شرکت در تاریخ تصویری: اضافه کردن ارزش به سرمایه گذاری خود را

[ad_1]

این Kellogg شرکت بین المللی کامیون و موتور, شرکت, Avery Dennison (برچسب شرکت) و هزاران نفر از دیگر شرکت های ثبت شده به فیلم و ویدئو مردان و زنانی که تاسیس کسب و کار خود را و آنها را هم گرفته شده برای ایجاد شرکت سابقه در ویدئوها جشن سال خدمت به مشتریان و مشتریان خود را.

اغلب تصویری تاریخچه شکل بخشی از گسترده تر ورزش به سند و حفظ تاریخچه این شرکت با استفاده از تاریخ شفاهی, تصویر, بانک ها, جدول زمانی و تاریخ نوشته شده. به طور معمول تنها یک بخش از فیلم مستند بخش منتشر شده است به مردم معمولا از طریق وب سایت شرکت و یا به سادگی با در حال ارسال شده به یوتیوب و یا ویمیو در انتظار یک نعمت غیر مترقبه web-گشت و گذار.

چرا زحمت با یک شرکت با سابقه در ویدئو?

چرا ایجاد یک شرکت ، چه مقدار در تمرین مکان های کسب و کار بوده است و یا در صحبت کردن در مورد آن افراد مهم – به عنوان مخالف فقط به ترویج محصولات و خدمات آن را می فروشد ؟

حتما با چالش های روزانه مقابله با هر کسب و کار امروز در hyper-اقتصاد رقابتی یک شرکت با سابقه در فیلم به نظر می رسد مانند گران حواس پرتی از اسیاب روزانه از ساخت و فروش و حمل و نقل محصول. و نتیجه نهایی برای شرکت تاریخچه تصویری است نه علت و معلولی مانند درگیر شدن در تجارت نشان می دهد صفحه نمایش و یا یک حجم خوب تخفیف و یا تخفیف وفاداری.

اما نتیجه نهایی به صورت یک به دقت طراحی شده کسب و کار و تاریخچه تصویری. و گزاره ارزش برای شرکت های بزرگ تاریخ نهفته است در توانایی خود را برای تولید عاطفی حسن نیت و نقش آن در جشن و شادی است.

تعامل عاطفی و حسن نیت

بسیاری از ما در کسب و کار می دانیم که تصمیمات خرید فقط لباس مبدل در امدن به عنوان صرفا منطقی محاسبات بر اساس یک مطالعه دقیق و توزین از رقابت ارائه شده است. مطمئن سرد منطق وارد معادله اما در بسیاری از موارد از آن است که احساسی عنصر در پیشنهاد است که پیاپی معامله.

ما می خواهیم محصولات است که سرگرم کننده هستند یا زیبا. ما ترجیح می دهند برای مقابله با فروش مردم ما بود. ما لذت بردن از روابط کسب و کار که در آن ما را وادار به خنده. و ما به مقابله با شرکت هایی که ما را در درک و تحسین است. “سرگرم کننده”, “ترجیح می دهم”, “لذت”, “like”, “تحسین” – این همه کلمات با محتوای احساسی و یک شرکت تاریخچه تصویری است که یک فرصت برای ساخت محتوای عاطفی خود را با نام تجاری و کسب و کار.

فکر می کنم اپل. بزرگ با تکنولوژی محصولات اطمینان حاصل کنید. اما خیلی از ما پاسخ به اپل محصولات نهفته در تاریخ این شرکت – های اولیه آن نوآوری و خود را نزدیک به مرگ تجربه و سابقه آن وحشی-فرزند بنیانگذار.

جشن و پاداش

ایجاد عاطفی سایه روشن در اطراف شرکت و محصولات آن نه تنها سود در مستند داستان کسب و کار.

شرکت ها به ندرت ساخته شده بدون خون و عرق و اشک; کسب و کار به ندرت رشد بدون کار سخت, الهام بخش, رهبری و فداکاری. این آسان نیست برای زنده ماندن خود را در سال اول خود را برای اولین بار ده سال و یا حتی خود را برای اولین بار از 100 سال است.

هنگامی که یک شرکت می رسد یک نقطه عطف مهم آن است که زمان به مناسبت و با تشکر از همه کسانی که کمک کرده اند شما وجود دارد. کسانی که مردم را شامل رهبران کسب و کار و کارکنان. آن را نیز باید شامل تمام تامین کنندگان و مشتریان و مشتریان که به کمک شما وجود دارد.

یک شرکت تاریخچه تصویری می تواند محور یک کسب و کار, جشن, مارک که در آن شرکت شده است که در آن است و که در آن است به رهبری. آن را فرصتی برای بیان ارزشهای آن و به تصرف برخی از که “رعد و برق را در یک بطری” است که تا کنون برانگیخته و رو سرمایه گذاری.

نگاه و احساس از یک کسب و کار بزرگ تاریخچه فیلم مستند

متاسفانه تلاش و پول صرف شده برای ایجاد یک شرکت بزرگ تاریخچه تصویری است که همیشه به خوبی به سر برد. و تعدادی از اشتباهات رایج:

اول در حالی که این پروژه برای ایجاد یک شرکت history, مستند, همه چیز در آن باید مربوط به این شرکت در حال حاضر و آینده است. تنها ویترین افراد و محصولات و موفقیت و پروژه های گذشته – اگر آنها را به یک نکته مهم در مورد این شرکت به جلو رفتن.

دوم هرگز با آن شروع می شود دلتنگ, پیر تصاویری از بنیانگذار شرکت (معمولا با ریش) نشستن در صندلی خود را. من را دریافت نمی اشتباه – I love old تصاویر – اما شما می خواهید در این ویدئو به حیاتی و پویا است. استفاده از رنگ های مدرن و استفاده از تصاویر و اخیر فیلم نگه داشتن برشهای کوتاه و خلق و خوی خوش بین است.

سوم نگه داشتن آن کوتاه است. همه به معنی ایجاد یک 30 دقیقه-به علاوه نسخه ای از تاریخچه شرکت است که شما را به کارکنان و در دسترس را به مشتریان – اما تنها پس از 3 تا 5 دقیقه بر روی وب سایت خود و یا به عنوان یک لینک در یک شرکت عضویت در خبرنامه. اگر شما در حال نشان دادن چیزی در یک جشن یا سالگرد – 15 دقیقه در صدر. هدف این است که برای ترک مخاطبان خود را که مایل بیشتر نه کمتر!

چهارم تاکید بر ارزش ها و نقاط قوت بیش از آمار و ارقام; کار کردن چه در کسب و کار’ DNA و ترتیب مواد به منعکس کننده که.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *