسان است. آن's قرار نیست و یا هر کس خواهد بود موفق در همه چیز و زندگی خواهد بود خسته کننده است. این به این معنا است که مرکب کار سخت می تواند موفقیت سرشار. این می تواند به ویژه هنگامی که وجود دارد مقدار زیادی از حرکت در پشت تلاش های خود را. کسانی که ترک در اوایل تنها طعم تلخی از کار خود را. این همچنین بدان معنی don't صرف 10 سال در یک شغل با نتایج متوسط یا. یکی از ساده ترین راه برای پیدا کردن موفقیت است که با داشتن یک طرح کلی بر اساس چشم انداز خود را. در حال حاضر اجازه دهید's ما نگاه کنید که چگونه سند چشم انداز و چشم انداز برخورد با هم.

چشم انداز و تشریح درهای باز برای موفقیت

یک چشم انداز نقشه شروع می شود که سفر از زمین صفر است. شما می توانید ببینید مقاصد مختلف و یا اهداف, اما آنها ممکن است کمی فازی. شما ممکن است هدف نهایی خود را, اما شما ممکن است بدانید که چگونه برای رسیدن به آنجا. برخی از چشم انداز بسیار دقیق در حالی که دیگران احساس می کنم مثل یک روز رویایی. این است که چرا شما نمی توانید صرفا با تکیه بر سند چشم انداز تنها. آن's مانند در اختیار داشتن یک نیم مخزن گاز و خروج از نیویورک به کالیفرنیا. قصد ندارم به اتفاق می افتد که مقدار کم سوخت. بسیاری از شما یک مسیر و یک برنامه عمل است. این است که در آن رئوس مطالب را به بازی می آید.

این طرح فراهم می کند مراحل و مقصد را برای شما برای رسیدن به. آن است که یک نیروی هدایت کننده است که کمک می کند تا به نوبه خود چشم انداز به واقعیت است. این یک طرح کلی است نه نهایی روش. آن است که ابتدا از طرح های بازاریابی خود را و بتن. آن را تغییر دهید به شما به عنوان حرکت رو به جلو خود را با کسب و کار. این طرح متشکل از نقاط که شما باید قبل از تعریف دست بر اساس دانش و مهارت و بودجه و اهداف شما می خواهید برای رسیدن به. همانطور که شما ایجاد خود را رئوس مطالب. شما می توانید اضافه کردن و یا حذف اقلام به عنوان شما بروید. چک کردن آنهایی که شما انجام داده اند. در این مرحله شما باید با خودتان صادق باشید در مورد همه چیز.

از طرح کلی برای راه اندازی کسب و کار

به عنوان شما را کامل خود را رئوس مطالب. شما می توانید به ساخت برنامه های بازاریابی خود را. این طرح کمی بیشتر بتن از طرح اما می توان آن را در طول زمان تغییر. طرح بازاریابی به خوبی توسعه یافته و اهداف به طور واضح تعریف مخاطب است. آن را راهنمای خود را تلاش های بازاریابی و فروش بیش از این دوره از کسب و کار شما. پس از پیش نویس نهایی بازاریابی خود را. شما سپس می توانید راه اندازی کسب و کار خود و یا حرکت بر روی مناطق دیگر اگر نیاز باشد. شما ممکن است نیاز به دوره های اضافی قبل از ایجاد برنامه های بازاریابی خود را و یا ساخت وب سایت خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *