بالا 10 کتاب بازاریابی برای صاحبان کسب و کار کوچک

[ad_1]

بر خلاف کسب و کار صاحبان کسب و کار کوچک صاحبان بار مراقبت از هر جنبه از کسب و کار خود را – استخدام, بازاریابی, سرمایه گذاری, حساب, مدیریت کارمندان به مدیریت فروشندگان و غیره. اما در اینجا ما متمرکز فقط در کتاب است که می تواند کمک به شما در به دست آوردن دانش بازاریابی و مهارت است. در اینجا 10 کتاب بازاریابی که به اعتقاد ما مفید هستند برای جدید و همچنین تاسیس صاحبان کسب و کار کوچک.

کتاب # 1: قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی – دیوید اسکات Meerman

در بازاریابی جدید سناریو روش ها مانند آگهی کپی و غیره. فراموش نمی آورد نتایج جستجو برای کسب و کار شما. با محبوبیت گوشی های هوشمند و دیگر دستگاه ها و گسترش اینترنت روش های جدید, قوانین و غیره. بازاریابی تکامل یافته اند. این کتاب در مورد اهمیت و مزایای استفاده از این تکنیک.

M David Scott تازه را فراهم می کند نمونه هایی از موفقیت از صنایع و کسب و کار در سراسر جهان است. او برجسته جدید ابزارها و تکنیک های که بازاریابان باید برای برقراری ارتباط با خریداران خود را به طور مستقیم – Twitter, Facebook, LinkedIn و یوتیوب. در این کتاب یک راهنمای ارائه می دهد که استراتژی عملی و راهنمایی های خودی است که می تواند اجرا شود.

کتاب # 2: کلمه از دهان بازاریابی: چگونه هوشمند شرکت مردم صحبت – اندی Sernovitz

این کتاب توسط اندی Sernovitz بر استفاده از کلمه از دهان بازاریابی برای کسب و کار. این کتاب شرح و تفصیل هدف از وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی و ایمیل های ویروسی و غیره. – هنگامی که به استفاده از آنها و چگونه به آنها را کار می کنند.

کلمه از دهان یک ابزار موثر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات به سرعت و به راحتی به ترویج کسب و کار. آن است که یک ابزار موثر است که می تواند به ترویج کسب و کار شما از طریق خود مشتریان و دوستان و روابط.

کتاب # 3: بازاریابی چریکی: آسان و ارزان استراتژی برای سود بزرگ از کسب و کار کوچک – جی کنراد لوینسون

این کتاب میآورند استراتژی های بازاریابی اینترنتی, نکاتی در رابطه با استفاده از تکنولوژی مانند غلاف-ریخته گری و بازاریابی خودکار برنامه ها برای هدف قرار دادن چشم انداز کشت تکرار و ارجاع کسب و کار, مدیریت درس ها در این سن از راه دور و مستقل کارکنان و غیره. – به طور انحصاری برای کسب و کارهای کوچک.

کتاب # 4: نوار مجرای بازاریابی: ترین در جهان عملی کسب و کار کوچک بازاریابی Guide – John Jantsch

John Jantsch شناخته شده و متخصص در بازاریابی کسب و کار کوچک. در این کتاب او در مورد تمام ابزار ثابت و تاکتیک با هم در یک گام به گام سیستم بازاریابی. این نقشه راه کمک می کند تا صاحبان کسب و کار کوچک در دانستن آنچه آنها نیاز به انجام به بازار کسب و کار خود را.

کتاب # 5: دقیق تر: غیر خسته کننده کرک-رایگان استراتژی برای بازاریابی و ترویج کسب و کار شما – دیوید Siteman گرلند

این کتاب فراهم می کند و استراتژی برای ساخت و بازاریابی و ترویج کسب و کار. این روش دقیق تر و در نتیجه صرفه جویی در وقت و پول خود را. این کتاب به همان اندازه مفید برای شروع یو پی اس و همچنین به عنوان کسانی که در حال حاضر در بازار برای مدتی.

کتاب # 6: بازاریابی کلید های میانبر برای خود اشتغالی: اهرم منابع ایجاد آنلاین اعتبار و له رقابت خود را – پاتریک Schwerdtfeger

این کتاب فراهم می کند عملی موثر استراتژی ها و تاکتیک ها – کامل جعبه ابزار برای استفاده از منابع معقول برای ایجاد آنلاین اعتبار. اگر شما اعمال می شود این استراتژی شما می توانید نتایج خوبی برای کسب و کار خود و ظرف مدت کوتاهی طول زمان.

کتاب # 7: نهایی بازاریابی کسب و کار کوچک Guide – جیمز استفنسون

این کتاب یک راهنمای ضروری برای هر صاحب کسب و کار. جیمز استفنسون ارائه در این کتاب 1500 بزرگ ایده های بازاریابی است که مطمئن شوید که برای افزایش درآمد خود را از فروش و سود و وفاداری مشتری و همچنین برای کمک به شما اقامت جلوتر از رقبای خود.

کتاب # 8: وب سایت بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک: 7 مراحل انفجاری رشد کسب و کار – استفانی الماس

بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک دشوار بود در گذشته است. اما امروز آن است که چنین نیست. بازاریابی وب سایت را قادر می سازد کسب و کارهای کوچک را به استفاده از فرصت های بازاریابی و برنده مشتریان جدید است.

کتاب ” بازاریابی وب سایت برای کسب و کارهای کوچک: 7 مراحل انفجاری رشد کسب و کار تمرکز بر روش های مختلف بازاریابی با استراتژی دقیق به آنها را به عمل است. محتوای اصلی کتاب شامل چک لیست – تو رفتگی در دیوار, برند, داستان, جستجو, محتوا رسانه های اجتماعی تاکتیک, تاکتیک های سنتی و نتایج. این کتاب به شما کمک می کند تا پیاده سازی وب سایت بازاریابی استراتژی.

کتاب # 9: دوست داشتنی رسانه های اجتماعی: چگونه به لذت مشتریان خود ایجاد مقاومت ناپذیر برند و به طور کلی شگفت انگیز در Facebook – دیو کرپن

این کتاب یک کلید برای باز کردن درب به فرصت های جدید است. این به شما می گوید در مورد چگونه برای ایجاد آگاهی نام تجاری با تعامل با مشتریان در سایت های شبکه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter و دیگر رسانه های اجتماعی سایت های شبکه های.

کتاب # 10: 500 بازاریابی رسانه های اجتماعی نکته: ضروری مشاوره نکات و استراتژی برای کسب و کار: Facebook, Twitter, Pinterest, Google+, YouTube, Instagram, لینک, و بیشتر! – اندرو Macarthy

این کتاب یک راهنمای برای کسب و کارهای کوچک. آن را فراهم می کند 500 بازاریابی رسانه های اجتماعی نکات پوشش تمام وب بزرگترین بازیکنان مانند Facebook, Twitter, Pinterest, Google+, YouTube و دیگران. این نکات کمک خواهد کرد که شما ایجاد آگاهی نام تجاری در رسانه های اجتماعی شبکه های جذب و تعامل با مشتریان خود و در نهایت کمک به شما در افزایش فروش است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *