ترفندهای خلاقانه برای تولید محتوای الکترونیکی- پلتفرم تولید محتوا الو کانتنت

استفاده از روش های خلاقانه جهت معرفی محصول به مشتری، به گونه ای که توجه او را جلب کند و باعث شود که مشتریان در مورد برند شما صحبت کنند را بازاریابی چریکی می گویند. اول اینکه بخش عمدهای افراد در متون دنبال سوالات و نیازهای خود هستند و دوم اینکه در بازاریابی محتوایی با توجه به پیشرفت موتورهای جستجو در کشف ماهیت محتواهای متنی به راحتی میتوان بخشی از بازار مورد نظر خود را در زمانی کوتاه جذب کرد و به راحتی میتوان گفت بیشترین نرخ تبدیل را میتوان در بازاریابی محتوای متنی تجربه کرد. تولید محتوای انگلیسی میتواند بازدی کنندههای بسیار زیادی را از طریق موتورهای جستجوی اینترنتی، به سایت شما بکشاند و کسب و کار شما را در مرزهای خارج از ایران تقویت کند. ازاینرو هرگاه به دنبال یک سیستم مدیریت محتوای خاص میگردیم که سایت خود را با آن طراحی و اجرا کنیم؛ سیستمی را انتخاب میکنیم که بتوان با آن امنیت سایت خود را بالا برد. بیشک بسیاری از کسانی که درد دندان دارند با عجله در اینترنت کلمه «کاهش درد دندان» را جستجو میکنند. نخست ارائه خلاصه ضروری مطالب از کتابهای دستنامه به نحوی که تهیه مرجع اصلی نیاز نباشد؛ بهعنوان مثال جلد دوم کتاب «تفسیر 2800» درباره دیوارپُرکننده است و هرچند دستنامههای 18 تا 21 دانشنامهِ هفت، حدود یکهزار صفحه در این زمینه مطلب دارد اما ضرورتی به تهیه آن نیست و عمده الزامات و نیازهای علمی و مهندسی در قالب جلد دوم تفسیر، رفع میشود.

چه محتوایی تولید کنیم در خیلی از کسب و کارها از محتوا برای بازاریابی و جذب مخاطبین استفاده میشود. برای آنکه درک بهتری از روند انتخاب داشته باشیم به بررسی چند نمونه واقعی در وب فارسی پرداخته و نقاط ضعف و قوت هرکدام را بررسی میکنیم. همچنین درخواست اشتراک عکس ها و فیلم های کاربران از طرف شما می تواند به آنها این حس را بدهد که در سایت و یا صفحه ی شما غریبه نیستند و به آنها به چشم یک مشتری صرف نگاه نمی کنید. وقتی شما یک سایت چندزبانه داشته باشید، تولید محتوا به این زبانها، عینا معادل با فروش کالا و خدمات خواهد بود. قطعا اسم شما در ذهن آنها نقش خواهد بست و متوجه خواهند شد که شما جز بهترینها در زمینه خدمات ترجمه هستید. روش های اثربخش و کارآمدی وجود دارد که شما از آن بی خبر هستید. این رویکرد به شما اطمینان خواهد داد که محتوایتان با مخاطبان تعامل تولید محتوا معماری در اینستاگرام برقرار میکند. پس در واقع میتوان، بازاریایی محتوایی را عملیاتی در کسب و کار دانست که با انتشار محتوای جذاب و مجابگر برای جلب نظر یک گروه خاص از مشتریان بالقوه صورت میگیرد و در نهایت مشتریان بالقوه را بدون پرداخت هزینه روانی برای خرید به مشتری بالفعل تبدیل میکند.

ترجمهای-تالیفی: مترجم با جستجو مطالبی مرتبط با موضوعی که قرار است در مورد آن محتوا تولید کند پیدا میکند و بعد از درک مطلب شروع به نوشتن محتوایی جدید و ترجمهای از چند منبع مینماید. تمام تلاش موتورهای جستجو و مزیت آنها، بالاتر قرار دادن مطالبی با بیشترین نزدیکی با آنچه در ذهن کاربر در هنگام جستجو میگذر، است. سالها فعالیت ما در ترجمیک، در حوزه خدمات زبانی نشان میدهد که تولید محتوای تخصصی که بتواند شسته و رفته باشد و به خوبی مفهوم را به مخاطب منتقل نماید و از طرف دیگر رتبه خوبی نیز در موتورهای جستجو کسب نماید، کار سخت و تخصصی است. که مشتریان آن را جستجو میکنند در نتیجه اول موتورهای جستجو است. با توضیحاتی که در بالا ارائه شد میتوان ارتباط فروش و برندسازی را با تولید محتوا متوجه شد. حتی میتوانید از افرادی که کار تولید محتوا را برای شما انجام میدهند، بخواهید که ارتباط با مشتریان را نیز حفظ نمایند و اطلاعات مورد نیاز هر فرد را در اختیار او قرار دهند. وبلاگ یک بستر خوبی برای به اشتراک گذاری تجربه ها و همچنین تولید محتوا معماری برای آموزش است.

تولید محتوا لباس مردانه همانطور که در مبحث قبل (فرآیند تولید محتوای علمی) گفتیم، برای مدیریت صحیح و زمان بندی شده فرآیندهای ژورنال علمی، یک سیستم یکپارچه برای پیگیری پیش نویس مقالات از زمان ارسال تا انتشار لازم است که می تواند به صورت مؤثری اقدامات ژورنال علمی را مشخص کند. شما برای همه چیز هدفی دارید، برای زندگی، کار، روابط… از همه مهمتر آنها دانش زبانی بالایی دارند و میتوانند متنی متناسب با زبان و فرهنگ مقصد به شما ارائه نمایند. به صورت کلی محتوای متنی را به میتوان به دستههای بازنویسی، ترجمهای، ترجمهای-تالیفی و تالیفی تقسیمبندی نمود. ما که کار تولید محتوا را به صورت فریلنسری شروع می کنیم و تمام ریسک های آن را می پذیریم نباید خودمان را در غل و زنجیر یک برند یا کسب و کار خاص گیر بیاندازیم . از دیرباز ساخت تیزرهای تبلیغاتی که در شبکه های تلویزیونی به عنوان تبلیغات بین برنامه های تلویزیونی نمایش داده می شد مرسوم بود مخصوصا برای صاحبان برند های مطرح، اما امروزه ساخت محتواهای ویدئویی با مضامین مختلف مثل آموزش، توضیحات و تبلیغات وسعت پیدا کرده است. در بخشی از مطلب میتوانید برند صندلی خود را نیز معرفی و با بقیه برندهای معروف مقایسه کنید، مشتریان به این طریق با نام شما آشنا خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *