با استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش فروش و آگاهی نام تجاری

[ad_1]

شرکت ها به طور مداوم راه اندازی کمپین های بازاریابی در تلاش برای ترویج نام تجاری خود و افزایش فروش خود را. برخی از این بسیار موفق هستند – Carlsberg را شعار و تبلیغات ای که احتمالا بهترین ابجو کم الکل در جهان تولید عالی آگاهی نام تجاری و شهرت. این پس از آن منجر به افزایش فروش و در نهایت افزایش سود. بسیاری از این شرکت های بزرگ بازاریابی و تبلیغات بودجه. اگر شرکت شما نمی تواند این طرح بازاریابی? این است که در آن بازاریابی رسانه های اجتماعی در می آید. اکثر رسانه های اجتماعی, بازاریابی, ‘ابزار’ به رایگان استفاده کنید و می تواند همان مقدار از بازاریابی قرار گرفتن در معرض این که آیا شما فقط از شروع و یا یک غول کنگلومرا. این مقاله توضیح می دهد که چگونه شما می توانید با استفاده از رسانه های اجتماعی بازاریابی برای افزایش فروش در یک نسبتا کم هزینه است.

اولا اجازه دهید فقط برطرف کردن اسطوره که بازاریابی اجتماعی رسانه ها نمی تواند به طور مستقیم افزایش فروش. در اینجا چند نمونه برای اثبات این: سونی در ماه فوریه اعلام کرد که از طریق توییتر آنها تا به حال به دست آورده اضافی £1million در فروش Dell اعلام کرد در ماه ژوئن سال گذشته که حضور خود را در توییتر به خود اختصاص 3 میلیون دلار افزایش در فروش. شما ممکن است استدلال می کنند که این دو شرکت های بزرگ و آنها در حال حاضر یک نام تجاری و شهرت. اما دیگر شرکت های کوچکتر را نیز تجربه افزایش فروش از طریق این شکل از بازاریابی است. جان Fluevog چکمه و کفش با مسئولیت محدود یک کفش شرکت در کانادا گزارش داد که 40 درصد افزایش فروش در سال 2009 در همان سال از آن شروع به بازاریابی رسانه های اجتماعی, این اتفاقی نیست.

پس چگونه می تواند به بازاریابی رسانه های اجتماعی کمک به افزایش فروش برای شرکت شما ؟ ابزار رسانه های اجتماعی اجازه می دهد تا شما را به دسترسی به میلیون ها نفر از مردم است. یک آگهی تلویزیونی را به تماشای مردم در آن زمان و اجازه می دهد تا برای تعامل با مصرف کننده. یک صدای جیر جیر می تواند رسیدن به میلیون ها نفر از مردم است. Sainsbury برای مثال به طور منظم به صدای جیر جیر خود را در آخرین ارائه می دهد. هر کسی که مایل به نگه دارید تا با این می توانید به سادگی به دنبال Sainsbury در توییتر. این به یک مقدار بزرگتر پتانسیل پایه مشتری و اجازه می دهد تا برای فروش به افزایش در حالی که همچنین ایجاد آگاهی نام تجاری. علاوه بر این مردم می توانند با پاسخ به این توییت فراهم می کند که یک فروم برای تعامل مشتری و در نتیجه مشتری بینش. کسب و کار خود را می تواند تقلید از این, به tweeting, تبلیغات خود را فراهم می کند تبلیغات رایگان. اگر این کار انجام شود خلاقانه آن را واقعا می تواند در افزایش فروش و شرکت خود را متوجه.

بازاریابی رسانه های اجتماعی کار می کند در یک روش مشابه به سایر اشکال بازاریابی; آن ویروسی است. یک شرکت کوچک در ابتدا با این نسخهها کار بر روی یک کلمه از دهان اساس مردم به دوستان خود بگویید. این نوع بازاریابی به خصوص Twitter و Facebook با دوستان ” مفهوم. مردم می تواند به شما مثبت, بررسی, توصیه محصول خود را و صدای جیر جیر در مورد شرکت شما. این کل اجتماعی جامعه اجازه می دهد تا شما نام شرکت و نام تجاری به تواند با یک مقدار قابل توجهی از مردم است. استفاده مداوم از رسانه های اجتماعی در طول زمان ایجاد آگاهی نام تجاری و در نتیجه کمک می کند تا برای افزایش فروش است. یکی از مشتریان ما PeachorLemon, یک خودرو, نقد و بررسی وب سایت به دست آورد بیش از یک صد پیروان در توییتر در عرض یک هفته. این است که یک صد بیشتر افرادی که در مورد تبلیغات و پیشنهادات ممکن است به دوستان خود بگویید بازدید از وب سایت و یا استفاده از دیگر رسانه های اجتماعی به ذکر است PeachorLemon. این همه ایجاد آگاهی نام تجاری و در طول زمان افزایش استفاده از وب سایت و در نتیجه افزایش ارزش آن است.

تاثیر رسانه های اجتماعی می تواند در آگاهی نام تجاری بسیار مهم است در آینده از کسب و کارهای کوچک بازاریابی استراتژی. آگاهی نام تجاری تنها یک راه است که در آن خرید و فروش افزایش یافته است وجود دارد بسیاری از دیگر عوامل مهم. اما به عنوان این مقاله نشان داده است ایجاد آگاهی نام تجاری از طریق این خروج تنوع بازاریابی می تواند تاثیر بسیار زیادی در کسب و کار و درآمد است.

Anthony O’Flynn

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *