با استفاده از داده های بزرگ برای بهینه سازی بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

عظیم جهانی رشد اینترنت و اهمیت آن به دست آوردن طول سال به معنی شرکت نمی تواند در معرض خطر انجام می دهند بدون این کانال جدید. اما بالقوه از “داده های بزرگ” از بازاریابی دیجیتال هنوز به رسید توسط بسیاری از.

از زمان آغاز آن در اواخر 1980s اینترنت نمایی رشد کرده و به عنوان بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان برای دسترسی به جهان آنلاین. همراه با این رشد متوسط زمان کاربران صرف آنلاین نیز شاهد افزایش یابد. دیگر از تلویزیون و اینترنت و عمده باقی مانده است شکل از سرگرمی برای مردم است. آنلاین رشد است و انتظار می رود به رشد هر دو از نظر استفاده و رسیدن به آنجا اعزام از زیرساخت های مخابراتی هنوز هم ادامه دارد و تنوع اینترنت به نظر می رسد بی حد و حصر.

استقرار زیرساخت های صنعت مخابرات است که انتظار می رود به افزایش نفوذ اینترنت و حتی بیشتر. در دسترس بودن پهنای باند به معنی این کشور بهتر خواهد شد, اینترنت, با کیفیت به عنوان نوآوری های جدید مانند به روز رسانی های معمولی کابل و فیبر نوری و فن آوری معرفی شده است.

در ضمن اینترنت-قابلیت دستگاه های مانند تلفن های هوشمند همچنان به گسترش و تبدیل شدن به طور گسترده ای محبوب و تقاضا برای تبلت ها می بیند یک انفجار. آنچه پس از یک منبع برای اطلاعات آن تغییر کرده است به اصلی ابزار ارتباطی یک بازار یک محل کار یک مرکز بازی و خیلی بیشتر.

اینترنت's, نقش مهمی در تجارت

دو دلیل وجود دارد برای همه جا از اینترنت برای تبدیل شدن به یک ابزار اجتناب ناپذیر برای شرکت. اولا شرکت های پیدا کردن آن به عنوان یک ابزار برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان است. انجمن های موجود در اینترنت اجازه می دهد تا شرکت ها به بازار و فروش محصولات, ساخت نام تجاری, روابط, که در نتیجه در بیشتر فروش محصولات. یک نتیجه مستقیم از اینترنت در حال تبدیل شدن ارتباطات و فروش پلت فرم است که افزایش شدید در بازاریابی دیجیتال از شرکت های. چه شد محدود به تبلیغات بنر و موتور جستجوی پیشرفت بازاریابی دیجیتال در حال حاضر گنجانیده شده rich media نمایش تبلیغات Facebook محتوای یوتیوب کلیپ های ویدیوئی هدفمند ایمیل و دیگر مبارزات. این باعث شده است تا سهم بیشتری از بودجه بازاریابی دیجیتال در طول سال.

دومین دلیل برای اهمیت اینترنت به شرکت های بازخورد مشتری. مصرف کنندگان برای مرور اینترنت ساعت های طولانی را فراهم می کند و مجموعهای از اطلاعات در مورد خود و چه آنها را دوست دارم. آنها خود را پشت سر بگذارد آنلاین منافع خرید آنها معمولا ارتباطات محتوا و غیره. این مصرف کننده اقدامات در اینترنت به عنوان خوب به عنوان آنچه که “واقعی” جهان است که در مجموع با ارائه “داده های بزرگ” و تجزیه و تحلیل پیشرفته به عنوان آنها در حال جمع آوری و ثبت و تحليل قرار گرفت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *