بیمه وب سایت های آژانس ، microsites ها, Minisites و صفحات فرود

[ad_1]

هر کس می داند آنچه یک سازمان بیمه, وب سایت است اما گرانول, سازمان بیمه بازاریابی وب سایت واژه هایی مانند ، microsites ها, minisites فرود صفحات و صفحات فشار ممکن است تا حدودی از رمز و راز به بسیاری از عوامل و کارگزاران. چه تفاوتی بین این و چرا آنها از جنبه های مهم خود را بیمه آژانس بازاریابی است ؟

بیایید شروع با یک مختصر تعریف هر یک از:

  • Microsite: یک microsite است که همچنین به عنوان یک صفحه فرود, minisite یا weblet یک وب سایت اینترنتی طراحی اصطلاح معمولا اشاره به یک صفحه وب شخصی. نمونه هایی از این ممکن است یک صفحه وب اختصاص داده شده به بیمه اتومبیل بیمه صاحبان خانه و محل سکونت بیمه و یا خطاها و حذفیات.
  • Minisite: یک minisite کوچک و متمرکز وب سایت اختصاص داده شده به یک موضوع خاص. اکثر minisites شامل فقط چند صفحه هر چند عملی آنها می تواند به عنوان چند به عنوان یک صفحه وب و یا به عنوان بسیاری از 20. آنها به طور معمول یک زیر مجموعه از یک بزرگتر سایت. برای مثال XYZ سازمان بیمه وب سایت ممکن است باید 30 صفحه از مطالب و دو minsites یکی از این اختصاص داده شده به حمل و نقل شرکت بیمه (بیمه حمل و نقل آگهی های) دیگر اختصاص داده شده به منافع و انطباق (گروه مزایای آگهی).
  • صفحه فرود: یک صفحه فرود, یک صفحه وب است که ارائه شده است هنگامی که کلیک کاربر بر روی یک نتیجه جستجو تبلیغات آنلاین, رسانه های اجتماعی لینک ، صفحه فرود است که اغلب منجر و یا فروش گرا نمایش محتوا به طور مستقیم مربوط به تبلیغات نتیجه جستجو یا لینک رسانه های اجتماعی. یک مثال از یک صفحه فرود, ممکن است, فلوریدا, قایق بادبانی بیمه و یا بیمه مسئولیت حرفه ای برای مهندسین.
  • صفحه فشار: فشار صفحات فرود صفحات ایجاد شده و طراحی شده را به تصرف خود منجر به افزایش اشتراک (به خبرنامه به عنوان مثال) و یا ثبت نام برای یک رویداد (آموزشی/سمینارها) ، نمونه هایی از یک صفحه فشار عبارتند از: قلمرو منحصر به فرد بیمه, نسل سرب, وبینار یا PPACA انطباق عضویت در خبرنامه.
  • Weblet: Weblets مدت اعتبار به ناسا منشاء شبیه به یک minisite یا microsite هر چند وجود چند تفاوت کلیدی. آن است که اغلب نگهداری می شود توسط یک فرد. آن را به طور معمول فراهم می کند و محتوای آن را می توان دریافت. Weblets اغلب ایجاد شده برای کمک به افراد غیر فنی برای کمک به نشر حرفه ای به دنبال محتوای وب سایت بدون نیاز به دانستن هر چیزی در مورد برنامه نویسی.

تمام این شرایط قابل اجرا به سازمان بیمه وب سایت های بیمه و آژانس بازاریابی وب سایت. آنها ابزار خاص با هدف به درایو ترافیک تولید آگهی های ورودی و افزایش اشتراک و/یا رویداد حضور و غیاب. آنها نیز استفاده می شود به انتقال موضوع تخصص و اعتبار. اگر شما یک عامل یا کارگزار به دنبال گسترش و رسیدن به درایو بیشتر واجد شرایط ورودی منجر ، microsites ها, minisites فرود صفحات و صفحات فشار باید تبدیل به بخشی از واژگان خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *