توییتر و مقررات

[ad_1]

شما باید در مورد آن شنیده در حال حاضر! این یک ابزار رسانه های اجتماعی که در آن شما را به گپ زدن در مورد هر چیزی که شما می خواهید به شما می تواند خوش مشرب و یا صدای جیر جیر در مورد تخصص کاملا به شما آنچه شما می خواهید را به گپ زدن در مورد. شما در حال محدود به 140 کاراکتر بنابراین شما مجبور به انتخاب خود چت و یا توییت ‘ با دقت به نقطه خود را در سراسر.

من فقط دوست دارم به صدای جیر جیر در مورد مسائل! آن می تواند از افکار من در یک لحظه خاص میشه بین دوستان, دادن, راهنمایی, نقل قول انگیزشی, مشاوره و خیلی بیشتر.

هنگامی که راه اندازی یک حساب توییتر خود را تصور کنید و نام کاربری و آنچه در آن است که شما با استفاده از حساب توییتر خود را برای. اگر شما با نام تجاری خود و یا محصولات خود را برای کسب و کار بهتر است به استفاده از نام خود و یا نام تجاری و یا وب سایت شما می خواهید برای ترویج به مردم در وب است. در حال حاضر گوش کردن توسط ‘نام تجاری’ من معنی نیست که محصولات خود را, شما همیشه باید به دنبال نام تجاری شما اولین و مهمترین. اگر شما خود در بازار به درستی این محصولات را به فروش برساند. مردم می خواهم به می دانم که شما نمی فروش شما.

مخاطبان خود را در توییتر می تواند به عنوان متنوع و یا خاص به عنوان شما می خواهید آن را کاملا به شما که قبول دارید به عنوان یک “پیرو” و یا نه. شما می توانید به دنبال افرادی که مورد علاقه شما و به همین ترتیب شما قادر به ببینید که چه کسی می خواهد به شما به دنبال در. وجود دارد می تواند برخی از شخصیت های ناخوشایند در توییتر وجود دارد ولی این قابلیت برای ‘بلوک’ یک کاربر و گزارش آنها را به عنوان ‘اسپم’.

بهترین کار این است که سعی کنید برای اتصال با دیگر tweeple اجتماعی و تعامل که در آن احتمالا به جای سعی کنید برای ‘فروش’ آنها stuff – این می تواند در نظر گرفته به عنوان هرزه است و نه قابل قبول در توییتر.

اگر شما یک دانش آموز و شما با یک مقاله و یا پایان نامه, پرتاب کردن سوال به Twitterland و نظرات – شما به زودی سیل از پاسخ. به طور مشابه اگر شما مایل به دنبال توصیه و یا تعامل با دیگر ‘tweeple’ پرتاب یک سوال و یا عبارت و یا بیانیه و ببینید چه چیزی می آید.

اگر شما می خواهید برای نشان دادن قدردانی به آنچه که دیگران باید در توییتی در مورد شما می توانید به اشتراک گذاری و یا در غیر این صورت شناخته شده به عنوان re-tweet یا RT اطلاعات به لیست خود را. این شامل ارسال اطلاعات به دیگر کاربران احتمالا نه در زیر خود را ،

هش علائم استفاده می شود برای ‘گروه با هم یک موضوع مورد علاقه برای مثال #selfmotivation شما می توانید با استفاده از این در توییت های خود را به عنوان یک شکل از ‘کلمه کلیدی’ جستجو. کاربران می توانند جستجو در برچسب ها هش که گروه موضوعات با هم و مربوط به همه توییتهایی که در #selfmotivation محدوده مثلا.

شما می توانید اضافه کردن عکس و لینک URL به توییتهایی اما در برخی موارد بهتر است برای کوتاه کردن لینک ها به این استفاده می کند تا با ارزش 140 کاراکتر. سایت های وجود دارد که می توانید با کوتاه کردن لینک ها برای شما پس از این تحقیقات به صورت آنلاین از طریق هر موتور جستجو.

سعی کنید و ارزش را در پیام های شما در حال ارسال در توییتر عشق مردم اطلاعات مفید کسب و کار دادن! من امیدوارم که شما این اطلاعات مفید. لطفا اجازه دهید من می دانم که با ترک یک نظر زیر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *