جدید: 3 آنلاین بازاریابی روند هر کارآفرین موفق باید اتخاذ (قبل از اینکه خیلی دیر)

[ad_1]

سوال: روند مهم در صنعت بازاریابی آنلاین در سال 2012 ؟ چیزهایی هستند که به عنوان آسان به عنوان یک بار آنها را به پول… و یا وجود دارد ایده های جدید است که باید اجرا شود به نگه دارید تا همان سطح از موفقیت است ؟

یک: این یک سوال بسیار رایج است که می آید از طریق مقالات و پست های وبلاگ و حتی مشترکین خبرنامه. حقیقت این است که اگر شما در حال شور و شوق حرفه ای و یا آنلاین کارآفرین مشغول به کار در برند وبلاگ و یا کسب و کار صنعت ساختمان شما نیاز به دانستن آنچه که در حال حاضر کار… و چه کار نمی کنه و همچنین.

من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن با شما 3 کلید است که روند بسیار مهم در کسب و کار خود من و من واقعا معتقدم که هر صاحب کسب و کار موفق (و یا آنلاین آژانس) باید اتخاذ به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است و یا در معرض خطر بودن زیر پا گذاشته… و سمت چپ توسط کسانی که هستند.

1 – جوامع حیاتی هستند

دیگر وب سایت های استاتیک و یا حتی وبلاگ ساده به اندازه کافی برای ایستادگی در فضای خود را. شما باید به فکر می کنم جامعه اولین و راه اندازی زیرساخت برای ایجاد یک محیط تعاملی که در آن کاربران خود را می تواند تبدیل به سازندگان محتوا و مبلغان انجیلی برای وبلاگ خود را با نام تجاری خود و کسب و کار. خبر خوب این است, از Facebook سبک بازاریابی مدل به راحتی می تواند اجرا بر روی تمام وبلاگ ها در حال اجرا وردپرس (پر استفاده ترین پلت فرم وبلاگ نویسی در جهان) با پلاگین رایگان است که می تواند تبدیل وبلاگ خود به سلامت جامعه فقط در حدود یک ساعت. (اگر شما در حال کند!)

2 – پویا مرور محیط

آن استفاده می شود که بازاریابان نیست باید به فکر می کنم در مورد طراحی که بسیار… به عنوان پاسخ مستقیم شعار طراحی مهم نیست. (فکر می کنم به مدت طولانی, متن های سنگین فروش صفحات از گذشته است که هنوز هم در حال استفاده توسط برخی از بازاریابی “تجارت” در سال 2012)

حقیقت این است که در کسب و کار خود من, من از دیدن دست اول چقدر طراحی و عبور از دستگاه دسترسی است تبدیل خود من جوامع و تبدیل نیز هست. با توجه به آمار حدود نیمی از 900 میلیون Facebook دسترسی کاربران سایت یک بخش قابل توجهی از زمان را از طریق تلفن همراه و یا اپل (یا شبیه خوان) دستگاه. مگر اینکه شما در حال ایجاد پاسخگو یا تطبیقی محیط که مقیاس را به صفحه نمایش خود را به کاربران شما می رویم به صورت تصاعدی افزایش نرخ گزاف گویی خود را از دست دادن خوانندگان و البته رنج می برند از دیدگاه جستجوگرها به عنوان یک نتیجه. (به عنوان صفحه چسبندگي یک عامل بزرگ در تعیین چگونگی مربوطه از صفحات خود را به جستجوهای است که به شما ارسال ترافیک)

3 – کنترل آنچه که شما ایجاد

کوتاه خیابانهای بازاریابی استراتژیست هستند مذکور سنتی وبلاگ ها و وب سایت های برای پروفایل های اجتماعی و رسانه های اجتماعی ایجاد نام تجاری به جای آن. حقیقت این است که این یک اشتباه بزرگ است که اگر شما همین حالا کنترل محتوای شما ایجاد, شما اجرا خطر از دست دادن آن همه در هوی و هوس از شخص دیگری دستور کار و یا اهداف کسب و کار. برای مثال ؟ من دیده ام افرادی که در ساخت یک حضور بزرگ در Facebook از دست دادن آن همه را یک شبه… وقتی FB تصمیم گرفت تا خود را به پایین صفحه. و یا کسانی ساخته شده است که کل کسب و کار در سراسر سایت های مانند Squidoo و یا HubPages یا حتی صرفا در دایرکتوری ها مقاله… تنها برای پیدا کردن زمانی که این سایت ها در حال سیلی یا شما رنج می برند به عنوان به خوبی.

هنگامی که شما کنترل آنچه که شما ایجاد می کنید و خود را به مکان های که در آن شما نشر شما به ندرت اجرا خطر قرار داده و از کسب و کار با توجه به عوامل خارج از کنترل خود. با استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک مکمل استراتژی هوشمند است. اما استفاده از آن به عنوان تنها استراتژی فوق العاده احمقانه و… بسیار کوتاه اشتراکی به عنوان به خوبی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *