ساده SEO و نکات طراحی وب سایت خود را برای بهبود ECoomerce سایت

[ad_1]

آن را دشوار است به درک چرا بد طراحی وب سایت می تواند مشکلات مطرح برای کسب و کار آنلاین, به خصوص در طول فصل تعطیلات است که منجر به بیست تا چهل درصد از فروش سالانه.

آن است که نیاز به ذکر در اینجا این است که داده های آماری در دسترس است برای تایید اهمیت حضور شما با نام تجاری بر روی اینترنت است. این نشان می دهد که:

  • قبل از خرید کالا از فروشگاه آجر و ملات مردم معمولا مانند چک کردن وب سایت ها و فروشگاه های مختلف است.

  • جستجوی آنلاین نگه می دارد و خریداران اطلاع از قیمت به علاوه در دسترس بودن آیتم ها اجازه می دهد آنها را به تصمیم می گیرید اگر آنها باید خرید از فیزیکی و یا فروشگاه آنلاین.

  • در حالی که عبور از یک بحران اقتصادی خریداران تبدیل محتاط در حالی که سفارش آنلاین به صرفه جویی در پول در نتیجه اضافه کردن به ترافیک آنلاین.

  • خریداران که مایل به خرید دانلود هدیه مانند موسیقی و کتابها به علاوه FB اعتباری و غیره را ملزم به خرید اضافی.

داشتن اطلاع از این مهم نقش خود را در وب سایت کسب و کار شما باید یک زن و شوهر از چیزهایی که قبل از شروع فصل تعطیلات. شما می توانید سود در تلاش برخی از استراتژی های ذکر شده در زیر:

آماده رسیدگی به ترافیک پیش بینی نشده

برنامه ریزی از قبل فعال کردن سایت خود را به رسیدگی به تمام سفارشات. پیش بینی حداکثر بار تماشای چگونه به سرعت سایت خود را در پاسخ و نقد و بررسی عملکرد نرم افزار بسیار پیش از نزدیک شدن به Cyber Monday.

افزایش سرعت وب سایت

در استفاده از شبکه های تحویل محتوا (CDN) شما می توانید تسریع تحویل محتوای مناسب با عکس ها و ویدئوها به شما و مشتریان شما.

دریافت ترافیک از دستگاه های تلفن همراه

در طول زمان تعطیلات اکثر مصرف کنندگان استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای انجام جستجوهای آنلاین قبل از مراجعه به فروشگاه ها. بنابراین آن را حس می کند که شامل یک فروشگاه تجربه فراهم می کند که اطلاعات در مورد خود را به خوبی در زمان علاوه relatable اصلاح شده وب سایت برای برنامه های کاربردی موبایل.

افزایش تبدیل

به دنبال راه هایی است که آن را آسان برای مشتریان خود را برای قرار دادن محصولات در وب سایت شما. شما می توانید گرفتن در معرض قرار گرفتن با ارائه خوراک به برخی از mot محبوب آنلاین موتور است که مقایسه قیمت ها. شما می توانید در نظر آمازون بازار از جمله پرداخت برای هر کلیک تبلیغات در آمازون محصول تبلیغات محصول و صفحات دسته بندی. این کمک خواهد کرد که خریداران به دنبال در تبلیغات شما در پیدا کردن محصولات قابل مقایسه با مال شما.

اگر چه رسانه های اجتماعی اتفاق نمی افتد به رسانه اصلی برای جستجو در آن اهداف اکثریت است و در نتیجه تبدیل شدن به قابل توجهی به ویژه در میان نسل جوان از خریداران. تبدیل بازدید کننده به چشم انداز با ترکیب های به اشتراک گذاری اجتماعی در میان صفحه محصول می باشد.

ارائه بهبود مصرف کنندگان خدمات

ارائه خدمات برتر مشتری به مصرف کنندگان در تصمیم گیری مشتریان مسائل از طریق سایت های شبکه مانند Twitter و Facebook. باید سیاست های روشن برای حمل و نقل به علاوه بازده و فراهم کردن امکانات برای گرفتن مشتریان” انتقادات و پیشنهادات

مردم با بودجه به طور کلی انجام جستجوهای آنلاین قبل از خرید. این کمک می کند تا به ساده سرگرم کننده و کارآمد وب سایت که در آن آنها می توانید خرید. شامل محصول فیلتر ممکن است حداکثر جزئیات محصول و مقایسه ابزار در آسان به حرکت به وب سایت. بهبود توضیحات محصول است که فروش ترین.

تا آنجا که ممکن است سعی کنید به دست آوردن آدرس ایمیل از بازدید کنندگان و سعی کنید بیشتر از آن.

سعی کنید با استفاده از بازاریابی مبارزات انتخاباتی برای جلب مشتری که دیگر به خرید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *