رسانه های اجتماعی پلت فرم نقد و بررسی

[ad_1]

مگر اینکه شما فوق العاده خوبی متصل Solopreneur است که یک کشتار و شاید حتی تبدیل کسب و کار دور, رسانه های اجتماعی خواهد نقش خود را در نام تجاری و استراتژی های بازاریابی. هر پلت فرم است آن گروه از کاربران اختصاص داده شده و خواهد شد مناسب برای برخی از کسب و کار اما شاید کمتر برای دیگران.

این سیستم عامل رایگان, گذشته از این زمان هزینه آن را به مطالب خود را نگه دارید تا به تاریخ. مهم نیست که چگونه پاسخگو به بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را سرمایه گذاری است که اجازه نمی دهد بیشتر Solopreneurs و صاحبان کسب و کار برای حفظ حضور در تمام سیستم عامل مگر اینکه مدیریت رسانه های اجتماعی برون سپاری است. اگر ROI مثبت اثرات درآمد فروش پس از آن سرمایه گذاری ارزشمند خواهد بود. بیایید نگاهی به در Facebook, Instagram و LinkedIn.

Facebook

محبوب ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی است 2.19 میلیارد کاربران (ana ortega, 1Q 2018) در سراسر جهان است. وجود دارد تا حدودی بیشتر کاربران زن از مرد و بخش عمده ای از سن جمعیتی است 18-44 سال است. مجله فوربس داده ها نشان می دهد که 47 درصد از آمریکایی گزارش می دهند که Facebook اصلی آنها تاثیر گذار وقتی که می آید به خرید.

Facebook اغلب ارائه عالی ROI برای شرکت های B2C (تا حدودی کمتر به صورت B2B). در فروشگاه حوادث و تبلیغات, صحبت, تعهدات, خود, کارگاه ها و رویدادهای دیگر می توان اعلام کرد به Facebook دوستان است. محتوای ارائه شده در متن, عکس یا تصویری می تواند آپلود شود. شما می توانید ایجاد گروه و ساخت جوامع و یا ارسال یک بررسی مشتری می باشد. به اشتراک گذاری در پشت صحنه اطلاعات در مورد کسب و کار شما و آنچه در آن طول می کشد به انجام آنچه شما انجام دهد و در این روند شما تعامل با مشتریان خود را تقویت نام تجاری و ایجاد روابط.

آیا این صدا مانند کار بیش از حد و بیش از حد های? و سپس ایجاد یک صفحه فن و محدود کردن حضور خود را به اطلاعات پایه و یک تماس به عمل است. آگاه باشید که خود را, ارائه, از, متن, عکس و مطالب دیگر باید آرام و استقبال برای ایجاد یک شخصی احساس (اما به یاد داشته باشید که کسب و کار در این زمینه).

Instagram

شما پیدا کردن 1 میلیارد کاربران (ana ortega ژوئن 2018) از سراسر جهان و 80% در خارج از ایالات متحده 95 میلیون پست گذاشته شده روزانه با بسیاری از دیده بر روی یک دستگاه تلفن همراه. حدود 59 درصد از کاربران ایالات متحده در حال 18-29 سال است. از 1Q 2018 وجود دارد 300 میلیون روزانه Instagram داستان های کاربران و 30 درصد از کاربران خریداری شده اند یک محصول.

Visual storytelling, پشت صحنه مونتاژهای عکس, اجتماعی, فروش آگاهی نام تجاری در تعامل با مشتریان و ایجاد روابط خوب با استفاده از Instagram. اگر شما در روابط عمومی و یا رویداد خاص/کنفرانس برنامه ریزی و سپس شما را پیدا خواهد کرد ارزشمند B2B استفاده کنید در غیر این صورت آن را B2C تا آنجا که من می توانم بگویم.

به اشتراک گذاری عکس, فیلم کوتاه تریلر و مختصر متن پست که شامل هشتگ # بهتر توزیع محتوای خود را ایده آل محتوا. اضافه کردن یک لینک به پروفایل زیستی. تصمیم می گیرید اگر شما می خواهید یک مکان و یا فقط کاربران حساب. لینک ها نمی تواند به اشتراک گذاشته شود.

LinkedIn

در نظر گرفته شده استاندارد طلا B2B پلت فرم رسانه های اجتماعی LinkedIn 500 میلیون عضو در سطح جهان (ana ortega ژانویه 2018). سرمایه گذاری کسب و کار بزرگ و کوچک Solopreneurs شرکت ها و سازمان های غیر انتفاعی رهبران پزشکان و دندانپزشکان هر کارمند است که بنادر حرفه ای آرمان و اکثر دانشجویان حفظ یک صفحه نمایش. استخدام استفاده از LinkedIn برای شناسایی نامزدهای بالقوه برای فرصت های شغلی. لینک ProFinder کمک می کند تا Solpreneurs پیدا کردن پروژه کار می کنند.

LinkedIn یک پلت فرم بسیار عالی که در آن برای ساخت یک جامعه از همکاران حرفه ای خود را از طریق اتصال و به اشتراک گذاری با آنها خود را حرفه ای داستان موفقیت برجسته و دیگر به روز رسانی است که پشتیبانی خود را با نام تجاری شخصی. من B2B پست های وبلاگ من در صفحه مربوط به من و اتصالات دریافت اطلاع از ورود خود را. اتصالات خود را نیز به اشتراک گذاری داستان های خود را وجود دارد و فرصت بسیار خوبی برای در تماس و پرورش روابط است.

حرفه ای پرتفوی, فیلم سفید مقالات, خبرنامه وبلاگ, infographics, SlideShare سخنرانیها و پادکست ها را می توان برجسته در صفحه مشخصات خود را برای اضافه کردن عمق به نام تجاری خود را داستان. لینک به مقالات و یا مطالعات که ممکن است علاقه خود را به اتصالات را می توان نوشته شده. توصیه ها و پیشنهادات دیگران اجازه دهید بررسی حرفه ای خود را واجد fides و شما می توانید نفع بازگشت.

در گروه بخش شما تعامل با همکاران در صنعت خود و یا با فارغ التحصیلان از مدرسه خود را. موضوعات مورد علاقه در حال بررسی از طریق پست سوالات و اعضای گروه می توانند پاسخ دهند و در روند رسیدن به یک دیگر و احتمالا ایجاد روابط که منجر به انجام کسب و کار.

با تشکر برای خواندن

کیم

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *