ساخت علامت خود را با Millennials

[ad_1]

نسل Y – دومین محصول از افراد جوان در امریکا's تاریخ: فرزندان Boomers – 80 میلیون از آنها نزدیک به 27 درصد از جمعیت آمریکا – که در اواخر نوجوانی و 20s و در حال حاضر یک بازار نیروی با بازشناخت.

The Millennials اینجا هستید زمان بزرگ! “آنها're خواستار موسیقی خود را تعریف خود روند و شروع به توجه به تبلیغ کنندگان به خرده فروشان به سیاستمداران” chirped اخیر شیکاگو تریبیون سرمقاله. چه's بیشتر آنها (یا به زودی خواهد شد) خرید اتومبیل و خانه های ازدواج, خانواده شروع و در حال رفتن به بسیار مهم است برای کسب و کار آمریکا.

Neo-سنتی در بسیاری از راه های وای نه بدبینانه در مورد ازدواج و داشتن خانواده. این افراد جوان ارزش چنین ناملموس به عنوان در زندگی شخصی و خانواده و رفاه و آزادی و امنیت – زندگی در مسیر. به عنوان یک نتیجه, تعداد وای به گام تا به مسائل و نیازهای بسیاری از ما مهم نیست که نسل همگروهی, بازار, بخش یا مرحله ای از زندگی ما're در. “آنها don't می خواهید به اشتباهات یا نسل X و یا افراد متعلق به نسل به صبر کنید تا زمانی که هراس مرحله به بچه ها” می نویسد: مقاله نویس سوزان زمینه.

دوز بالایی از واقعیت

اما مهم نیست که چگونه بزرگ بازاریابی خود را بالقوه Millennials با زمین طبقه درآمد ممکن است در تلاش برای مذاکره اجاره و سایر هزینه های زندگی در بالای وام های کالج که کریستین ساینس مانیتور برآورد متوسط $ 17,000. و یا آنها هنوز هم ممکن است زندگی با پدر و مادر!

بنابراین همه این است که بستری از گلهای رز و حتی بیشتر دقیق اعضای این (و یا هر) نسل را پیدا خواهد کرد انتخاب بازاریابان بخواهید آنها را گیج کننده است. یا (بدتر) آنها ممکن است فکر می کنم آنها می دانند که آن همه یا تصور کنید که آنها می توانند همه چیز آنها نیاز به آنلاین و don't نیاز به کمک.

با خیلی در خطر تصمیمی انفعال و یا اشتباهاتی از نابجا و اعتماد به نفس (“آن را می't اتفاق می افتد به من”) را می توان گران – به خصوص در دوره های بی ثباتی اقتصادی. در عین حال این نسل است که شناخته شده چیزی جز سعادت نیست استفاده می شود به انجام بدون. دست به انتخاب از پرداخت حق بیمه و یا حفظ پس انداز خود را و دیگر امنیت مالی طرح – و صرف نظر کردن از تلفن های همراه خود و یا حلق آویز کردن خود به زندگی اجتماعی بسیاری از این افراد جوان را اشتباه بگیرید.

تنظیمات تحت تاثیر قرار می تواند مهم باشد و باید't نادیده گرفته می شود مهم نیست چه شرایطی پیدا کنیم و خودمان را در, که's یکی از دلایلی که چرا انتظارات واقع بینانه باید ابلاغ به مصرف کنندگان در این و یا هر گروه سنی دیگری است. دشوار قرص فرو برد اما دقیقا مشاوره خانواده جوان که در موقعیت دشوار باید بشنود.

چگونه برای رسیدن به Millennials

نسل Y به طور کلی راحت تر با استفاده از اینترنت به عنوان یک ابزار تحقیقاتی برای کمک به صرفه جویی در ساخت و سرمایه گذاری تصمیم گیری و نه به عنوان وسیله ای برای بر خط بانکی یا تجارت. “به طور موثر در رسیدن به جوانترین نسل از بزرگسالان آمریکایی که زندگی شکل رسانه های دیجیتال, بازاریابان باید تحویل دقیق و پیچیده تر پیام ها و ساخت علامت های تجاری با آنها را به جای آنها” یک مطالعه توسط شرکت تبلیغات ساعتچی & ساعتچی نشان می دهد.

به عنوان شرح داده شده توسط جین Levere در “نسل شکل رسانه های دیجیتال ارائه تازه های بازاریابی و چالش ها” در نیویورک تایمز: “ساعتچی & ساعتچی یک واحد از ساعتچی & ساعتچی PLC بر اساس مطالعه خود را در مصاحبه با روانشناسان کودک با 84 نفر در سنین 6 تا 20 در سراسر ایالات متحده است. از آنها خواسته شد آنچه که آنها فکر می کردند در مورد رسانه های دیجیتال مانند رایانه های شخصی و اینترنت, CD-ROMs, تصویری بازی ها و گوشی های تلفن همراه و دیگر دستگاه های ارتباطی و چگونه این رسانه ها را تحت تاثیر قرار زندگی خود را. فرهنگی انسان شناسان نیز مشاهده شده است. 10 خانواده در خانه برای 50 ساعت در هر.

با توجه به آژانس های رسانه های دیجیتال دارای توابع مختلفی برای 80 میلیون آمریکایی متولد پس از سال 1977 بزرگترین نسل در کشور's تاریخ است. “رسانه ها به عنوان اسباب بازی برای این افراد جوان اما همچنین ارائه رشدی چالش است. رسانه های دیجیتال نیز به عنوان یک تابع مجازی اجاق در خانه” این مطالعه گفت. آن را یافت که “اکثر خانواده ها باید خود رسانه های دیجیتال راه اندازی یک اتاق از خانه; در نتیجه, بسیاری از فعالیت های دیجیتال به اشتراک گذاشته شده توسط خانواده ساخت این رسانه ها یک مرکز زندگی خانوادگی.

“در این مطالعه متوجه شدند که رسانه های جدید می تواند تابع به عنوان یک 'دانلود کتابخانه' برای نسل جدید است.” نسل Y با استفاده از رسانه های دیجیتال به عنوان یک فرمت از خود اجتماعی فکری و عاطفی “این مطالعه گفت. 'با گسترش خود در این راه رسانه های جدید کمک به افراد جوان در پیدا کردن هویت خود را. ' آن متصل است که رسانه های دیجیتال به عنوان “ابزار قدرت” برای وای به آنها فوق العاده ای دسترسی به دانش است.

نسل Y به طور کلی راحت تر با استفاده از اینترنت به عنوان یک ابزار تحقیقاتی برای کمک به صرفه جویی در ساخت و سرمایه گذاری تصمیم گیری و نه به عنوان وسیله ای برای بر خط بانکی یا تجارت. “به طور موثر در رسیدن به جوانترین نسل از آمریکایی ها هستند که زندگی شکل بودن رسانه های دیجیتال, بازاریابان باید تحویل دقیق و پیچیده تر پیام ها و ساخت علامت های تجاری با آنها را به جای آنها” یک مطالعه توسط شرکت تبلیغات ساعتچی & ساعتچی نشان می دهد.

امنیت اجتماعی بررسی واقعیت

با وجود حزب دموکرات و MSM اعتراضات بسیاری از بزرگسالان جوان هستند و فشار دادن به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی برنامه امنیت اجتماعی که حداکثر دو بزرگترین ثروت انباشت دارایی – زمان و ترکیب می گرداند.

پیش بینی: Petulently امتناع از هر گونه اشاره ای به خصوصی سازی تامین اجتماعی برنده't برش آن برای مدت طولانی. واشنگتن باید در پیدا کردن سنگ های هر دو به یک) تماس بگیرید زمان و سوئیچ را به یک بخش خصوصی واگذار سیستم تامین اجتماعی برای همه بیش از یک سن خاص ب) اجازه دستمزد بگیران به سرمایه گذاری x-درصد از حقوق و دستمزد خود مالیات را به حساب های شخصی و یا c) آمد تا با برخی دیگر از لحاظ مالی امکان پذیر سیاسی خوشایند نسخه از امنیت اجتماعی اصلاحات است.

که عدم نارضایتی از نسل وای و نسل Xers را تبدیل به سیاسی زمان بمب بزرگ برای آینده رئیس جمهور و کنگره است که امنیت اجتماعی شده بود تا زمانی که جورج بوش's پررنگ 2005 ابتکار.

می خواهید بیشتر ؟ ارسال سوالات و نظرات به [email protected]

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *