رسانه های اجتماعی تلافی

[ad_1]

بی نظیر پلت فرم برای برقراری ارتباط تکامل یافته است به مجموعهای از فرصت های کسب و کار. رسانه های اجتماعی بیشتر از یک ارتباط پلت فرم در حال حاضر; آن است و نه سازنده ابزار کسب و کار. تصویب از فضای مجازی آغاز شده از سال 2000 اما رسانه های اجتماعی در زمان خود اولین گام در سال 2003. اولین شبکه اجتماعی که به وجود آمد این است که مای اسپیس و LinkedIn در سال 2003. Facebook متولد شد و در سال 2004 یوتیوب در سال 2005 و توییتر در سال 2006. پس از آن وجود دارد به دنبال بازگشت و روند رو به رشد و گسترش هر روز.

مشروع قیام

این شبکه های اجتماعی داده می شود, راه هایی برای برخی از ابزار فن آوری و برنامه های کاربردی است که اجازه دهید مردم در تعامل با یکدیگر و کسب و کار در بیشتر روش سازمان یافته است. فرصت های در حال تقلا است که اگر مورد استفاده استراتژیک می تواند منجر به نهایی آلی رشد. رسانه های اجتماعی بازاریابی شرکت ها شده است با استفاده از مهارت های خود را در سرمایه گذاری خود را در اجتماعی, فن آوری, اما هنوز هم وجود دارد یک خیابان طولانی برای اندازه گیری و پوشش به طور کامل engross اجتماعی استفاده.

میراث ساخت

بازاریابی دیجیتال است که کمتر گران تر از رسانه های دیگر است. رسانه های اجتماعی بازاریابی شرکت ها به راحتی می توانید شروع یک کسب و کار با ارزش گردش مالی با استفاده از شبکه های اجتماعی منابع کارآمد است. اما طبق گزارش 51 درصد از شرکت ها در سال 2012 به تصویب رسید بازاریابی رسانه های اجتماعی در بازاریابی خود هزینه های آن افزایش یافت و به 86 درصد در سال 2014. با توجه به این که بازاریابی دیجیتال هزینه کمی کمتر از بعد از آن می توان داده ستوده تحسین در بازده یک کسب و کار خوب در اقتصادی تاکید کرد فاز. به دنبال در این سناریو ما هنوز هم می توانید در قرعه کشی یک استنتاج است که کسب و کار هنوز هم باید به نور و از جهل و از پتانسیل عظیم از شبکه های اجتماعی.

آن را نمی کند مربوط به کسب و کار ارتباط با مشتری تنها; بلکه آن را گسترش به یک پلت فرم که در آن کسب و کار می تواند رشد وب سایت خود را و کشش به مکان های که در آن آنها می توانند هرگز به شده است تا تاریخ. این یک پلت فرم که در آن کسب و کار به رشد تجاری و که در آن علامت های تجاری در تعامل جهانی است.

سوسیالیسم در هند:

طبق یک بررسی انجام شده توسط متفقین دیجیتال گروه (ADG) پیشرو در بازاریابی دیجیتال شرکت مشخص شد که هند را افزایش 33 ٪ رای در این سال در بازاریابی دیجیتال پذیرش و ادامه خواهد داد به رشد به شدت به نفع بازاریابان. بیشتر از آن بود که دیکته شده توسط تحقیقاتی که بازاریابی دیجیتال است که تصویب شده توسط بخش های مختلف نواخت درصد مانند آن 61 درصد سرمایه گذاری 25% بازاریابی 73% خدمات به مشتریان 59 درصد و زنجیره تامین 40 درصد است.

با توجه به IAMAI و IMRB گزارش هند با پیشی گرفتن از 200 میلیون کاربر اینترنت در سال 2013 است که انتظار می رود به صلیب 243 میلیون تا پایان سال 2014. این نشان می دهد که این کشور دارای پتانسیل عظیمی برای گرفتن بیشتر از بازاریابی دیجیتال از طریق رسانه های دیجیتال است.

ظهور ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی:

شبکه های اجتماعی در حال تحول است و این در حال تبدیل شدن به طور فزاینده مهم را احساس حضور خود را در هر شبکه. اما دست زدن به بیش از یک دوجین از شبکه های است که یک کودک کار است. در واقع ممکن است برای کنترل این پدیده بدون سلاح! با ظهور فن آوری برخی از محتمل رسانه های دیجیتال ابزارهای مدیریت به وجود آمد که کمک به کسب و کار درو بسیاری از شبکه های رسانه های اجتماعی در کوتاه ترین زمان و با بودجه محدود است. ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی می تواند و نه می شوند به عنوان همکاران که برای کمک به هم بزنید سوسیالیسم و کنترل همه چیز است که اجتماعی!

اگر شما یک کسب و کار جوانه زدن و بالا و آرمان را کامل پر کنید و سپس نگاه نه بیشتر. تجهیز کسب و کار شما با بهترین ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی از بار و راه اندازی خود را در بستر جهانی!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *