بازاریابی رسانه های اجتماعی بسته – 7 مواد ضروری

[ad_1]

یک سایت شبکه اجتماعی است که پلت فرم که در آن وب سایت کاربران می توانند به اشتراک گذاری و ارتباط تعامل و توسعه یک کسب و کار ارتباط با شرکت شما. به عبارت ساده این کاربران به مشتریان بالقوه خود را که ممکن است خرید محصولات خود و یا فایده خدمات ارائه شده است. این همچنین به عنوان شناخته شده ارتباط بازاریابی و رسانه های اجتماعی بازاریابی بسته های کمک به شما در ایجاد این ارتباط است. در این مقاله ما می رویم به یاد بگیرند که در مورد 7 ضروری ترین اجزای یک جامع SM طرح بازاریابی. بیایید در ادامه به یادگیری بیشتر.

لیست ایمیل

مهم ترین جنبه از خود SM طرح است که توانایی برای ایجاد یک لیست از خریداران آینده نگر. این می تواند به راحتی انجام می شود. شما می توانید انتخاب کردن در جعبه یکپارچه در بالاترین بخش از وبلاگ خود. هنگامی که بازدید کننده شما را با ارائه آدرس ایمیل خود را, شما می توانید به دور از برخی از مباحث. این لیست ایمیل رشد خواهد کرد با گذشت زمان و بسیار مفید است. استفاده از آن برای آموزش چشم انداز خود را در مورد اطلاعیه های ویژه و همچنین برای ارسال خبرنامه و یا پیام های تبلیغاتی.

وبلاگ

وبلاگ وردپرس خود را باید بخشی از SM خود را بسته است. مطمئن شوید که وبلاگ خود میزبانی به طوری که شما کنترل کامل بر محتوای آن است. تا آنجا که رسانه های اجتماعی است که نگران آن است که به طور کامل رانده شده توسط محتوا و در نتیجه وبلاگ کسب و کار شما باید در یک سایت که در آن شما باید کنترل کامل بیش از آنچه که مشتریان بالقوه خود را مشاهده.

Facebook Fan Page

وقتی که می آید به صفحات طرفداران آنها متفاوت از شرکت خود را در صفحه پروفایل. با توجه به رسانه های اجتماعی بازاریابی شرکت های این صفحات ضروری از نظر SEO به سادگی زیرا آنها crawled شده توسط موتور جستجو عنکبوت. استفاده از فن صفحات به ارسال پیام های تبلیغاتی خود را به مشتریان موجود و بالقوه خریداران هر زمان که شما احساس می کنید.

مشخصات توییتر

هنگامی که امید بستن برای هر SM بازاریابی بسته بپرسید که آیا SM آژانس بازاریابی را نیز مدیریت مشخصات توییتر خود را. استفاده از نام کسب و کار شما در حساب توییتر خود را و تصویر شرکت شما توضیحات کوتاه. فراموش نکنید که شامل مناسب ترین کلمات کلیدی که بهترین توصیف شرکت شما و محصولات آن است.

YouTube

همانطور که شما می دانید که یوتیوب که متعلق به گوگل است و شما می توانید با استفاده از ویدئوها برای رسیدن به مخاطبان هدف خود را. برای مثال اگر شما یک ویژگی های محصول شما می توانید با توضیح عملکرد محصول با استفاده از YouTube فیلم ها آزاد. به یاد داشته باشید که ویدئوها تاثیر فوق العاده ای در چشم انداز خود و افزایش نام تجاری خود را دید.

حساب Google+

وقتی که می آید به گوگل+ را به شما می دهد این فرصت را به مدیریت نام تجاری شما مشخصات عمومی. شما همچنین می توانید ترکیب لینک از سایر پروفایل های اجتماعی شما. مطمئن شوید که وجود دارد این است که توضیحات خوب با لمس حرفه ای به آن. این توضیحات باید بگویم که مخاطبان خود را در مورد کسب و کار خود و آنچه شما انجام دهد و چه محصولات و یا خدمات شما باید ارائه دهد.

LinkedIn

هنگامی که شما انتخاب رسانه های اجتماعی, بازاریابی, بسته, آن را باید شامل مشخصات لینک خود را در کسب و کار. وقتی که می آید به LinkedIn آن است که رسمی ترین از تمام سایت های اجتماعی است و باید برای کسب و کار آنلاین شما. مطمئن شوید که این حساب را به خوبی مدیریت با توضیحات کامل به عنوان یک مشتری آینده نگر را ببینید مشخصات لینک خود را به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد شرکت شما و محصولات است.

آیا دیدگاه های خود را در SM بازاریابی بسته و برنامه را ؟ لطفا نظر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *