رسانه های اجتماعی بازاریابی: یک استراتژی رسانه های اجتماعی است که واقعا باعث می شود حس

[ad_1]

رسانه های اجتماعی است که قطعا داغ در حال حاضر به خصوص به عنوان یک پتانسیل ابزار بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک. اما اعتیاد به مواد مخدره ؟ برای من تنها یک استراتژی رسانه های اجتماعی واقعا حس می کند – آن را ساده و من قصد دارم به شما بگویم در این مقاله آنچه در آن است.

فقط قبل از من اگر من می خواهم برای پرداختن به دو پرسش است که مردم اغلب از من بپرسید: چه “رسانه های اجتماعی” واقعا چیست و شرکت در آن حق برای کسب و کار من?

آنچه که “رسانه های اجتماعی’?

رسانه های اجتماعی تعریف شده به عنوان ‘وب سایت ها و دیگر حاضر وسیله ارتباطی استفاده می شود که توسط گروه های زیادی از مردم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و به منظور توسعه اجتماعی و حرفه ای تماس با ما.’

این واژه تنها به تبدیل شدن به محبوب در چند سال گذشته اما در واقع آنلاین ‘تابلوهای اعلانات و انجمن ها که در اطراف برای سنین بوده است قطعا دیدار با این تعریف چون آنها همچنین در مورد ایده های کلیدی از تعامل و ‘کاربر تولید محتوا’ (در مقایسه با رسانه های سنتی که در آن حرفه ای ایجاد محتوا برای یک راه مصرف توسط مخاطب).

در زمان نوشتن “بزرگ چهار” رسانه های اجتماعی سایت های Facebook, Twitter, YouTube و LinkedIn (نگه داشتن چشم در گوگل+ اما فقط در حال حاضر آن را ندارد که در آن مخاطبان است).

شرکت در رسانه های اجتماعی مناسب برای کسب و کار من?

وجود دارد هیچ پاسخ آسان. یک عنصر کلیدی از رسانه های اجتماعی است که از آن به ” حق پاسخ و ترساند که برخی از کسب و کار ، و من قطعا توصیه نمی شما شیرجه رفتن به هر سایت های رسانه های اجتماعی زیر آفتاب.

برگزیده شود. Facebook مخاطبان در درجه اول افراد جوانتر و جو ‘پاپ’. LinkedIn را بدون شک حرفه ای و جو جدی تر است. و ممکن است بیشتر تو رفتگی در دیوار شبکه های اجتماعی هستند که حتی بهتر مناسب برای کسب و کار شما.

انجام برخی تحقیقات و شروع به بررسی سایت هایی که به نظر می رسد برای ارائه بهترین جا برای شما.

اما دو حقایق انکار ناپذیر این معنی است که هر مسئول و صاحب کسب و کار باید حداقل به طور جدی در رسانه های اجتماعی, با این حال شک و تردید در آنها ممکن است…

1) بزرگ سایت های رسانه های اجتماعی به شدت استفاده می شود و توسط مخاطبان.

در زمان نوشتن Facebook برای مثال در حدود 750 میلیون کاربر ثبت شده. اگر آن را یک کشور آن خواهد بود سوم بزرگترین در جهان است.

علاوه بر این سایت است ‘مهم’: متوسط کاربر بازدیدکننده داشته است 40 بار در هر ماه صرف 23 دقیقه در هر دیدار است. در جهان آنلاین از جمله فرکانس و طول سفر غیر معمول است. این یکی درگیر مخاطبان!

2) کسب و کار می تواند معمولا شرکت در رسانه های اجتماعی (و به طور بالقوه دیدن پیام خود را گسترش ‘virally’ از بین کسانی که تعداد زیادی از کاربران) برای ‘رایگان’.

من می گویم ‘رایگان’ زیرا در حالی که شما ممکن است مجبور به پرداخت پول برای ساخت یک مخاطب در شبکه های اجتماعی, شما قطعا باید به سرمایه گذاری زمان – خود را از دیگر منابع محدود.

با این وجود جاذبه برای بازاریابان است که این امکان تولید گسترده علاقه – یعنی ترافیک وب سایت آگهی های اتصالات جدید – برای مبلغ سرمایه گذاری نقدی است که همیشه وجود دارد.

رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار توسعه برای کسب و کار در واقع آنقدر بزرگ و سیستم عامل در دسترس بنابراین از ویژگی های غنی است که آن را حتی پیشنهاد شده است که شرکت صفحات در سایت های رسانه های اجتماعی مانند Facebook می جایگزین مستقل سایت برای کسب و کار بر روی وب در دسترس نباشد.

هر آنچه که شما انجام با رسانه های اجتماعی به شما پیشنهاد نمیکنم دنبال ایده موثر تعبیه حضور آنلاین خود را در یک شبکه اجتماعی به دو دلیل.

شماره یکچیزهایی که حرکت می کند بسیار سریع در جهان آنلاین. به یاد داشته باشید مای اسپیس? دوستان پیوست? آن را تنها چند سال پس از هر دو بود. آنها هنوز هم برخی از مخاطبان باقی مانده اما برای تمام مفاهیم و اهداف آنها بوده ام به طور کامل دمیده از آب توسط Facebook.

چرا ؟ Facebook, فقط اتفاق افتاده است به آمده تا با یک وب سایت بهتر.

در این زمینه که واقعا می توان گفت با ضد گلوله اعتماد به نفس است که Facebook یا Twitter در اینجا به ماندن ؟ یک شبه احساس فقط ممکن است ناپدید می شوند یک شبه بیش از حد.

شماره دواگر شما پایه همه یا اکثر بازاریابی خود را در اطراف یکی از شبکه های اجتماعی چه چیزی شما را در صورتی که شبکه تصمیم به تغییر شرایط را از کسب و کار ؟

چه اتفاقی می افتد اگر به جای اینکه شما به طور ناگهانی به حال برای شروع پرداخت پول بزرگ برای کسب و کار خود را در Facebook fan page? یا شما متهم توسط تعدادی از فیلم های یوتیوب شما آپلود و یا محدود در تعداد توییت شما ارسال می تواند? Hmmm.

بهترین استراتژی رسانه های اجتماعی…

به من, بنابراین بهترین استراتژی برای رسانه های اجتماعی است که هنوز هم برای ایجاد یک ” هاب ” در قالب وب سایت اصلی خود را, اما پس از آن امکان استفاده از همه مناسب رسانه های اجتماعی فرصت هایی, شما می توانید به منظور رسیدن به مخاطبان گسترده تر.

این بدان معناست که:

  • اگر شما برای زمان و یا منابع انتخابی بودن و انتخاب مناسب ترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کار خود و تنها.
  • شروع به اندازه کافی کوچک است که سازگار نامزدی یک مشکل نیست (به وضوح رها شده و یا نادیده گرفته شده مشخصات اجتماعی احتمالا بیش از آسیب خوب).
  • درگیر شدن در کسانی که در شبکه های با ارزش است, اما ارسال بهترین مطالب خود را در سایت خود به طور انحصاری و یا حداقل ،
  • کار سخت را به سایت خود – و نه به عنوان مثال خود را در Facebook صفحه – مقصد اصلی شما به دنبال به رانندگی مردم.
  • ساخت وب سایت خود را ‘اجتماعی’ به طوری که بازدید کنندگان می توانید درایو ترافیک به شما از طریق شبکه های اجتماعی خود را.
  • بهینه سازی سایت برای تبدیل بازدید کننده به طور موثر به عنوان امکان پذیر است (یعنی آنها را به اقدام مورد نظر را).

البته یک کلید تبدیل است برای شما برای گرفتن آدرس ایمیل. ایمیل دارای جنبه های منفی آن بیش از حد, اما آن را به شما یک کانال مستقیم برای ارتباط با مخاطبان خود را که نیست در رحمت خاص هر شبکه اجتماعی است.

کسب و کار و عشق به درگیر شدن با رسانه های اجتماعی به دلیل آن باعث می شود آنها احساس مانند آنها رو انگشت خود را بر روی نبض. همه به معنی در آغوش و تعامل با رسانه های اجتماعی اما نمی از دست دادن بینایی از نحوه فعالیت وجود دارد باید غذا را به اهداف نهایی خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *