بالا زیبایی اثرگذارندهها در یوتیوب

[ad_1]

زیبایی در تاریکی بیشتر شناخته شده است و اغلب به عنوان “زیبایی تجارت”, “زیبایی Vloggers” و / یا “زیبایی اثرگذارندهها.” آنها به طور معمول زنان جوان و مردان است که ایجاد پست ها و ویدئوها همه چیز در مورد لوازم آرایشی, مد و میک آپ و زیبایی دیگر موضوعات مرتبط در یوتیوب.

وجود دارد بیش از 45,000 یوتیوب کانال های که تخصص در مد و زیبایی-مطالب مرتبط فیلم در مورد آموزش آرایش, لوازم آرایشی و بهداشتی / مراقبت از پوست hauls زیبایی, توصیه ها و دیگر مباحث تنها در یوتیوب جامعه است. هر ماه وجود دارد بیش از 50 میلیون نفر که به تماشای بیش از 1.6 میلیون دقیقه از مصرف کننده-ایجاد مد و زیبایی در یوتیوب.

برخی از زیبایی اثرگذارندهها گسترش حرفه خود در صنعت آنلاین و کسب درآمد هنگفتی فقط با استفاده از کانال های خود را به عنوان یک راه به شعبه و استفاده از آن برای اهداف کسب و کار آن نیز اعدام از طریق همکاری با برخی از لوازم آرایشی و بهداشتی و یا مارک های لباس. آنها به طور کلی سقوط تعیین شده خود را به دسته های یک محصول نقد و بررسی, آرایش, آموزش hauls و شخصیت کلیپ. دیگر تاریکی را انتخاب کنید به رعایت ساده آپلود ویدئوها به عنوان یک سرگرمی و نه بعد از چقدر پول می تواند آنها را با فیلم های خود را.

در اینجا's یک لیست از قدرتمند ترین اثرگذارندهها و یا اجازه دهید ما می گویند الهه زیبایی در جهان از YouTube

Zoe Sugg

متولد بریت است که همچنین به عنوان شناخته شده Zoella در یوتیوب. او شروع به پخش از دوران کودکی خود را در اتاق خواب او “hauls” و یا وب سایت زبان نشان آرایشی و بهداشتی خرید. در حال حاضر او بیش از 11.6 میلیون یوتیوب مشترکین و پرفروشترین خط از محصولات زیبایی در بریتانیا بالا خیابان های زنجیره ای Superdrug در سن 27 سالگی. او اولین رمان “دختر آنلاین” شکست در اولین هفته فروش پرونده با توجه به نیلسن BookScan.

Michelle Phan

پهن's نام یک ضرب المثل برای تاثیر گذار-تبدیل-کارآفرین یک دهه پس از ارسال اولین ویدئو در یوتیوب. او در حال حاضر از بنیانگذاران اشتراک آرایشی و بهداشتی جعبه Ipsy بود که به ارزش بیش از 500 میلیون دلار در سال 2015 است. او را متوقف کرده است حمایت ارسال محتوا به عنوان کسب و کار خود را رشد کرده است او به سرعت متوجه شدند که آن را نمی خواهد بود پایدار برای مدت طولانی از بینندگان ترجیح می دهند صحت بیش از تبلیغات است.

هدی Kattan

در حالی که مشغول به کار در امور مالی کار در دبی-بر اساس کارآفرین شروع به وبلاگ نویسی در سال 2010. هفت سال بعد او و دو خواهر نظارت بر زیبایی امپراتوری که شامل کاذب ضربه شلاق مورد علاقه کیم کارداشیان و نیز به فروش می رسد در تلوان ماشین آلات با Kattan's صورت پخش در سمت. آرایش خط فروخته شده است در Sephora.

دید از بالا, de Jager

پس از او آپلود او در سال 2008 هلندی آرایش هنرمند تعلق دلخواهی زیر که رسیده بود بیش از 7.2 میلیون دلار در Instagram. در ماه مارس سال 2017 او گردید از همکاری با حرفه ای خط عوفرة از جمله مایع رژ لب که او تا به حال طراحی شده و برجستهنگار پالت.

شانون هریس

شناخته شده حاضر به عنوان “Shaaanxo” آغاز شده vlogging در سال 2009 برای پر کردن آنچه که او را دیدم به عنوان یک درجه اعتبار ساقط است. “من با وسواس تماشای YouTubers از ایالات متحده آمریکا و هرگز نمی تواند پیدا کردن هر کسی از نیوزیلند یا استرالیا گفت:” با کیوی دیجیتال ، هشت سال بعد او در حال حاضر یک زیبایی با نام تجاری xoBeauty به فروش می رساند که مژه ها و برس.

Jeffree Star

Jeffree شده است ساختمان های آنلاین پس از روز از مای اسپیس. امروز خود را در کانال یوتیوب دارای بیش از 4 میلیون مشترک و ویدئو های اخیر اعلام کرد که با همکاری همکار بالا اثرگذارندهها لیست عضو مانی Gutierrez.

Kandee Johnson

او شروع به وبلاگ نویسی در سال 2008 و سپس آپلود او اولین vlog سال بعد با استفاده از پدربزرگ و مادربزرگ' باستان دوربین. به زودی او hosting 'glaminars' یا زیبایی و سمینار کسب و کار از کانال یوتیوب.

مانی Gutierrez

دیجیتال ستاره شناخته شده است که حاضر به عنوان MannyMUA بود با توجه به دانشکده پزشکی زمانی که او شروع به تمرکز توجه خود را در رسانه های اجتماعی. در حال حاضر او است که در افزایش محصول از بالا نر آرایش هنردوستان. او برای اولین بار به دست آورد پس Instagram سپس در زمان به یوتیوب در پیروان خود را' درخواست. در حال حاضر او یک سفیر برای Maybelline با کل مخاطبان بیش از 7 میلیون نفر در میان بسیاری از مشارکت.

تعمید دومینیک

مادر مشغول و یک دانشجوی تمام وقت با یک کار تمام وقت است که چگونه تعمید شروع به ارسال به یوتیوب در سال 2009. در حال حاضر با مخاطبان بیش از 4 میلیون نفر در سراسر سیستم عامل های او در حال حاضر همکاری با امثال L'Oreal , Sephora, و, فروپاشی شهری.

Wayne ناخالص

انگلیسی-متولد هنرمند آرایش شده است در حال رشد خود را در کانال یوتیوب از سال 2009. در سال 2012 یک آموزش در مورد نحوه هایلایت و کانتور شبیه کیم کارداشیان کرده است تعلق بیش از 11 میلیون بازدید به تاریخ و کمک به او را سوق به زمان در میان زیبایی اثرگذارندهها.

از هنرمندان آرایش حرفه ای برای آماتورها بررسی داروخانه اقدام به خرید بر روی دوربین. امروز این اثرگذارندهها رسیده بود 135,000,000 پیروان دوست دارد و مشترکین آنلاین.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *