رسانه های اجتماعی مشاوره بازاریابی برای صاحبان کسب و کار کوچک: که در سایت مناسب برای شما

[ad_1]

به عنوان صاحب یک جستجوگرها نوشتن یک شرکت خدمات من سوال در مورد مشتریان بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM). بسیاری از مشتریان در حال حاضر “دریافت” رسانه های اجتماعی – به عنوان آنها می دانند که آن را باید بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین, اما آنها نمی دانند ممکن است که در سایت بهترین متناسب با نیازهای خود را. بنابراین آنچه معمولا اتفاق می افتد این است که آنها را استخدام یک مشاور رسانه های اجتماعی به راه اندازی حساب همه آنها. این معمولا بهترین استراتژی ،

زیر سه قطعه از مشاوره من انصراف به شرکت مشتریان کسب و کار کوچک در مورد این شکل از بازاریابی آنلاین است.

اگر شما یک مترجم آزاد و ارائه حساب رسانه های اجتماعی و خدمات مدیریت شما بروید یک راه طولانی به سوی اثبات شما می دانید مسائل خود را اگر شما توصیه مشتریان که ممکن است معلوم نیست چگونه به درستی “انجام” این نوع از بازاریابی اینترنتی است.

یک راز کوچک کثیف بسیاری از نمی دانم در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی

اولین قطعه ای از مشاوره است که شما نمی نیاز به تعامل در هر عمده سایت های رسانه های اجتماعی. بله شما که راست است. چند سال پیش – زمانی که وجود دارد تنها سه عمده SM سایت – من نوشتن جستجوگرها شرکت نوشت: یک گزارش برای یک شرکت بازاریابی اینترنتی است که در این مورد صحبت در عمق.

در حال حاضر هنگامی که اکثر مردم بحث در مورد SMM, آنها در حال صحبت کردن در مورد پنج سایت اصلی: Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google+. این دو محبوب تبدیل شده اند فقط در چند سال گذشته.

با پنج شبکه های اجتماعی عمده در این نوع از بازاریابی وب سایت می تواند به نظر می رسد مانند یک بار. اما آن را ندارد به. این من به ارمغان می آورد برای من قطعه دوم از مشاوره است که… نگاهی به زمان برای پیدا کردن که در شبکه های رسانه های اجتماعی هستند که حق را برای کسب و کار شما. چگونه می توانم به شما انجام این کار ؟ با حفر به جمعیتی و sociographics از هر سایت.

بیایید با استفاده از توییتر به عنوان مثال; زیر برخی جمعیتی از این رسانه های اجتماعی محبوب سایت.

  • بیش از یک چهارم از آمریکایی های آفریقایی تبار که در حال حاضر (28%) با استفاده از توییتر; 13 درصد استفاده از آن در یک روز معمولی که تقریبا دو برابر میانگین کلی.
  • 26 درصد از کاربران اینترنت 18-29 استفاده از توییتر است که تقریبا دو برابر نرخ برای کسانی که سن 30-49.
  • ساکنان مناطق شهری به میزان قابل توجهی بیشتر احتمال دارد به استفاده از توییتر خود را به همتایان روستایی.[[منبع: مرکز تحقیقات پیو اینترنت و پروژه زندگی در زمستان 2012]

اگر شما فرار یک کسب و کار است که به دادگاه تجدید نظر به جوان, جوانان شهری (به عنوان مثال لباس و موسیقی و کفش) و سپس توییتر خواهد بود یک سایت خوب برای شما را به صرف برخی از زمان در. اما اگر شما به فروش می رسد محصولات مالی با هدف میانه به بازنشستگی در سن جمعیتی توییتر احتمالا نباید خود را از رفتن به, اجتماعی, خروجی انتخاب (LinkedIn ممکن است یک جا بهتر است).

آخر من قطعه ای از مشاوره در مورد این نوع از بازاریابی آنلاین است که شما را به آزمون نیشگون گرفتن و کشیدن و ارزیابی برای دیدن چه کار می کند بهترین راه حل برای شرکت شما. این درست است از هر شکل از بازاریابی آنلاین یا خاموش.

را انتخاب کنید تا سایت خود را بر اساس آن جمعیت قرار دادن با هم یک کمپین بازاریابی اجتماعی رسانه ها و شروع به درگیر شدن. سپس ارزیابی نتایج آن.

نتيجه گيری

یک چیز نهایی – it’s okay را به حضور در تمام SM رسانه اما صرف بخش عمده ای از وقت خود را در آن است که به شما نتایج سنجش.

اگر شما یک مترجم آزاد است که ارائه می دهد رسانه های اجتماعی مدیریت حساب برای مشتریان نوشتن یک گزارش ویژه توضیح این نکات به مشتریان. این نه تنها نشان می دهد که شما می دانید مسائل خود را, اما شما باید بهترین خود را آنلاین بازاریابی ،

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *