دلایل درست برای تغییر علامت تجاری کسب و کار خود و آرم

[ad_1]

فکر کردن در مورد تغییر گرافیک های بازاریابی خود را?

در طول زمان کسب و کار خود را رشد و تکامل است. شما ممکن است ارائه خدمات جدید و یا محصولات خود را وارد بازارهای مختلف و یا هدف دیگری جمعیتی.

اگر این اتفاق می افتد شما ممکن است نیاز به در نظر گرفتن تغییر گرافیک های بازاریابی خود را.

اما شما نیاز به مراقب باشید شما در حال لغو همه سخت بازاریابی و برندسازی کاری که شما انجام داده ایم و این که شما به طور کامل درک چگونه به نام تجاری جدید برای نتایج موثر.

نام تجاری خود را می گوید یک داستان قدرتمند و شما نمی خواهید به رقیق که با تثبیت (یا شکستن) چیزی نیست که نیاز به تعمیر!

در اینجا چند بار زمانی که تغییر علامت تجاری کسب و کار خود و آرم یک ایده بد است:

1. شما خسته یا بی حوصله از رنگ تصویر و یا فونت و می خواهید چیزی جدید است. شما ممکن است ساخته شده است تا بسیاری از ارزش ويژه برند که اشاره به ارزش داشتن یک نام شناخته شده و شهرت.

با تغییر علامت تجاری کسب و کار خود و آرم برای دلایل درست, شما می توانید از رقیق کردن این همه سهام شما انباشته شده است. شما نیاز به نگاهی به مشتری خود را ایده آل و داده های شما را قبل از هر تصمیمات بزرگ.

در اینجا شکاف را “پیر” نگاه کنید در سمت چپ و یکی از آنها تلاش برای رول در سال 2010. بازخورد منفی بود به طوری که قریب به اتفاق آنها به زودی واگردانی به یک کلاسیک.

2. مشتریان را درک نمی کنند آنچه شما انجام. قبل از اینکه شما شروع به کار بر روی گرافیک خود را به روشن کردن آنچه شما ارائه یک گام به عقب. آیا چیزی وجود دارد که معلوم نیست در موقعیت خود را, بیانیه ماموریت و یا وب سایت خود کپی که گیج کننده مردم ؟

گاهی اوقات یک تصویر نیست ارزش هزار کلمه-شما ممکن است نیاز به کشف کردن که چگونه به نام تجاری جدید خود را نوشته شده است بازاریابی مواد به جای تصاویر خود را.

بنابراین هنگامی که شما باید فکر می کنم در مورد تغییر علامت تجاری کسب و کار خود و آرم ؟

من قصد دارم به استفاده از یک واقعا به عنوان مثال شخصی! ما در حال رفتن را از طریق یک تغییر است. ما در اصل انتخاب پنگوئن امپراتور پس از دانیل و من رفتم برای دیدن رژه پنگوئن ها.

ما متوجه شد که این موجودات با شکوه بودند نمادی از کیفیت ما ایستاده برای: قدرت, استقامت, غرور, اعتماد, تعهد, وفاداری, هم, و از همه مهمتر پرورش.

ما ساخته شده است در پرورش مشتریان ما را به موفقیت و بودن سیستم پشتیبانی یک شرکت نیاز در این ویژگی های روز و سن. پنگوئن امپراتور شد نماد کامل برای به تصویر کشیدن این ویژگی ها است.

پس چرا آن را تغییر دهید?

ما می خواهم به درخواست تجدید نظر به موجود ما جمعیتی به علاوه جدید جمعیتی: افرادی که در حال خروج از شرکت های بزرگ جهان به جهان هیجان انگیز از کارآفرینی به همراه میکرو-کسب و کار که به دنبال کمک از خارج برای رسیدن به اهداف خود.

همانطور که ما حرکت رو به جلو با هدف قرار دادن یک بازار تازه ما می خواستیم به نمایش گذاشتن خدمات بهتر و مدرن تصاویر ما.

شروع با ما لوگوی ما اخیرا مطرح شده این سوال برای ما Facebook followers: که یکی از بهترین دوست دارید ؟

ما تا به حال برخی از پاسخ های جالب: کسانی که می دانستند ما و آنچه که ما تمایل به درک بیشتر آشنا طراحی (یک). دیگران نمی بینم یک پنگوئن در برخی از طرح ها و یا یک زن را دیدم چهره و مو در دیگران است.

در حالی که ما در حال حاضر در هیئت مدیره رسم پس به صحبت می کنند این فوق العاده ارزشمند ورزش است. اگر ما برداشت کرده و یکی از بهترین دوست و انداخت آن را خارج وجود دارد ما می تواند از خود بیگانه و سردرگم خیلی از مردم ما می خواهند به خود جلب کند.

هنگامی که ما آرم نهایی کنیم و سپس حرکت بر روی به روز رسانی وب سایت ما و سایر مواد بازاریابی.

برخی دیگر از دلایل که چرا تغییر لوگوی خود و بازاریابی گرافیک می تواند یک ایده خوب:

• شما نیاز به بهتر افتراق خود را از یک شرکت دیگر-خود رنگ و تصاویر و/یا فونت خیلی مشابه است.

• اگر نگاه خود را منسوخ شده است, آن می تواند خاموش کردن مشتریان. من می گویند که افزایش سرعت تا چیز به خاطر تغییر می تواند بدون هیچ اما اگر خود را 1980s پالت رنگ یا باستان نوع فونت است که شما نگاه بد آن زمان را به یک نگاه سخت در مواد بازاریابی خود را.

• شما در وسط یک ادغام و یا کسب و نیاز به تعادل دو شرکت در یک طراحی. زمانی که ایران و شرکت های هواپیمایی قاره با هم ادغام شدند خلاق خود را بیش از حد: شما کلمه ایران با جهان که از هواپیمایی قاره وثیقه.

• سازمان خود شخصیت تغییر کرده است. شاید شما یک راه اندازی بخشید هنگامی که شما شروع به سفر خود را و در حال حاضر شما به رشد خود سود مشتریان و کارکنان.

سرمایه گذاری در خود را نگاه و احساس می کنید ممکن است یک ضرورت اگر شما می خواهید به ماندن بگیرید پیش از رقابت است.

وجود دارد بسیاری از موارد که در آن شما باید تغییر دهید تا خلاقیت خود را. اما شما باید تمرکز چرا شما آن را انجام و یا شما می تواند آسیب شهرت خود را با نام تجاری حقوق صاحبان سهام و درآمد. بهترین راه برای رفتن از طریق فرایند است به استخدام حرفه ای بازاریابی شرکت به انجام آن است.

.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *