دم بلند در مقابل. کوتاه-دم کلمات کلیدی: جوانب مثبت و منفی

[ad_1]

اکثر کسب و کار است که به خوبی versed در جستجوگرها هنوز درک اصول اولیه از کلمات کلیدی. اکثر شرکت ها استفاده گسترده ای کلمات کلیدی و یا کوتاه-دم کلمات کلیدی در استراتژی های بازاریابی اینترنتی. اما بسیاری از شرکت ها را درک نمی کنند وجود دارد که باریک کلمات کلیدی یا کلمات کلیدی دم بلند است که می توان همچنین مفید برای اهداف جستجوگرها. آشنایی با مزایا و معایب هر دو دم بلند و کوتاه کلمات کلیدی دم می تواند کمک به شرکت خود را ایجاد کنید بهتر استراتژی های بازاریابی.

کوتاه-کلمات کلیدی دم

چه کوتاه دم کلمات کلیدی ؟ این گسترده جستجو است که مردم به استفاده از زمانی که آنها در حال تحقیق اطلاعات در اینترنت است. برای مثال آنها می توانید شروع با ساده یک کلمه مدت مانند تخت است. این یک کلمه وقتی وارد جعبه جستجو خواهد آورد تا بسیاری از وب سایت های مختلف برای فرد به بررسی.

جوانب مثبت از کلمات کلیدی دم

پس چه هستند مزایای استفاده از این نوع کلمات کلیدی ؟ سود اصلی این است که آنها درخواست تجدید نظر به مخاطبان گسترده ای. با استفاده از این کلمات کلیدی می تواند کمک به درایو مقدار زیادی از ترافیک به وب سایت شرکت. یکی دیگر از مزایای این نوع از کلمات کلیدی است که از آن آسان است برای تعیین آنهایی که مربوط به خود بازار خاص و یا شرکت ارائه شده است. آنها همچنین آسان به نوشتن در مورد. در هنگام ایجاد محتوای وب سایت مهم است که مطمئن شوید که کلمات کلیدی با استفاده از جریان با بقیه متن. اتصالات کلمه “تخت” را در یک جمله بسیار آسان است. مطمئن شوید که کلمات کلیدی خود را متناسب با محتوای خود را نمی, اما آن را خواهد پرداخت چند برابر شده با توجه به گوگل اخیر تمرکز بر کیفیت و محتوای مربوطه.

منفی کوتاه کلمات کلیدی دم

اگر کوتاه-کلمات کلیدی دم درخواست تجدید نظر به مخاطبان بزرگ بسیار آسان است برای نوشتن در مورد و کمک به بازاریابان تعیین کلمات کلیدی که مربوط به خاص کمپین-آنچه که احتمالا می تواند در مورد آنها بد? یکی از زیان های استفاده از این کلمات کلیدی است که شما ممکن است جذب این نوع اشتباه از ترافیک به وب سایت خود را. اگر شرکت خود را به فروش می رساند تخت سگ شما نمی خواهید افرادی که به دنبال تخت تختخواب سفری برای آمدن به وب سایت خود را. شما می خواهید افرادی که به دنبال تخت سگ و شاید حتی افرادی که به دنبال تخت برای سگ. این کلمات بیشتر به شما استفاده می شود در یک عبارت جستجو بیشتر خاص نتایج خواهد بود.

باهم دیگر از این کلمات کلیدی که رقابت است. این کلمات محبوب با خوانندگان وب, بنابراین کسب و کار می خواهم به آنها را خرید. این می تواند صدمه دیده مبارزات انتخاباتی PPC خود را و همچنین می توانید آن را دشوار است برای شما برای به دست آوردن رتبه بندی موتور جستجو بالا. این نوع از کلمات کلیدی نیز مفید برای افرادی که می خواهید برای ایجاد تو رفتگی در دیوار مبارزات.

کلمات کلیدی دم بلند

کلمات کلیدی دم بلند هستند, همچنین شناخته شده به عنوان باریک عبارات جستجو. اینها عباراتی است که گشت و گذار وب را وارد کنید در جعبه جستجو اگر آنها به دنبال چیزی خاص. قصد بازگشت به “تخت خواب” یک surfer وب ممکن است ورود اصطلاح “تخت تختخواب سفری برای نوجوانان در شهر نیویورک”. با وارد کردن این عبارت خاص surfer وب دریافت یک لیست از وب سایت های که مربوط به افرادی که به دنبال در شهر نیویورک برای خرید تخت تختخواب سفری برای نوجوانان-آن را دریافت نمی کند خیلی هدفمند تر از آن است.

جوانب مثبت از کلمات کلیدی دم بلند

اگر کوتاه-کلمات کلیدی دم چیزی است که یک شخص را وارد کنید هنگامی که آنها در حال شروع یک جستجو کلمات کلیدی دم بلند عبارات که مردم را وارد کنید زمانی که آنها نزدیک به ساخت یک تصمیم نهایی است. افزایش نرخ تبدیل کمک می کند تا برای جبران کاهش ترافیک وب سایت است.

اکثر شرکت ها نمی با استفاده از این کلمات کلیدی در زمانی که آنها در حال ایجاد وب سایت خود را و یا زمانی که آنها در حال تدوین AdWords کمپین است. بنابراین سود اضافی برای کلمات کلیدی دم بلند است که شرکت خود را نمی خواهد که بسیاری از رقابت. این کمک می کند تا شما در رسیدن به بالاتر رتبه بندی موتور جستجو با تلاش کمتر کاهش ک برای کمپین های تبلیغاتی و افزایش ربط مبارزات خود را-که می تواند تاثیر مثبت خود را با کیفیت نمره.

منفی از کلمات کلیدی دم بلند

در حالی که این نوع از کلمات کلیدی می تواند کمک به ایجاد ترافیک هدفمند به وب سایت شما و ارائه مزیت رقابت کمتری وجود دارد معایب چند. یک نقطه ضعف است که اغلب دشوار است برای نوشتن موثر کپی کنید. فکر می کنم در مورد تلاش برای اضافه کردن عبارت “تخت تختخواب سفری برای نوجوانان در شهر نیویورک”. چگونه بسیاری از زمان شما فکر می کنم شما خواهد بود قادر به اضافه کردن این عبارت به یک صفحه وب و محتوای کلی جریان ؟ این نوع از کلمات کلیدی می تواند اغلب بی دست و پا و دشوار است به استفاده از در خرید و فروش کپی و شما نمی خواهید به نظر می رسد به عنوان اگر شما کلمه کلیدی چاشنی و با استفاده از دست و پا تعبیر فقط به جای یک کلید واژه در مقاله.

نقطه ضعف دیگر به استفاده از این نوع از کلمات کلیدی است که شرکت ها نیاز به واقعا درک خود را در بازار و شرایط استفاده می شود که برای رسیدن به وب سایت سازمان. اگر این شرکت با تمرکز بر روی کلمات کلیدی اشتباه و سپس آنها را دریافت نمی, نوع مناسب از ترافیک است.

هر دو نوع از کلمات کلیدی می تواند مفید باشد برای یک شرکت اینترنت بازاریابی استراتژی. با استفاده از کوتاه کلمات کلیدی دم در آغاز یک قیف فروش کمک خواهد کرد که قرعه کشی در ترافیک. دم بلند کلمات کلیدی استفاده می شود برای کپی آگهی نسبت به پایان قیف فروش برای کمک به در آگهی است که به فروش تبدیل خواهد شد. سعی کنید با استفاده از هر دو نوع از کلمات کلیدی در استراتژی بازاریابی خود را برای کمک به افزایش نرخ تبدیل و ترافیک وب سایت است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *