جابجایی بسته ایمیل مارکتینگ استراتژی,

[ad_1]

چگونه به ایستادگی کردن از رقابت یک چالش واقعی برای عوامل املاک و مستغلات. در نظر بگیرید کسی جدید به منطقه, چگونه داوری می کنند که به رویکرد که به اعتماد با چه چیزی می تواند بزرگترین خرید خود را به زندگی در خانه جدید خود را!

این نوآوری استراتژی اهداف مردم در حال حرکت به منطقه خود را و کمک می کند تا شما را به “ایستادگی کردن” و نماینده خود را انتخاب….

شناسایی شده است که مشتری خود را.

به عنوان مستقل عامل املاک و مستغلات شما باید به طور پیوسته شده است به دست آوردن محبوبیت در میان خریداران خانه های فردی در داخل درایو خود را در بازار منطقه است. این تا حد زیادی شده است نتیجه مثبت کلمه از دهان و مراجع از دوستان و خانواده. به کسب و کار خود را یک درجه بالاتر شما در حال حاضر می خواهم به تهیه کردن به هر پتانسیل ساکن به جامعه خود را در منطقه از طریق تهاجمی بازاریابی هدفمند.

از این رو هدف مشخصات مشتری خود را که شامل کسانی که در حال نقل مکان به منطقه خود را برای یک کار جدید و همچنین افرادی که در حال حرکت بازنشستگی پست. به طور طبیعی هر دو گروه بسیار متفاوت نیاز دارد و شما نیاز به آدرس این درآمده است.

چه شده است بهترین کاری که می توانید انجام دهید که مشتری ؟

صرف نظر از دلیل جابجایی همه ما احساس دلهره وقتی که می آید به ریشه کنی ما با تمام وجود و حرکت خارج از منطقه راحتی ما آموخته اند به خانه تماس بگیرید. به عنوان یک عامل املاک و مستغلات و بهترین کاری که می توانید انجام دهید برای مشتری خود را به عنوان آنجا که ممکن است کاهش خود را درک اضطراب در مورد حرکت به یک منطقه ناشناخته و ساخت چنین خرید عمده.

چگونه شما می رویم به آن را انجام دهد ؟

شما در حال رفتن به تبدیل شدن به محلی متخصص در املاک و مستغلات و امور مرتبط در منطقه شما.

ایجاد یک “ملک Plus تازه واردان بسته” برای افرادی که جدید به منطقه و یا افرادی که با توجه به در حال حرکت به منطقه شما. در علاوه بر این به املاک و مستغلات و مسکن موضوعات این بسته می تواند شامل اطلاعات در صحنه زندگی اجتماعی مدارس, سرگرمی, ناهار خوری, مدیریت و زیرساخت های درون جامعه است. در کوتاه مدت آن را باید به عنوان یک راهنمای جامع برای ساکنان آینده نگر به دریافت احساس از جامعه آنها ممکن است به زودی زندگی در.

را ملک به همراه بسته های موجود در وب front-میز و دفتر پنجره و اطمینان از ارسال آن با هر پرس و جو از منابع مانند realestate.com فشار تبلیغاتی و غیره.

ایجاد یک پایگاه داده از تمام گذشته و حال و مشتریان بالقوه (اموال به علاوه) و پست الکترونیکی آنها را ماهانه خبرنامه های جامعه, اخبار تحولات و اطلاعات مهم است. همچنین تبلیغ تمام آینده باز خانه ها را با یک عکس از ویژگی های و حفظ یک ستون به طور منظم در “چگونه به خرید خانه مناسب”.

فراموش نکنید که به می گویند با تشکر از شما

هر کسی که ثبت نام آنلاین برای کسب اطلاعات در وب سایت خود یا حضور در خانه باز می شود با تشکر از شما ایمیل. شامل یک لینک به یک نظرسنجی که در آن هر ارائه داده شده است یک کوپن برای یک قهوه و کیک در نانوایی محلی.

پیشنهاد بررسی سوالات:

چه آنها اولویت بندی هنگام خرید یک خانه جدید – قیمت, ایمنی, محله, امکانات ؟

چه نوع از خانه آنها به دنبال – studio 2-تخت خواب 3-خواب و غیره ؟

هنگامی که آنها با توجه به در حال حرکت ؟

جایی که آنها در شنیدن در مورد شما?

چه چیزی شما را انتخاب کنید XYZ آژانس املاک و مستغلات?

آیا ما زندگی می کنند تا انتظارات خود را?

چه چیز دیگری ما می تواند برای شما انجام دهد ؟

ایمیل از دوستان و کارکنان در حال حرکت به شهر در آینده نزدیک است که آنها فکر می کنند می توانند از خدمات ما.

ارسال با تشکر از شما ایمیل با یک زن و شوهر از روز را به همه مشتریان که از شما خریداری کرده. دوباره از آنها بپرسید چند سوال. لمس خوب است که تحویل یک کاسه میوه گل یا شامپاین – “خوش آمدید به محله” هدیه تحویل به طور مستقیم به خانه خود را هنگامی که آنها حرکت می کند ،

برای هر خریدار را توجه داشته باشید از تاریخ حل و فصل به طوری که شما می توانید با ارسال یک تبریک تبریک سالگرد خود را خرید و از این رو حفظ روابط.

زمانی که برای برقراری ارتباط با اموال به علاوه کاربران?

خبرنامه ماهانه به عنوان قبل از در سالگرد خانه خود را خرید. این کمک خواهد کرد که شما باقی می ماند بالا خود را از ذهن مسکن و ممکن است شما کسب و کار اضافی در فرم از مراجع و کلمه از دهان.

چگونه شما را اندازه گیری موفقیت است ؟

انجام 6 ماهانه نظر سنجی از تمام اموال به علاوه اعضای قاضی سطح خود را از رضایت از خدمات خود را و برای ارزیابی های بعدی خود را در املاک و مستغلات خرید و یا فروش. تشویق نظرسنجی تکمیل با یک کوپن برای قهوه و کیک در محلی دلی.

برای بررسی خط پایین عملکرد مقایسه لیست و رشد فروش در سراسر مانند دوره بیش از سال گذشته است.

تبدیل به “کارشناس”

همچنان به پالایش محتوای خبرنامه خود را بر اساس نظرات جمع آوری شده از طریق نظرسنجی. همچنین سعی کنید به ترکیب مهمان ستون از کارشناسان محلی در مورد مسائل مانند بازار کار, تحصیل, کار از فرصت های صفحه اصلی و غیره به این موضوعات محدود به بیرون کشیدن محبوب و مورد علاقه است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *