بررسی تویوتا یاریس ۲۰۱۶ محصول کوچک و کم مصرف تویوتا

بسیار منطقی تر است که مستقیماً به مقایسه ها و تفاوت های سدان و استیشن واگن بپردازیم. لیفت بک همچنین می تواند سه حجمی (لیفت بک-ناچ بک) باشد ، علاوه بر طول جلوآمدگی عقب ، در شباهت بصری با سدان با هاچ بک تفاوت دارد (در این مورد ، بدنه سه جلدی است و درب تنه به سادگی “به سقف” گسترش می یابد) – نمونه ای از مورد دوم – “Slavuta”. در قسمت بغل خودرو یک خط برجسته مثبت در قسمت دستگیرهها استفاده شده است و در پایین درب هم یک فرورفتگی نسبتاً بزرگ شاهد هستیم. تجهيزات استاندارد ياريس عبارتند از ABS و EBD ٫ فرمان الكترونيكي حساس به سرعت (EMPS) ٫ ايربگ راننده و در مدل 1.3 ليتري علاوه بر اينها ايربگ سرنشين ٫ كولر ٫ قفل مركزي با كنترل از راه دور ٫ كنترل سيستم صوتي از روي فرمان و آينه هاي بغل برقي با گرمكن. همچنین این خودرو مجهز به سنسور پارک، آینه الکتروکرومیک، نمایشگر اطلاعات راننده به صورت SuperVision، کروز کنترل، سرد کن مواد غذایی در داشبورد جلو، نمایشگر میزان باد چرخها، سنسور باران، سیستم کنترل کیفیت هوا AQS، فیلتر هوای داخل اتاق است. و همچنین ، بر این اساس ، اغلب قوی تر از یک هاچ بک است ، یک دیواره عقب کج بدن (نه همیشه).

همچنین مهم است که سبک رانندگی خود را در نظر بگیرید و مهمتر از همه ، دلیل خرید خودرو. در عین حال ، بدن اکثر لیفت بک ها ، مانند اکثر هاچ بک ها ، دو جلدی است. اما ، بر خلاف تصور غلط گسترده در روسیه ، که به دلیل این واقعیت بوجود آمد که “اسلاووتا” تنها نوع چنین خودرویی بود که به طور گسترده ای در قلمرو اتحاد جماهیر شوروی سابق در روزنامه ها منتشر شد و به طور گسترده پوشش داده شد ، این یک نیست ویژگی مشخص این نوع بدن. با وجود همه معایب و مزایای انواع بدن که در بالا توضیح داده شد ، نمی توان آن را بهترین و منحصر به فرد نامید. در اصل ، یک هاچ بک را می توان به عنوان یک نوع لیفت بک با برآمدگی کوتاه کوتاه در نظر گرفت (و یک هاچ بک با دیوار عقب عمودی در حال حاضر نوعی استیشن واگن با کوتاه آمدن عقب است). در بررسی فضای داخلی تویوتا یاریس ۲۰۱۶ می توان گفت که چندان مدرن نبوده و کابین خودرو نسبتا جمع و جور می باشد. این در حالی است که هیوندای 120 نیز چیزی از رقیب ژاپنی خود کم ندارد و موفق به کسب تمام 5 ستاره همین مؤسسه اروپایی شده است.

به تازگی اخبار جدیدی از معرفی هاچ بک یاریس با یک موتور رکورددار منتشر شده که جذابیت های این محصول ژاپنی را در مقایسه با گذشته به مراتب بیشتر خواهد کرد. تویوتا یاریس از جمله مدلهای محبوب این کمپانی ژاپنی در ایران محسوب میشود که طی سالهای اخیر، مدلهای سدان و هاچ بک آن همواره جزو پرفروشترین خودروهایی بودهاند که توسط ایرتویا در ایران فروخته میشوند. هاچ بک دارای طراحی زیباتر از استیشن واگن است. به هر حال ، استیشن واگن در بیشتر موارد قیمت بالاتری نسبت به هاچ بک دارد. اما اگر این موضوع را از نظر راحتی در نظر بگیریم ، همه چیز اسفناک است. برای همین باید گفت اگر به دنبال خودروی جمعوجور با مصرف کم و امکان پارک کردن راحت هستید مستقیم سراغ پریوس هاچبک بروید. برخی از شرکت ها یا کارآفرینان فردی به طور خاص یک استیشن واگن برای حمل و نقل کالا خریداری می کنند. به عنوان مثال ، استیشن واگن صندوق عقب بزرگتری دارد ، به همین دلیل است که این گزینه بیشتر برای حمل بار استفاده می شود.

از نظر حمل و نقل بار ، این یک مزیت است ، زیرا فضای بیشتری را در کابین برای محموله فراهم می کند. به عنوان مثال ، نام “liftback” بیشتر در مدل های بازار آمریکا رایج است. ، به عنوان مثال Izh-Combi یک حرکت آسانسور است. این موضوع را میتوان در مدل 2017 خودروی Yaris که ظاهر آن از برخی جهات نسبت به مدلهای پیشین خود تغییر یافته است به خوبی مشاهده کرد. در تعمیرگاه تخصصی تویوتا میتوانید تجربیات خوبی را داشته باشید. پس از بازکردن صندوق عقب میتوان ارتفاع آن را تنظیم کرد و با توجه به وسایل خود میتوانید آن را به دو قسمت تقسیم کنید. تلاش ما همواره بر معرفی فروشندگان خوش نام و معتبر می باشد بنا بر این شما میتوانید با آسودگی خیال نسبت به خرید اقدام نمایید. سپر مزدا ۳ نسبت به سپر یاریس، حجیم تر و عضلانی تر به نظر می رسد و طراحی پروژکتور پایین سپر هم اسپرت تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *