دیجیتال بومیان و مهاجران

[ad_1]

شاید حداقل درک و حداقل قدردانی مفهوم در میان کسانی که طراحی و تحویل آموزش و پرورش امروز واقعیت این است که دانش آموزان ما باید تغییر اساسی. واقعا بزرگ انقطاع صورت گرفته است – ورود و سریع اشاعه فن آوری های دیجیتال در آخرین دهه از قرن 20th.

امروز آموزان نشان دهنده اولین نسل به رشد با این تکنولوژی جدید است. تعداد قریب به اتفاق: بیش از 10 ، 000 ساعت پخش بازیهای رایانهای بیش از 10 ، 000 ساعت صحبت دیجیتال تلفن همراه; بیش از 20 ، 000 ساعت تماشای تلویزیون (یک درصد بالا سرعت MTV) بیش از 200000 ایمیل و پیام های فوری ارسال و دریافت بیش از 500 ، 000 تبلیغات دیده می شود–قبل از همه بچه ها امروز ترک کالج. و شاید در بسیار بیشتر از 5000 ساعت کتاب خواندن.

به عنوان یک نتیجه از این همه جا محیط و حجم خالص خود را در تعامل با آن, امروز دانش آموزان فکر می کنم و پردازش اطلاعات اساسا متفاوت از پیشینیان خود. “انواع تجارب منجر به مختلف ساختار مغز می گوید:” دکتر بروس D. بری از کالج پزشکی بیلور.

امروز دانش آموزان بومی های دیجیتال. آنها “زبان مادری” از دیجیتال زبان از کامپیوتر و بازی های ویدئویی و اینترنت.

بنابراین چه چیزی است که بقیه از ما ؟ کسانی از ما که متولد شد به دنیای دیجیتال اما آمده اند تا بعدا آن را در زندگی ما در مقایسه با آنها مهاجران دیجیتال. و ما به عنوان مهاجران دیجیتال یادگیری – مانند همه مهاجران برخی از بهتر از دیگران – برای انطباق با محیط خود ما همیشه حفظ و به برخی از درجه یک “لهجه” است که ما در گذشته است. به “دیجیتال مهاجر لهجه” دیده می شود در چنین چیزهایی به عنوان تبدیل به اینترنت برای اطلاعات دوم به جای اول; در خواندن کتابچه راهنمای کاربر برای یک برنامه به جای فرض کنید که خود برنامه را آموزش دهد ما را به استفاده از آن در چاپ کردن ایمیل های ما (یا داشتن ما اتاق آنها را چاپ برای ما – و حتی “ضخیم” لهجه); یا در هرگز تغییر اصلی حلقه از تلفن همراه ما. کسانی از ما که مهاجران دیجیتال می تواند و باید در خودمان خنده و ما “لهجه.”

اما این فقط یک شوخی است. این بسیار جدی است چرا که بزرگترین مشکل امروز آموزش و پرورش است که ما دیجیتال مهاجر مدرسان که صحبت یک زبان منسوخ شده (که از پیش از عصر دیجیتال) در حال تلاش برای آموزش یک جمعیت صحبت می کند که کاملا زبان جدید است.

بومی های دیجیتال استفاده می شود برای دریافت اطلاعات واقعا سریع است. آنها به موازات روند و چند وظیفه. آنها ترجیح می دهند گرافیکی خود را قبل از اینکه متن خود را به جای مخالف است. آنها ترجیح می دهند با دسترسی تصادفی (مانند ابرمتن). عملکرد آنها را در بهترین زمانی که شبکه. رشد آنها بر ارضاء فوری و مکرر پاداش. آنها ترجیح می دهند بازی های “جدی” کار می کنند.

دیجیتال مهاجر مدرسان به طور معمول بسیار کمی قدردانی برای این مهارت های جدید است که بومیان را به دست آورد و کامل هر چند سال تعامل و عمل است. این مهارت ها تقریبا کاملا خارجی به مهاجران که خود را آموخته و پس از انتخاب به آموزش – به آرامی گام به گام یک چیز در یک زمان به صورت جداگانه و بالاتر از همه به طور جدی.

دیجیتال مهاجر معلمان به طور معمول فرض کنیم که زبان آموزان به عنوان آنها همیشه بوده است و این همان روش است که کار را برای معلمان زمانی که آنها دانش آموزان را برای دانش آموزان خود را در حال حاضر. اما فرض دیگر معتبر نیست. امروز آموزان متفاوت است.

مردم نشسته در کلاس های خود را به رشد در “حرکت یا کشش ناگهانی سرعت” بازی های ویدئویی و MTV. آنها استفاده می شود به instantaneity از ابرمتن, دانلود آهنگ های همراه را در جیب خود یک کتابخانه در خود لپ تاپ مخابره پیام و پیام های فوری. آنها بوده ام شبکه بیشتر یا همه زندگی خود را. آنها باید کمی صبر برای سخنرانی, گام به گام منطق و “بگویید-آزمون” آموزش.

پس از آن است که بومی های دیجیتال می تواند با توجه به پرداخت نیست و یا که آنها را انتخاب کنید نه ؟ اغلب از بومیان’ نقطه نظر خود را دیجیتال مهاجر مدرسان خود را در آموزش و پرورش نه ارزش توجه را نسبت به هر چیز دیگری آنها تجربه – “هر بار که من به مدرسه رفتن من به قدرت پایین” شکایت یک دانشجو — و سپس آنها را سرزنش آنها پرداخت نمی توجه! و بیشتر و بیشتر بومی های دیجیتال آن را ندارد.

بنابراین آنچه که باید اتفاق می افتد ؟ ما باید نیروی دیجیتال بومی دانش آموزان برای یادگیری روش های قدیمی و یا باید خود را دیجیتال مهاجر مربیان یادگیری جدید است ؟ متاسفانه هر چقدر مهاجران ممکن است آرزو می کنم آن را بسیار بعید است که بومی های دیجیتال را به عقب. در وهله اول ممکن است غیر ممکن است – مغز خود را در حال حاضر ممکن است متفاوت باشد. همچنین پرواز در صورت از همه چیز ما در مورد فرهنگی مهاجرت. کودکان متولد شده به هر فرهنگ جدید یادگیری زبان جدید به راحتی و مقاومت در برابر زور و اجبار استفاده شود. هوشمند مهاجرین قبول است که آنها نمی دانند در مورد دنیای جدید و امکان استفاده از کودکان خود را برای کمک به آنها در یادگیری و ادغام. نه چندان هوشمند (و یا نه چندان انعطاف پذیر) مهاجران بیشتر وقت خود را صرف grousing در مورد چگونه همه چیز خوب شد و در “کشور است.”

بنابراین مگر اینکه ما می خواهیم فقط فراموش نکنید که در مورد آموزش بومیان دیجیتال تا زمانی که آنها رشد می کنند و آن را با خود مهاجران دیجیتال بهتر مقابله با این موضوع است. این زمان برای متوقف کردن grousing و به عنوان Nike شعار دیجیتال بومی نسل می گوید: “فقط آن را انجام دهید!” اگر شما نمی دانید که چگونه فقط سازمان دیده بان بچه های خود را!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *