دیدنی و جذاب, مطالب نکات بازاریابی – مزایای بهینه سازی محتوا

[ad_1]

مزایای بهینه سازی محتوا

اگر شما شروع به بهینه سازی مطالب خود را در حال حاضر چه نتایج حاصل از که بود ؟

o عظیم برسد – با تبدیل محتوای خود را به فرمت های مختلف, شما خواهد بود قادر به ارتباط با طیف وسیع تری از مردم از یک متن.

o سیستم آفرینش – با رفتن بیش از همان محتوای چند بار شما شروع به توسعه قالب ها و روش ها. شما خواهد شد و مناسب ارتباطی از نقاط خاصی از محتوای هر زمانی که شما دوباره آن را. به عنوان شما را مشاهده برخی از تکنیک های کار بهتر از دیگران, شما قادر خواهید بود به سنگ تیز کردن مهارت های خود را برای تحویل موثرترین اطلاعات خود را.

o بازار خود را می دانید بهتر است – بارها و بارها رفتن بیش از همان اطلاعات شما آغاز خواهد شد به دانستن خود را در بازار بهتر است. در سمت تلنگر است که آنها نیز آغاز خواهد شد به شما می دانید بهتر است. بیشتر آشنا شما به آنها بهتر است شانس خود را برای به دست آوردن اعتماد و وفاداری خود را.

موانع از بهینه سازی محتوا

وجود دارد سکندری بلوک های که شما می توانید جلوگیری از بهینه سازی مطالب خود را. فقط آنچه می تواند توقف شما را از انجام کاری که برای تلفن های موبایل بسیار ساده است ؟ اجازه بدهید با یک نگاه:

1. شکستن منطقه راحتی خود را – هنگامی که شما زمان زیادی را صرف کار با یک قالب خاص از محتوای آن می تواند تهدید آمیز تبدیل به یکی دیگر. برای مثال کسی که می نویسد مقالات در همه زمان ها ممکن است ناراحت کننده و ارائه آن همان محتوا در ارائه ویدئو. این می تواند بعضی از مردم را از کاوش در زمینه های دیگر.

2. زمینه سردرگمی – تصمیم گیری که زمینه برای تبدیل به می تواند مشکل باشد. وجود دارد بسیاری از گزینه های می توان آن را قریب به اتفاق قربانیان. سخت ترین بخش این است که شروع شده است.

3. متعدد در زمینه شخصیت – از آنجا که بسیاری از مفاهیم را تبدیل به, مردم اغلب پیدا کردن که آنها در گسترش خود را بیش از حد نازک است. از آنجا که بسیاری از ایده های بزرگ در حال اجرا در اطراف در سر خود را, آنها پیدا کردن خود را در تلاش برای انجام آن توسط خود کار بر روی یک چیز امروز و یکی دیگر از فردا. بدون تمرکز هیچ کدام از آنها انجام خواهد شد.

استراتژی برای غلبه بر موانع

1) همیشه نقد و بررسی کیپلینگ شش بندگان بهینه سازی محتوا – می دانم که شما در بازار است و در زمینه محتوا خواهد بود در جایی که مخاطب می خواهد محتوای زمانی که آنها آن را می خواهم و چرا از آن مهم است و چگونه می توانید آن را به متن مورد نظر.

2) هرگز اختراع محتوا – همیشه بهبود محتوای خود را با استفاده مجدد از repurposing, بسته بندی و یا بازیافت. سعی نکنید چرخ را دوباره اختراع. همان اطلاعات است که به سادگی مجدد به زمینه های مختلف.

3) برون سپاری – تقویت نقاط قوت خود را. کار به طور مستمر در جهت بهبود استعداد آن آمده است که به راحتی به شما در حالی که شما برون سپاری نقاط ضعف خود را. اگر یک شکل از زمینه بسیار دشوار است برای شما برای تبدیل به برون سپاری آن را به کسی که در واقع انجام برخوردار است.

با غلبه بر موانع و بهینه سازی مطالب خود را امروز شما را گسترش رسیدن به خود را گسترده است. شما توسعه یک سیستم برای تبدیل محتوای خود را به فرمت های دیگر و شما می دانید که بازار خود را بهتر و بهتر شناخته شده توسط خود را در بازار. آن است که ارزش تلاش و آسان تر خواهد شد به عنوان شما بروید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *