تفاوت بین دستکاری و الهام بخش مخاطبان خود را

[ad_1]

برای بسیاری از اولین کلمه دستکاری دارای معانی منفی متصل شده اما کلمه دوم الهام, اتحاد متمایز مثبت حلقه. حتی پس از دستکاری معمولا کاربردی برای رسیدن به اهداف در حالی که رسیدن به همان می رسد با استفاده از الهام چیزی است که تنها به نظر می رسد در قابلیت های چند. شما ممکن است با استفاده از دستکاری به تلاش برای بدست آوردن چشم انداز برای خرید محصول یا خدمات شما. دستکاری می کند کار در کوتاه مدت است. الهام, اما, مهم تر می شود اگر شما می خواهید برای ایجاد روابط بلند مدت با چشم انداز خود و یا مشتریان. پس چه تفاوتی بین این دو است ؟

دستکاری

در حالی که دستکاری برای تلفن های موبایل مانند یک عمل منفی بسیاری از ما آن را هر روز. به همین ترتیب بسیاری از ما تحت تاثیر ما روزانه اعمال و افکار توسط منابع خارجی چه بود آن ناخودآگاه. ظاهرا این صفت ذاتی انسانی ما فرایند تصمیم گیری است. چه تر است, دستکاری می تواند مثبت باشد. بسیاری از کسب و کار استفاده مثبت دستکاری برای نفوذ در مشتریان است. در بهترین فروشنده “نفوذ: روانشناسی اقناع” روانشناسی و کارشناس بازاریابی, Robert Cialdini توضیح می دهد که چگونه این انجام شده است با استفاده از یک یا بیشتر از شش اصل کلیدی اجبار.

در اینجا یک یادآوری از شش.

روابط متقابل – هنگامی که شما چیزی را برای شخص دیگری, آنها خواهد بود به احتمال زیاد به می خواهید به نفع بازگشت.

تعهد و ثبات – هنگامی که یک شخص را متعهد به عمل آنها بیشتر احتمال دارد به دنبال از طریق و افتخار تعهد است.

ضد اجتماعی – مردم می خواهم به احساس به عنوان اگر آنها متعلق به طوری که آنها خواهد کپی کردن رفتار دیگران که تصویب آنها به دنبال.

اقتدار – مردم تمایل به دنبال آمار و ارقام از قدرت.

میل – مردم به شما اعتماد بیشتر اگر آنها شما را دوست دارم.

کمبود – هنگامی که چیزی کمیاب است و تقاضا برای آن افزایش می یابد. دادن محدود ارائه می دهد و یا نشان می دهد سهام کم است می تواند کمک به مشتریان بالقوه برای تصمیم گیری خرید.

دستکاری می تواند بسیار موثر باشد اما این روش تنها در کوتاه مدت بر اساس.

الهام

به دلیل دستکاری و یا مؤثر (ترجیح اصطلاح امروزه تنها با این نسخهها کار در کوتاه مدت, شما همچنین نیاز به فکر می کنم در دراز مدت تعامل مشتری. چگونه می تواند به شما الهام بخش مشتریان خود را متعهد به کسب و کار خود را برای سال آمده است ؟ از خودتان بپرسید چه کسب و کار شما می ایستد. چه اهداف شما در حال تلاش برای رسیدن به کسب و کار شما? البته شما می خواهید به پول اما در یک کسب و کار موفق, ساخت پول است که در نتیجه نه یک هدف. در “شروع با چرا چگونه رهبران بزرگ الهام بخش هر کس به اقدام” نویسنده و مشاور بازاریابی, Simon Sinek قرار می دهد به جلو و چشم انداز خود را بر روی موفقیت از طریق الهام. در نظر او این سوال که صاحبان کسب و کار باید درخواست به شرح زیر است: “چرا سازمان شما وجود دارد ؟ چرا آن را انجام چیز آن است ؟ چرا مشتریان واقعا خرید از یک شرکت و یا یکی دیگر؟”

به عنوان صاحبان کسب و کار این مهم است که بدانید چرا مشتریان شما هستند و یا چرا کسی را انتخاب کسب و کار خود را به عنوان یک محل کار می کنند. است که تفاوت بین دستکاری و الهام بخش است. هنگامی که شما می دانید پاسخ به این سوال, شما کشف آنچه در آن است در مورد کسب و کار شما است که منحصر به فرد و جذب مردم به شما. کسب و کار است که ارتباط خود را اعتقادات و اهداف موفق تر در جعل روابط بلند مدت با مشتریان است.

در نهایت چگونه می تواند به شما مطمئن شوید که مخاطبان خود پیام خود را می خواند و عمل در آن است ؟ به آنها بگویید که چرا شما انجام آنچه شما انجام قبل از شما به آنها بگویید آنچه شما انجام دهد و چگونه شما آن را انجام دهد. اجازه دهید آنها را می دانم که چرا کسب و کار شما متفاوت است و آن را شخصی. الهام بخش مردم را با داستان. الهام خیلی قوی تر از دستکاری. اگر شما می توانید درک و پیاده سازی آن در راه شما در بازار کسب و کار شما وجود دارد هیچ محدودیتی برای ارتفاع شما می تواند رسیدن به.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *