جوهر واقعی از بازاریابی دیجیتال در دبی, املاک و مستغلات

[ad_1]

بازاریابی دیجیتال به ارمغان می آورد در مورد تکامل در زمینه بازاریابی و صرف نظر از صنعت چه مفهوم تفسیر است همیشه وجود دارد اتاق را برای خلاقیت و نوآوری. متاسفانه این مفهوم را به خوبی به تصویب رسید دبی املاک و مستغلات در سال های اخیر و رنگارنگ پیپر (از Hamelin) رویکرد شده است توسط بسیاری از بازاریابان دیجیتال است که از دست دادن ذات واقعی بازاریابی دیجیتال است. اکثر بازاریابان سعی کنید برای کپی کردن مفهوم از یکدیگر و گاهی اوقات غیرقانونی حتی خود را پنهان آثار هنری مفاهیم به گرفتن آگهی های آنلاین است که اگر چه با این نسخهها کار بزرگ برای اعداد اما آن تقریبا صفر است وقتی که می آید به تبدیل به دلیل کیفیت.

در اصول بازاریابی آن آموزش داده است که هر محصول خود پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) و به این ترتیب به مخاطبان مختلف که در آن یک استراتژی بازاریابی را نمی توان به همه. این شکست نیست پس این مفهوم به ارمغان آورده است در مورد بازاریابی دیجیتال به یک مرحله که در آن تقریبا همان تبلیغات هستند که در معرض همان مخاطبان بارها و بارها از طریق رسانه های اجتماعی, ایمیل, اس ام اس و پورتال های آنلاین که رقیق علاقه و دچار سردرگمی واقعی مشتری به آنچه که باید تصمیم گرفتند برای در میان این جنگ از ارائه های مشابه در اطراف تمام کانال های دیجیتال. علاوه بر این در این فرایند شده است اتلاف منابع رخ داده است که می توانست با حروف بزرگ بهتر است اگر بهینه استفاده از رویکرد به تصویب رسید. یکی از دلایل عمده شاهد پشت این سناریو این است که شکاف وجود دارد که بین تیم بازاریابی و خود را در زمین تجربه املاک و مستغلات. به طور کلی سازمان ها زمانی که آنها برون سپاری کمپین های بازاریابی خود را به سازمان های خارجی و هدف از هر دو طرف متفاوت هستند که در آن سازمان در نظر دارد برای صرفه جویی در هزینه برای بازاریابی مبارزات انتخاباتی و از سوی دیگر آژانس های بازاریابی تمرکز بر روی تولید بیشتر اعداد در آگهی به طوری که آنها می تواند استدلال می کنند در کنار تمدید قرارداد. در کل فرایند ماهیت تبلیغات USP اموال محروم و به جای بازاریابی هدفمند روش می رود به جرم مفهوم بازاریابی که پس از آن دوباره می رود در برابر ادبیات بازاریابی دیجیتال است. تنها حزب مبارک در این سناریو این است که ارائه دهنده خدمات است که گوگل و Facebook به عنوان کسب و کار خود را بدست آورده و درآمد بیشتر به عنوان رقابت شدید می شود و شرکت های مایل به پرداخت بیشتر برای همان مبارزه است.

بازاریابی دیجیتال به خصوص رسانه های اجتماعی, SEO و SEM با این نسخهها کار به طور عمده در مناقصه ساختار برای یک مجموعه خاص از مخاطبان و البته قویتر پیشنهاد برنده مسابقه اما به خوبی بازاریاب با تجربه همیشه برای انتخاب یک بهینه مناقصه استراتژی بر روی یک هدف خاص بخش است که کاهش پایین هزینه هر واجد شرایط به طور قابل توجهی منجر و در نهایت استفاده از مفهوم بازاریابی دیجیتال به کمال است. حالا زمان آن است که در حال حاضر بازاریابان و به خصوص دیجیتال بازاریابان باید تحقق بخشیدن به پتانسیل کامل از بازاریابی دیجیتال و پر کردن شکاف بین دانش دبی, املاک و مستغلات بازاریابی و رویکرد, که بلافاصله ارائه نتایج بهتر است. مرحله دوم شامل تحقیق بر روی مخاطبان مناسب برای یک ویژگی خاص و توجیه زمان صرف شده در این تحقیق که تبعیض قائل کیفیت در برابر کمیت ،

مقصر این وضعیت را نمی توان صرفا سرزنش بر دیجیتال بازاریابان و نه رهبران صنعت و تصمیم گیری مدیریت را نیز کمک زیادی به گسترش جایی که آنها از دست رفته در تخصیص منابع مناسب در زمان مناسب در مکان مناسب. آن است که به شدت پیشنهاد برای انجام بازاریابی دیجیتال در خانه از آنجا که درگیر در مبارزات بسیاری در زمان در معرض اطلاعات حساس مشتریان و خانه بازاریابی منابع خواهد بود نه تنها با تمرکز بیشتر بر تولید با کیفیت منجر می خواهد رعایت ارزش های سازمان و نمی خواهد قرار داده تا جعلی و یا زرق و برق تبلیغات که در دراز مدت تنها در نتیجه اتلاف منابع پولی. علاوه بر این همیشه وجود دارد باید با تجربه املاک و مستغلات پرسنل همکاری نزدیک با تیم بازاریابی برای اطمینان از تحقیق و پیام های مناسب و دقیق است. در صورتی که سازمان در نظر دارد به برون سپاری کمپین های بازاریابی این است که به شدت توصیه به اختصاص یک پرسنل با تجربه به عنوان یک نقطه تماس برای آژانس است که نه تنها نظارت بر پیشرفت اما کار از نزدیک به تدبیر مبارزات و پیام های که تنها خواهد اطمینان از موفقیت در دراز مدت است.

اگر چه وضعیت کنونی را به تصویر می کشد یک عکس بسیار خوبی برای بازاریابی دیجیتال در املاک و مستغلات اما اگر این Pied Piper رویکرد به دنبال ندارد و ابزار مناسب استفاده می شود توسط فرد مناسب با منابع مناسب و هنوز هم وجود دارد بسیاری برای استخراج از مزایای بازاریابی دیجیتال است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *