تصویری اشتباهات بازاریابی است که هر بازاریاب باید به جلوگیری از

[ad_1]

امروز در عصر دیجیتال یک بازاریاب نباید دست کم گرفتن قدرت از ویدئو به عنوان جامد است حضور خود را از طریق اینترنت و یا اینترانت. این هیچ جای تعجب واقعی است که آن را در حال حاضر تبدیل به نیاز زمان و بدون که شما استراتژی بازاریابی دیجیتال و ناقص است. ضربه سر مانند یک حرفه ای شما نیاز به خارج شدن از منطقه راحتی خود را و پرش بر روی ارابه موسیقی است که به شما می دهد نتایج. مشتریان یا بازدید کنندگان پیدا کردن ویدئوها جالب تر و ساده تر برای برقراری ارتباط از مطالب خود را. آن را روشن و وسیله انتقال افکار و اندیشه بهتر از این متن نوشته شده است. در حالی که غرقه شدن در استراتژی, در اینجا برخی از اشتباهات است که شما نیاز به اجتناب از نگاه به آنها را می دانیم.

  • ایجاد بی پایان ویدئوها: فقط به خاطر اینکه فیلم شما در حال حاضر تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی دیجیتال به این معنا نیست که شما آن را طولانی و یا هرگز پایان دادن به. اگر شما انجام آن را فقط خراب کردن برداشت خود را و شکستن و تصاویر خود را در مقابل مشتریان. بنابراین شما باید در ذهن نگه دارید مدت زمان ویدئو و سعی کنید آن را به عنوان ساده و کوتاه و آگاه به عنوان امکان پذیر است.
  • سعی کنید به فشار فروش: در حالی که ایجاد یک ویدیو را برای شرکت خود را, شما نیاز به نگه داشتن در ذهن این نقطه آن است که برای جذب مردم و تبلیغ محصولات یا خدمات خود را به آنها را در راه دقیق. اگر شما انجام این کار, آن را خود برداشت و ارائه نتایج اشتباه است. مطمئن شوید که شما ایجاد راحتی آنها را به سعی کنید از محصولات و خدمات خود را به جای تلاش برای جا زدن آن روی آنها را با زور و اجبار.
  • هیچ عنوان و توضیحات: تصویری باعث می شود آن را آسان تر برای بیننده به درک ارائه خود را به طور مشابه, عنوان و توضیحات کمک گوگل به صفحه اول آن را برای رتبه بندی بهتر. بنابراین شما باید ایجاد جستجوگرها دوستانه عنوان و توضیحات که توجیه ویدئو های خود را و آن را آسان تر برای موتورهای جستجو را به فهرست آن.
  • هیچ Call-To-Action: بود آن مطالب یا محتوای ویدئو یک تماس به عمل عبارت است بسیار مهم برای جذب مخاطب و افزایش شانس تبدیل. اگر شما در حال اضافه کردن آن به فیلم های خود را به طوری آن را صفر تلاش خود را برای تولید منجر.

این چند ویدئو, اشتباهات بازاریابی است که به عنوان یک بازاریاب شما باید جلوگیری از. برای اضافه کردن لمس حرفه ای به فیلم های خود را, شما نباید لحظه ای تردید به کمک کارشناسان. آیا به یاد داشته باشید, بازاریابی فیلم قدرت را به شکستن و یا شرکت خود را برداشت و شما باید با استفاده از این ابزار ایده آل برای آن کار را برای اهداف خود است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *