روسیه عکس – بهداشت و سلامتی بازاریابی چند سطحی (MLM)

[ad_1]

برای بسیاری از روس ها اما همه چیز مربوط به بازاریابی چند سطحی یا MLM در ترجمه است که هنوز ذهنی در ارتباط با شعر بدنام شرکت که در اوایل ’90s شد روسیه نام تجاری به صورت حرص و آز در آن درآمد از بازیکنان درگیر بستگی دارد به طور کامل بر روی تعدادی از بازیکنان جدید به خود جذب میکنند.

با توجه به سازمان اجتماعی, اطلاعات, غیر دولتی, گروه نظارت وجود دارد در حال حاضر حدود 5 میلیون روس یا 6 درصد به کار در این کشور مردم به طور مستقیم درگیر با برخی از 10,000 شرکت های ساخت زندگی در بازاریابی چند سطحی. و گردش مالی در بخش عمده ای از آن هنوز هم در سایه برآورد شده است در $2 میلیارد دلار در سال است. روسی MLM شرکت ها به اندازه کافی قوی برای تنظیم خود را. در واقع چند ده روسی MLM شرکت “بی عیب” کسب و کار, سوابق او گفت: قبلا در سال 2008 و چندین منجر MLM شرکت های دانش بنیان روسیه در فروش مستقیم انجمن یک گروه لابی گری است که در حال حاضر در حال تهیه پیش نویس یک کد از شرکت های بزرگ اخلاق.

مانند بسیاری از بهداشت و سلامتی شرکت nutraceutical و دارویی شرکت های MLM اول نفوذ روسیه را در بازار با استفاده از همان استراتژی بازاریابی است که تا به حال آورده و آنها را قوی موفقیت قبلی خود را در بازار. تنها پس از 2 سال از فعالیت های طبیعی, بهداشت و سلامتی شرکت در گزارش سالانه فروش از ما 1.5 میلیارد دلار در فروش. برای مثال در ’06 و 07 ایوان گزارش فروش بیش از US$100m و مری کی که تقریبا فقط تحت US$75m.

حدود 65% از مکمل غذایی در بازار است که به غیر از فروشگاه های خرده فروشی (سفارش پستی درب به درب فروش و MLM). Nutraceutical و دارویی در درجه اول فروخته شده در فروشگاه های بالا پایان و سلامت بوتیک. به عنوان برای ایمیل, منظور, موثر رسانه ها و ابزار letterzines و برنامه های تبلیغاتی و روزنامه ها. درب به درب فروش و کانال های MLM تکیه بر ارتباطات انسانی بنابراین آموزش و پرورش مانند مطالعه و جلسات و سمینارها برای فروش مردم بسیار مهم است. در مورد فروشگاه توسعه موفق ترین محصولات با استفاده از شناخته شده مواد تشکیل دهنده. بنابراین ضروری است که شناخت از مواد تشکیل دهنده به دست آمده است که ویژه برنامه های تلویزیون و در مجلات سلامت. پس از انتشار و شهرت در وبلاگ ها اغلب دارای نفوذ در فروش. اساسا تبلیغات انجام شده توسط شرکت می کند تاثیر زیادی در افزایش فروش. مسکو تولید 17 درصد از کل cosmeceuticals و مواد غذایی با ارزش در روسیه است.

اگر چه بازار سرمایه شاهد توسعه پویا بیش از بررسی دوره رشد است که به تدریج با توجه به کاهش نسبی اشباع است. بیشتر محلی تولید کننده ادعا می کنند که استفاده از MLM شیوه های به رخ کشیدن است که محصولات خود را طبیعی هستند و اغلب آنها با بسیاری از شرکت ها به سادگی با استفاده از کلمه “طبیعی” به عنوان یک شگرد بازاریابی است. تولید کنندگان محلی که به طور سنتی باید یک تصویر از ارائه بیشتر محصولات طبیعی خود را از رقبای خارجی, استفاده از این مزیت در ارتقاء برند. کم هزینه و موثر نیروی کار و بازار در پاسخ به شبکه MLM همراه برای کسب و کار موفقیت MLMs در روسیه است. این جنبه های ثابت می تواند یک انگیزه قوی برای شرکت های پیشرو برای سرمایه گذاری میلیون ها دلار به توسعه خود را به عملیات.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *