ساختمان یک رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی است که واقعا کار می کند

[ad_1]

اکثر کسب و کار امروزه استفاده از رسانه های اجتماعی را به نفع خود. برای مثال آنها باید توسعه استراتژی های بازاریابی از طریق آن و آن در واقع برای آنها کار می کرد! بازاریابی اجتماعی رسانه ها است که ساخت امواج در دنیای کسب و کار به عنوان آن کمک کرده است بسیاری از شرکت ها که در آغوش آن را به خوبی با خود را تعهدات.

نه همه اعمال می شود که این موفقیت با تلاش های خود را. شاید استراتژی آنها استفاده نمی شد مناسب برای کسب و کار خود را. یا شاید آنها فقط پیوست رسانه های اجتماعی شوق حتی بدون ترسیم برنامه های خود را. راه اندازی Facebook و توییتر حساب خود را به صورت آنلاین اهداف بازاریابی به سادگی به پایان وجود دارد. در واقع آن نیاز به مقدار زیادی از مطالعات استراتیژیک و بی عیب و نقص اعدام برای رسیدن به نتیجه مورد نظر برای کسب و کار شما.

در اینجا برخی از راهنمایی در مورد چگونه به آمده تا با یک بازاریابی رسانه های اجتماعی است که واقعا کار می کند.

1. هوشیار

بسیاری از کسب و کار فورا پرش به نتیجه گیری از داشتن این نوع از استراتژی بازاریابی فقط به این دلیل آنها را دیده ام دیگر آن را انجام دهد حتی اگر آنها در حال آمادگی برای آن است. آنها حتی نمی دانند که چگونه آنها را اجرا و یا این که چرا آنها باید در آن در نتیجه گاهی اوقات منجر به ناامیدی. اگر شما واقعا می خواهید به اتخاذ رسانه های اجتماعی شما اول باید مطالعه چگونه آن را کمک خواهد کرد که شما در دراز مدت است. شما همچنین نیاز به رعایت چگونه دیگران با استفاده از آن و یادگیری از تاکتیک های خود را. از آنجا شما می توانید ایده های است که مناسب برای کسب و کار خود را.

2. ایجاد یک طرح عمل

لحظه ای که شما تعیین کرده اند آنچه شما واقعا می خواهید از رسانه های اجتماعی بعدی چیزی که شما در نظر است به یاد بگیرند که چگونه به آن را انجام داده. برنامه عمل است که یک پیش نیاز برای همه کسب و کار. کسب و کار خود و آینده بستگی دارد چگونه به خوبی شما را مدیریت کسب و کار در حال حاضر. در هر صورت بهترین راه برای شما برای شروع تنظیم اهداف کوتاه مدت شاید داشتن 3,000 Facebook دوستان در 3 ماه زمان و یا بسته شدن حداقل 5 معاملات خود را با پیروان توییتر در ماه آینده.

3. پیاده سازی استراتژی های بازاریابی خود را

هنگامی که شما در حال حاضر باید یک استراتژی بازاریابی مطمئن شوید که به درستی آن را اجرا در اسرع وقت. یک استراتژی بازاریابی بی فایده است و اگر به خوبی انجام نمی شود. برخی از منتقدان اغلب استخدام کارشناسان رسانه های اجتماعی برای انجام این کار برای آنها. در این مورد آنها مطمئن باشید که استراتژی بازاریابی خود را کاملا اجرا شده است.

4. یک ارزیابی

پس از اجرای استراتژی بازاریابی خود را ارزیابی به تغییرات رادیکال آورده رسانه های اجتماعی. اگر وجود دارد یک اثر مثبت و سپس آن را قطعا به ارزش سرمایه گذاری. اما اگر شما هنوز هم گرفتن بازخورد منفی یک دلیل وجود دارد برای شما را به وحشت. آن است که واقعا مهم برای ارزیابی اثرات اجتماعی رسانه ها برای این است که عامل تصمیم گیری که آیا برای ادامه این تعهد یا نه. این بسیار چالش برانگیز است چرا که ارزیابی تاثیر آن آسان است به عنوان وجود دارد بدون قطعی معیار در این زمینه است.

5. ارتقا در صورت لزوم

رسانه های اجتماعی تغییر از زمان به زمان. بنابراین شما باید به روز شده به طوری که شما نمی خواهد پشت سر گذاشت. بسیار مهم است که شما را با این جریان که به معنی شما را ارتقاء استراتژی بازاریابی خود را در خط با آخرین روند. از این رو, شما نیاز به آگاهی از آخرین اتفاقات در دنیای سایبر برای شما را به تعیین اگر شما هنوز هم در مسیر حق و یا به عنوان دور به عنوان استراتژی بازاریابی خود را نگران است. که می شود گفت در ادامه چه استراتژی به خوبی انجام می دهند در حالی که شما ممکن است برای جلوگیری از به تعویق انداختن و یا تصحیح آن راکد است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.