تاریخ اجتماعی رسانه ها از سال 1994

[ad_1]

داستان و تاریخ از رسانه های اجتماعی

تاریخ اجتماعی رسانه ها است که یک نقطه عطف مهم برای کسب و کار و وب سایت. شبکه های اجتماعی ممکن است به نظر می رسد مانند یک نسبتا جدید مارول در اینترنت با Twitter و Facebook بودن این دو محبوب ترین, اما در واقعیت اجتماعی است و نه هرگز فقط ابداع از این دو سیستم عامل است. در واقع Facebook و توییتر شد نورد از نزدیک به سی سال پس از اجتماعی شروع در اینترنت است. درست است که آن را تا 2004 و 2006 زمانی که Facebook و توییتر لگد کردن که رسانه های اجتماعی شروع به تغییر جهان و راه است که ارتباط افراد آنلاین, اما حقیقت این است که رسانه های اجتماعی آغاز شده و با ایمیل, دانلود مستقیم, شبکه جهانی وب, وبلاگ ها و AOL مسنجر. تاریخچه اینترنت تاریخچه شبکه های اجتماعی.

رسانه های اجتماعی تاریخچه

پدیده های شبکه های اجتماعی شکوفا در سال 1994 با ایجاد Geocities اجازه داده است که کاربران آن را به راه اندازی وب سایت پس از مدل برخی از مناطق شهری است. در آن زمان بیش از 1500 وب سرور آنلاین در سال 1994 و مردم با مراجعه به اینترنت به عنوان شاهراه اطلاعات.

  • در سال 1971 یک سازمان دولتی به نام ARPA (آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته) ارسال اولین ایمیل.
  • در سال 1980 دانلود مستقیم در سراسر جهان توزیع شده در اینترنت بحث سیستم راه اندازی شد و با آن هزاران نفر رفتند به تابلوهای پیام برای بحث در مورد موسیقی و علوم و ادبیات و ورزش.

این دو رویداد سیگنال سحر از شبکه های اجتماعی.

چه چیزی مردم را با رسانه های اجتماعی است ؟

  • ارسال و به اشتراک گذاشتن
  • خواندن و مشاهده
  • لینک دادن و اظهار نظر
  • تعامل با برندها
  • تعامل با فن صفحات
  • بازی بازی
  • چت و پیام رسانی

چه اجتماعی ؟

  • آن بزرگ باشد. اگر Facebook بودند یک کشور آن خواهد بود سوم پرجمعیت ترین در جهان پس از چین و هند است.
  • میزان ویدئو آپلود شده در یوتیوب در هر دقیقه بیش از 24 ساعت (دو برابر از سال قبل).
  • تعداد YouTube فیلم ها بیشترین بازدید در هر روز بیش از 2 میلیارد دلار (دو برابر از سال قبل).
  • تعدادی از تصاویر میزبانی شده در فلیکر است بیش از 4 میلیارد دلار (که 13 برابر بیشتر از کتابخانه کنگره).
  • تعداد شرکت های با استفاده از LinkedIn برای پیدا کردن و جذب کارکنان 95%.
  • تعداد ازدواج در سال گذشته در بین افرادی که ملاقات از طریق رسانه های اجتماعی است که 1 به 6 است که دو بار به عنوان بسیاری از مردم که ملاقات در کافه ها و باشگاه ها و دیگر رویدادهای اجتماعی.
  • میانگین تعداد توییت در هر روز در توییتر بیش از 27 میلیون نفر است که 8 بار بیشتر از سال قبل)..

که اجتماعی ؟

بیش از نیمی از نژاد بشر است زیر سن 30. بنابراین اگر شما می خواهید به یک حس که در آن رسانه های دنیا عادات رهبری آن را حس می کند به تماشای آنچه که بچه ها انجام می دهند.

رسیدن به مشتریان

رسانه های اجتماعی بهترین راه برای رسیدن به خود را با نفوذ ترین مشتریان و تنها راه خود را برای رسیدن به بیشترین بدبینانه ، رسانه های اجتماعی کراک کوکائین از اینترنت. ما می خواهیم آن را ما به آن نیاز دارند و ما از طریق برداشت هنگامی که ما آن را ندارید.

آینده کسب و کار و امور اجتماعی

رسانه های اجتماعی یک راه تفکر است. آن را در مورد فروش و یا تبلیغات و یا کلیک کنید از طریق نرخ. آن را در مورد به دنبال روابط و شکوفایی جوامع از مصرف کنندگان است. کسب و کار که مایل به رشد نیاز به تجدید نظر کامل خود را بازاریابی کسب و کار روند. اجتماعی نیاز به کسب و کار به برنامه ریزی به دلیل اجتماعی مشتریان در مرکز و آنها را در کنترل هستند.

سطح زمین بازی

رسانه های اجتماعی به طور چشمگیری تسطیح زمین بازی و اتصال ما مانند قبل از هرگز. پس فراموش نکنید که با نام تجاری خود را. شما لازم نیست آن را خود. شما می توانید تمام انواع از زمان و پول در تلاش برای ساخت افکار عمومی اما در نهایت آن را به عموم مردم است.

رسانه های اجتماعی بازتعریف همه چیز.

  • ما چگونه کار می کنند
  • چگونه بازی کنیم
  • چگونه از ما یاد بگیرند
  • چگونه ما به اشتراک بگذارید
  • ما چگونه کشف
  • چگونه ایجاد می کنیم
  • چگونه شکایت کنیم
  • ما چگونه جشن می گیرند
  • چگونه ما سوگواری
  • ما چگونه تحسین
  • چگونه ما تاثیر
  • چگونه ما همکاری
  • چگونه بررسی کنیم
  • ما چگونه ارزیابی

قوانین رسانه های اجتماعی هستند اساسا همان است که در رسانه ها.

  1. گوش دادن
  2. شرکت
  3. واقعی
  4. احترام
  5. از آن لذت ببرید

صفحه اصلی در اینترنت

رسانه های اجتماعی است که در مکالمه مداوم از این سیاره است. این منبع از اخبار و بیشتر که نه اجتماعی است که در صفحه اصلی در اینترنت. آن را صفحه اصلی و محل که در آن بسیاری از افراد صرف وقت در اینترنت. رسانه های اجتماعی جریان اصلی است. این حرکت رسانه ها منادی و به طور مداوم توزیع به دست مردم است.

به اشتراک گذاشتن این پست

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *