بازاریابی رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خرده فروشی

[ad_1]

به عنوان من را از طریق شهر قبلی من تو را دیدم یک نشانه برای یک محلی طغرا فروشگاه و یک بنر که گفت: “Find us on Facebook”. اگر چه من نمی دانم صاحبان من بسیار افتخار از آنها (و من ممکن است اضافه کنید من از طرفداران صفحه خود در Facebook).

که واقعا من شروع به فکر کردن در مورد صنعت خرده فروشی و رسانه های اجتماعی – چگونه می توانید یک محلی فروشگاه های خرده فروشی و یا ارائه دهنده خدمات محلی پیدا کردن موفقیت با رسانه های اجتماعی است ؟

من باید بگویم من چند تن از دوستان که خود از فروشگاه های خرده فروشی و نمی تواند به نظر می رسد برای قرار دادن ذهن خود را در اطراف مفید چگونه رسانه های اجتماعی می تواند برای آنها.

به نظر من که مشکل این است که به عنوان یک خرده فروشی صاحب کسب و کار شما متمرکز بر فروش بسته وقتی کسی پیاده به فروشگاه خود را. ایجاد یک ارتباط با آن شخص به آنها را به خرید بعد یک مسئله ثانویه است. نه این که بد است این است که در راه آن انجام شده است برای یک زمان بسیار طولانی است. من می دانم که من مطرح شد پدربزرگ من در فروشگاه مواد غذایی.

می توانید یک فروشگاه خرده فروشی فروش را در رسانه های اجتماعی است ؟ بله اما نباید تمرکز اصلی. قبل از من رفتن شما ممکن است تعجب که چگونه یک فروشگاه خرده فروشی می توانید فروش را در رسانه های اجتماعی – شما می توانید یک صفحه محصولات خود را در Facebook صفحه فن که نمایش موارد است و سفارش در حال حاضر دکمه شما می توانید صدای جیر جیر در مورد آیتم های جدید و شامل یک لینک به وب سایت خود را که در آن آنها می توانند سفارش برای شما ارسال می ویدئوها از یوتیوب محصولات خود را با آدرس وب سایت خود را در پایین صفحه نمایش.

در رسانه های اجتماعی ساخت فروش است نه هدف اصلی

آن مهم است به درک که مردم (مشتریان بالقوه خود را) نمی پیوستن به سایت های رسانه های اجتماعی به صرف پول است. آنها وجود دارد به ارتباط مجدد با دوستان قدیمی و دوستان جدید محصولات پژوهشی و توصیه های دوستان و خانواده خود را.

آنها وجود دارد به فروش می رسد و آنها را به سرعت جلوگیری و یا حذف شما اگر آنها احساس می کنید مانند آن است که هدف اصلی خود را.

بنابراین دانستن این که چگونه می توانید یک کسب و کار خرده فروشی سود ؟

شما باید تمرکز بر ایجاد یک رابطه! مردم نیاز به می دانم که شما پس از آن آنها شروع به شما می خواهم و سپس امیدوارم آنها شروع خواهد شد به شما اعتماد کند و در آن نقطه هنگامی که آنها به شما اعتماد آنها را به خرید از شما. سپس از آنها به عنوان خریداران واجد شرایط. آنها در حال حاضر ساخته شده تا ذهن خود را که شما یک فرد خوب است برای آنها را به انجام کسب و کار با.

بالا 3 چیز را به انجام و یا با رسانه های اجتماعی!

1. افزودن ارزش به زندگی خود را – شما می توانید این کار را با به اشتراک گذاری اطلاعات با ارزش. نه فقط در مورد محصولات یا خدمات خود را اما در مورد چیزهایی که مربوط به صنعت خود را. بیایید می گویند که شما که خود را طغرا فروشگاه من صحبت کردن در مورد – شاید شما می توانید مقالات و یا فیلم در مورد بچه ها و یا مراسم عروسی و یا بازگشت به مدرسه که ارزش اضافه را به مشتریان بالقوه خود را به زندگی است. نه لزوما در مورد monogramming اما اگر آن است که مفید خواهد بود.

2. استفاده از رسانه های اجتماعی خود را برای ساخت و مقام برجسته(متخصص) – وضعیت مردم ترجیح می دهند به خرید از آنها فکر می کنم در حال کارشناسان در این زمینه خود را. چگونه می تواند به شما انجام این کار ؟

  • شما می توانید وبلاگ و پست نوشته های وبلاگ خود را در Twitter, Facebook, LinkedIn و هر یک از بسیاری از سایت های دیگر.
  • شما می توانید فیلم ها و ارسال آنها را به یوتیوب و سپس به تمام سایت های دیگر.
  • شما می توانید نوشتن یک کتاب و یا ebook در مورد صنعت خود را.

3. سعی نکنید به فروش به آنها – انجام کارها به حرکت می کند ارتباط خود را از سایت های رسانه های اجتماعی را به فروش برساند.

  • آنها چیزی را به صورت رایگان به انتخاب کردن در لیست ایمیل خود را. بله فروشگاه های خرده فروشی باید یک لیست پستی.
  • پست نوشته های وبلاگ خود را به طوری که آنها وب سایت خود را بازدید و پس از اتمام محصولات و خدمات خود را.
  • ایجاد رقابت و یا به چالش آنها را درگیر با شما از سایت های رسانه های اجتماعی.

سایت های رسانه های اجتماعی ارائه می دهیم شما به عنوان صاحب کسب و کار خرده فروشی توانایی گسترش در سطح جهان است. تعداد زیادی از مردم بر روی آنها در هر زمان متناوب است. آیا به نفع خودتان و توجه به آنچه در جریان است در جهان از رسانه های اجتماعی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *