ساخت دیجیتال باران

[ad_1]

به طور موثر بازاریاب در امروز's عصر دیجیتال شما را به درک مفاهیم اساسی و استراتژی های مورد استفاده توسط بازاریابان آنلاین. امروز's بازاریاب به دیجیتال rainmaker درک که ساخت دیجیتال باران است که در مورد این نسل از نتایج کسب و کار آنلاین. دیجیتال باران آغاز می شود که بازاریابان می دانم که چگونه به تولید مشتری منجر می شود و ارزیابی آنلاین رفتار مصرف کننده اطلاعات دیجیتالی تولید شده در سراسر سیستم عامل های مختلف و فن آوری. در اصل امروز's دیجیتال rainmaker نیاز به دانستن که در آن و چگونه برای دیدار با مشتریان خود را با یک دیجیتال دست دادن.

اما کسانی که آرزوی یک دیجیتال rainmaker باید یک درک اساسی از اصول بازاریابی قبل از آنها مجموعه ای برای ساخت دیجیتال باران. آنها باید درک کنند که بازاریابی دیجیتال یک ارز به موجب آن یک طرف باعث ایجاد یک بازار برای برآوردن نیاز مصرف کننده در ازای چیزی از ارزش. اغلب ارزش ارز است, اما آن را نیز می تواند یک داد و ستد کالا تنظیم و به موجب آن دهنده چیزی در بازگشت است که او درک می شود برابر با ارزش است.

قبل از هر گونه معامله ای می تواند رخ دهد بازاریابان باید اول ارزیابی آنچه که مصرف کننده نیاز دارد و یا می خواهد یا نه در حال حاضر ملاقات کرد و یا تنها بخشی از راضی بودن. محصول و یا سرویس مفاهیم توسعه یافته و آزمایش شده برای به دست آوردن بازخورد در پذیرش مصرف کننده و تولید زنده ماندن. پس از آن فروشنده است برای تعیین چه نوع از بازار وجود دارد خواهد بود برای جدید و یا اقتباس محصول و محاسبه هزینه / سود تولید انبوه بر اساس پیش بینی فروش اهداف و بازده سرمایه گذاری. قیمت گذاری و توزیع و ترویج و خدمات به مشتریان باید به خوبی فکر کردن قبل از راه اندازی.

با صدای دانش بازاریابی به عنوان یک پایه و اساس وجود دارد's نیز خیلی بیشتر بودن موفق آنلاین rainmaker از ایجاد یک Facebook و توییتر حساب و هل دادن پیام های تبلیغاتی. امروز's دیجیتال rainmaker نیاز به می دانم که چگونه به ادغام سنتی اصول بازاریابی با سیستم عامل جدید است که هدف قرار دادن رفتار مصرف کنندگان, سبک زندگی, تحصیل و مصرف محتوای تنظیمات آنلاین. The rainmaker نیاز به دانستن همه چیز ممکن است در مورد آن بازار هدف. هنگامی که و چگونه اغلب آنها آنلاین است ؟ چه چیزی آنها را برای جستجو و نحوه تعامل آنها با اطلاعات ؟ چه کسانی و چه تأثیرات محصول خود را منافع و تصمیم گیری خرید? آنها را به اشتراک گذاری و یا مشاهده محتوای اجتماعی? و چه فن آوری های در حال کمک و یا مانع خود را تبدیل احتمالات?

اینها تنها برخی از سوالات بی شماری آنلاین برزیلی به طور مداوم به دنبال پاسخ به منظور تیز کردن دیجیتال خود را با استراتژی های بازاریابی. و مانند هر دیگر پلت فرم جدید, کلید موفقیت این است که درک هر دو مزایا و کمبود هر بازاریابی خودرو. یوتیوب ممکن است یک کانال کامل برای بازاریابی رستوران ها و یا مواد غذایی, محصولات داده های بصری طبیعت از مواد غذایی تهیه و تنظیم می باشد. اما محصول فن آوری تجهیزات بحث ممکن است بهتر مناسب برای ارتباط با گروه و یا تکنولوژی مرجع تخصصی.

چیدن درست بازاریابی دیجیتال کانال های است که تنها مانع اول به دلیل آن's فقط به عنوان مهم است به درک که چگونه مصرف کنندگان در واکنش به تلاش برای بهره آنها را در چیزی است که شما're ارائه شده است. آنها مناسب برای, از طریق کلیک, پرداخت می شود, موتور جستجو, متن, آگهی, اگر کپی جذاب است? خواهد غنی رسانه ای نمایش آگهی در یکی از وب سایت های مورد علاقه خود را قرار داده و آنها را در خود آگهی جدید ، یا بهتر است آنها را به ارسال یک زمان مبتنی بر تلفن همراه پیام تشویقی برای بازدید شما زمانی که آنها've بررسی به نزدیکی استقرار?

هنگامی که شما've نقل مکان کرد و در واقع آنها را از طریق بازاریابی آنلاین قیف از آگاهی و جمع آوری اطلاعات به, تبدیل, you've ساخته شده آن را به باران. اما آن یک نور خورشید یا رگبار سیل? آن's زمان به پا زدن خود را پرقدرت اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ابتکار عمل را به کمک تشویق وفاداری مشتری است. با استفاده از سایت ردیابی ابزار شما می توانید بهتر در خدمت منحصر به فرد خود را منافع و تنها خدمت مربوطه ارائه محصول در پایگاه داده خود را طرح بازاریابی.

دیجیتال rainmaker نیز نیاز به می دانم که چگونه به آن را آسان برای مشتریان موجود به مطلوب محصول تجارب تشویق اثرگذارندهها آنلاین برای سرعت بخشیدن به کلمه از دهان بازاریابی تلاش. رسانه های اجتماعی نیز استفاده می شود به عنوان یک 24/7 خدمات مشتری کانال توسط بسیاری از مارک های. برزیلی می تواند و باید بلافاصله گوش دادن به و آدرس هر یک کمتر از چاپلوس بازخورد در کانال های محبوب مانند Twitter و Facebook.

موفق بودن دیجیتال rainmaker نیاز اساسی بازاریابی دانش و تجربه یک موضع مثبت در هنر فروشندگی و عطش سیری ناپذیر برای کسب اطلاعات و ارزیابی معیارهای است که می تواند به بهبود بهره وری خود را.

I'm پرشور در مورد به اشتراک گذاری بینش و یادگیری از خوانندگان من در مورد راه های عملی آنها're با استفاده از جدید دیجیتال و سیستم عامل رسانه های اجتماعی به رشد کسب و کار خود را. من دنبال پست به طور منظم توسط ثبت نام برای به روز رسانی ایمیل و در آغوش دیجیتال raindance.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *