روش افزایش بازدید استوری در اینستاگرام

داستان ها همیشه پر طرفدار بوده اند ، اما ظهور استوری های اینستاگرام این مسئله را بیش از هر زمان دیگری به ما نشان می دهد.

ایده پشت آن واضح بود – به ما امکان می دهد “لحظه ای” از زندگی خود را به اشتراک بگذاریم و به نظر می رسد که مردم و شرکت ها در تمام جهان آن را دوست داشتند.

امروزه بیش از 1 میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده می کنند که از این تعداد 600 میلیون نفر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند. این یک فرصت عالی برای خرید پیج اینستاگرام شماست . شما می توانید عکس یا ویدیویی ارسال کنید که 24 ساعت پس از انتشار ناپدید می شود.

در شبکه های اجتماعی همه چیز به محتوای استثنایی واستاندارد مربوط می شود. اما همچنین در مورد انتخاب استراتژی های مناسب برای درخشش این محتوای عالی و دیده شدن هرچه بیشتر باید تلاش کرد است.

آیا می خواهید میزان نمایش خود را در اینستاگرام افزایش داده و با مخاطبان خود ارتباط بهتری برقرار داشته باشید ؟

این مقاله برای شماست.نحوه ایجاد داستان های خاص و جذاب و چگونگی افزایش بازدیدهای اینستاگرام خود را پیدا کنید.

داستان های اختصاصی و جذاب در اینستاگرام ایجاد کنید

     روی کیفیت استوری ها تمرکز کنید

     قابلیت مشاهده خود را با افزایش هشتگ ها بالا ببرید

     بازی با “برچسب سوال ها”

     تعامل را به داستان های خود اضافه کنید – “برچسب نظرسنجی” را امتحان کنید

     “برچسب ذکر” را فراموش نکنید

     به پیروان خود اطلاع دهید که کجا هستید – از “برچسب مکان” استفاده کنید

     یک انجمن متعهد ایجاد کنید – یک برچسب گروه گفتگو همراه داشته باشید

     مهمترین داستانهای خود را برجسته کنید

     از برچسب شمارش معکوس استفاده کنید و به پیروان خود اطلاع دهید که شما در حال برگزاری یک رویداد هستید

     داستان خود را به روشی منحصرو زیبا به فرد بیان کنید

1. بر کیفیت داستان های خود تمرکز کنید

مهم نیست که این برند چقدر بزرگ یا کم شناخته شده باشد – کیفیت شاه کلید است.

اگر یک پیج کوچک یا بزرگ باشید ، می خواهید مشتریان شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی شما را قابل اعتماد بدانند. خبر را گسترش دهید تا بینش های صنعت خود را از بین ببرید یا محصولات یا ویژگی های عالی را گزارش دهید.

همیشه این کار را به عنوان یک حرفه ای انجام دهید  و حقیقت این است که شما باید روی  زمان و خلاقیت خود را سرمایه گذاری کنید.

برنامه های زیادی وجود دارد که می توانید برای بهینه کردن عکس های خود در اینستاگرام استفاده کنید. از کانوا  گرفته تا اسنپ اسپید ، همه آنها برای کمک به شما در ایجاد یک تجربه واقعی مناسب طراحی شده اند. از استفاده از فیلترها نیز خودداری کنید.

نکته: سعی کنید داستان های خود را تا آنجا که ممکن است با حرفه ای که در آن کار می کنید مرتبط کنید.

با استفاده از برچسب س سوال یا برچسب چت با خرید فالوور واقعی خود بحث کنید و براساس آنچه شما پست می کنید ، نظر آنها را بپرسید. پاسخ های آنها را در نظر بگیرید و استفاده کنید.

2. دید خود را افزایش دهید – استفاده از هشتگ ها

ما هشتگ را در سیستم عامل های اجتماعی در همه جا می بینیم و جای تعجب نیست که چرا: هشتگ در توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام ، حتی هشتگ در لینکدین وجود دارد.

آنها ترکیبی خلاق از حروف ، اعداد و حتی شکلک ها هستند که با علامت # نمایش داده میشود.برای شرکت ها ، هشتگ ها همچنان یک روش عالی برای دسترسی به مخاطبان جدید هستند. آنها با محتوای مارک دار خود زیر همان مجموعه جمع می شوند یا کمپین هایی را راه اندازی می کنند.

اگر از آنها در زیرنویس خود یا حتی در اولین نظر استفاده می کنید ، آنها واقعاً چیزخوبی برای داستانها هستند.

آنها عکس یا فیلم شما را جعل می کنند یا ممکن است توضیح بیشتری در مورد شما بدهند. وقتی به درستی اضافه شوند ، می توانند داستان شما را تقویت کرده و در کمترین زمان حتی روی خرید لایک اینستاگرام شما اثر بگذارند.

هنگامی که فیلم یا عکس را به داستان خود اضافه کردید ، به دو روش می توانید از برچسب های هشتگ استفاده کنید:

    برچسب هشتگ را از لیست پیشنهاد شده توسط اینستاگرام انتخاب کنید

مانند مثال زیر :

یک هشتگ (#) و به دنبال متن مورد نظر خود وارد کنید – به این ترتیب می توانید هشتگ های متعددی اضافه کنید. همچنین می توانید رنگ آنها را تغییر دهید

3. استفاده از آیتم سوال

استفاده از برچسب سوال کردن  می تواند مخاطبان شما را به تعامل و مشارکت عمیق تری در پست های شما ترغیب کند.

این ویژگی به شما امکان می دهد ببینید چه کسی پاسخ داده است ، بنابراین بازخورد واضحی از مخاطبان شما وجود دارد. ممکن است از نتایج متعجب شوید.

فقط می توانید از یک قسمت سوال پست استفاده کنید. بعد از ارسال استوری اینستاگرام ، بینندگان می توانند با ضربه زدن روی برچسب روی داستان شما ، به سوالات شما پاسخ دهند.

شما می توانید پاسخ  ها را به اشتراک بگذارید یا آن را حذف کنید.

این بسیار خوب عمل می کند و بالعکس. شما می توانید مخاطبان خود را وادار کنید تا از شما سوالاتی بپرسند تا تأثیرگذار باشد ، اما اگرچه این مسئله کاملاً واضح به نظر می رسد ، اگر می خواهید به نتیجه ای که می خواهید برسید ، حتماً پاسخ  آنها را بدهید.

4- تعامل را به استوری های خود اضافه کنید .”برچسب نظرسنجی” را امتحان کنید

 

برچسب های نظرسنجی در مورد افزودن کمی سرگرمی و تعامل به داستان های شما است. آنها همچنین برای ایده پردازی گسترده ، جمع آوری بازخورد ارزشمند و یافتن نوع محتوایی که مخاطب شما می خواهد ، عالی هستند.

می توانید با پرسیدن اینکه پیروان چه چیزهایی را دوست دارند یا چه کارهایی را دوست ندارند ، از این ویژگی استفاده کنید و یا می توانید اطلاعاتی راجع به برند شما کسب کنند.

خلاق بودن. شاید مقداری متن به نوار لغزنده اضافه کنید و بتوانید یک تجربه کاملاً جدید بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *