رسانه های اجتماعی بیش از حد – چگونه بودن در همه جا می تواند به معنای شما هیچ جا!

[ad_1]

در عمق نگاه در چگونه بودن “در همه جا’ در نهایت نتایج در شما بودن هیچ جا. در همه اعتیاد به مواد مخدره اطراف آن ظهور رسانه های اجتماعی احساس می کنم که بسیاری از شرکت های آفلاین ممکن است از دست رفته فرصت های واقعی. با تمام پچ پچ در مورد ایجاد طرفداران و زیر توییتهایی برخی از صاحبان شرکت و مدیران ممکن است وسوسه بشوید برای مشاهده رسانه های اجتماعی درست مثل آنها یک رادیو و یا تلویزیون نقطه: یکی دیگر از خیابان به فشار فروش است. به نظر می رسد یک نوع طلا عجله ذهنیت بودن اعمال شده به رسانه های اجتماعی و رونق و فقط مانند دات کام انفجار از اواخر دهه 90 کسب و کار و افراد در حال فرض کنید که تعدادی از پیروان و یا ‘hits’ آنها تولید خواهد شد ترجمه به فروش.

اگر شما مانند بسیاری از جدید و یا به خوبی تاسیس و صاحبان کسب و کار کارآفرینان یا بازاریابی حرفه ای و شما می خواهید را به استفاده از رسانه های اجتماعی را ارائه کرده است خط پایین خود را, شما باید درمان این سایت فیس بوک مانند هر ابزار دیگر و یا خدمات است که شما با استفاده از به کار کسب و کار شما.

• باید یک هدف مشخص برای آنچه شما می خواهید که ابزار برای به انجام رساندن.

• شناسایی بهترین روش برای استفاده از این ابزار برای به انجام رساندن هدف خود را.

• نظارت بر میزان موفقیت (یا نه) استفاده از ابزار است.

اما صاحبان کسب و کار و کارآفرینان به طور یکسان هنوز احساس نیاز به طور خودکار به اتخاذ آخرین رسانه های اجتماعی روند و استاد هر سایت های رسانه های اجتماعی متوجه نیست که این احتمالا می تواند مانع توانایی خود را در واقع به رشد کسب و کار خود سرمایه گذاری. در واقع وجود دارد یک فرصت خوب است که همه آن را انجام دهید شما را با یک حس از رسانه های اجتماعی بیش از حد. به عنوان یک صاحب کسب و کار شما باید تمرکز بر روی آنچه که باعث می شود کسب و کار شما رشد می کنند و چگونه خود را به سرمایه گذاری بزرگ به جای خانههای گلی خالی بیش از چگونه به پیروان توییتر خود به مشخصات لینک خود را طوری حساب Google Analytics شما می توانید که چگونه بسیاری از بازدید کنندگان منحصر به فرد هستند درخواست اتصال به وبلاگ وردپرس خود را به منظور پرینت خود را ارسال و پس از تلو تلو خوردن بیشتر بازدید کنندگان منحصر به فرد بنابراین شما می توانید فلیکر خود را در حساب کاربری مای اسپیس – چی ؟

که من را به شماره یک مسئله مؤثر بر کسب و کار کوچک و راه اندازی شرکت: بودن در همه جا در یک بار! اغلب می بینم صاحبان کسب و کار و بازاریابی کارآفرینان ایجاد حساب در بی شمار از سایت های رسانه های اجتماعی – و سپس سرزنش کردن هر یک از مشتریان بالقوه با رزین های فروش و خرید من در حال حاضر بررسی. به نظر می رسد از یک خارجی چشم انداز است که شده است وجود دارد بدون نیاز فوری به استفاده از تبلیغات در این فضا این است که به سادگی انجام می شود چرا که “هر کس دیگری آن را بیش از حد’ اما به دنبال در نقاط گلوله در بالا یکی باید سوال انگیزشی نیروی بازاریابی از جمله ترفندها.

فکر می کنم در مورد آن. ‘جک از همه معاملات -استاد هیچ’ یکی بیان که به ذهن می آید اما بیشتر مربوط به این واقعیت است که با تلاش به انجام بیش از حد در همان زمان تنها رفتن به صدمه زدن به تصویر خود را در دراز مدت. من می دانم آن را وسوسه انگیز را به مطمئن شوید که شما در حال ثبت نام در هر شبکه اجتماعی و سایت فیس بوک. اما اگر شما مراقب باشید نه نیاز به همه جا می تواند تکامل را به ناتوانی تواند در هر نقطه. شما باید به منظور توسعه یک استراتژی بازاریابی هدفمند با سایت های رسانه های اجتماعی برای اطمینان از تمرکز خود را باقی می ماند می تواند در رشد نام تجاری خود را و به نوبه خود در حال رشد کسب و کار شما.

پس این به چه معنی برای من به عنوان یک آنلاین بازاریاب وابسته است ؟

جهان کسب و کار آنلاین است که میزبان به حیطه مدل های کسب و کار, شخصیت, سیستم ها و منابع – که همه آنها تحت تاثیر کمی متفاوت با رسانه های اجتماعی (persian). به عنوان یک بازاریاب وابسته تعامل با رسانه های اجتماعی عامل مهمی برای من است اما به دلایل کاملا متفاوت. وابسته به بازاریابان از آنچه که من تجربه کرده اند بزرگترین طرفداران overkill در رسانه های اجتماعی حوزه و تشکر به رگبار گلوله ‘خرید این شرکت’ و ‘پول امروز linkbaiting تلاش است که رخ می دهد در این حوزه وجود دارد به اندازه کافی اثبات این است که به وضوح حق تدبیر را در ساختمان حضور آنلاین خود را. تفنگ پراکنده رویکرد…و امید است ؟ یا روشن و متمرکز ایجاد نام تجاری – علم موشک نیست.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.