بازاریابی دیجیتال سازمان: آنچه آنها انجام

[ad_1]

وجود دارد یک تفاوت کوچک بین یک آژانس بازاریابی و یک آژانس بازاریابی دیجیتال. یک آژانس بازاریابی دیجیتال دسته بازاریابی از جنبه های کسب و کار, اما در دنیای دیجیتال. آنها هنوز هم ارائه بسیاری از خدمات مشابه.

طراحی وب سایت

یک شرکت خوب باید یک تیم از طراحان گرافیک و توسعه دهندگان وب که قادر به طراحی یک وب سایت.

نویسندگان مطالب

یک آژانس بازاریابی دیجیتال نیز قادر خواهد بود به ارسال مواد خود را دارند یا باید یک تیم از نویسندگان مطالب است که می تواند کمک به آنها را بهینه سازی یک وب سایت برای اهداف جستجوگرها. این کمک خواهد کرد که برای رانندگی در ترافیک از موتورهای جستجو کمک به افزایش فروش.

نام تجاری

یک آژانس بازاریابی دیجیتال است't همه چیز در مورد چگونه همه چیز نگاه کنید. آنها همچنین قادر به کمک به شرکت های با نام تجاری مناسب را با توجه به یک شرکت است. برای مثال یک شرکت طلا و جواهر نمی خواهید یک نام تجاری است که به نظر می رسد کودکانه است. به جای آنها می خواهید یک نام تجاری است که نشان می دهد که آنها براق و پیشرفته و یا سنتی و قابل اعتماد است. این شرکت در حال کارشناسان در این نام تجاری در منطقه است.

تحلیلگران

تحلیلگران قادر به تصمیم گیری چقدر ترافیک یک وب سایت می شود قبل و بعد از تغییرات و تجزیه و تحلیل مخاطبان و بیشتر. همه این داده های آماری حیاتی است برای تعیین اینکه آیا یک کمپین موفق بوده است یا نه.

هنگامی که این کسب و کار باید یک تحلیلگر یا یک تیم از تحلیلگران آنها قادر خواهد بود برای نشان دادن مشتریان خود را چگونه موفق تغییرات را در آنها اجرا شده اند و یا چه ناموفق.

رسانه

رسانه های دیجیتال است که در مرکز این سازمان است. آنها نمی ظروف سرباز یا مسافر با منسوخ شده اشکال از تبلیغات مانند تبلیغات روزنامه و جزوات. آنها تمرکز بر روی فن آوری های مدرن به کمک به کسب و کار خود را انجام اهداف است. این می تواند شامل جنبه های مختلف تکنولوژی.

آنها ممکن است ساخت یک برنامه تلفن همراه برای یک کسب و کار و طراحی جدید وب سایت برای یک شرکت دیگر. این مردم پشت کسب و کار در اینترنت.

اهداف قابل اندازه گیری

این شرکت don't با استفاده از روش های منسوخ شده از تبلیغات و آنها برنده't با استفاده از یک روش مگر اینکه آنها می دانند که در آن کار می کند. زمانی که یک کسب و کار استخدام یکی از این شرکت ها آنها را می توانید بقیه مطمئن است که یک تیم از تحلیلگران به سعی و آزمایش روش های تبلیغاتی است که آنها در حال رفتن به استفاده از برای کسب و کار خود را به ارتفاعات جدید.

آنها این کار را به طور مداوم تجزیه و تحلیل داده های مختلف در پروژه های مختلف خود را. برای مثال ممکن است آنها را تست وب سایت و سپس تجزیه و تحلیل ترافیک که می آید به وب سایت بر اساس برخی از چیزهایی. در انجام این کار آنها مطمئن شوید که چیزی کار می کند قبل از استفاده از آن با مشتری است.

یادگیری در مورد مخاطبان

چرا که این شرکت تمرکز زیادی بر روی داده ها و آمار و نتایج آنها نیز تمرکز بر روی مخاطبان است. آنها می خواهند برای کمک به هر کسب و کار موفق, بنابراین آنها باید بدانند که مخاطبان است.

این فوق العاده است برای کسب و کار است که با داشتن یک زمان سخت گرفتن یک تصویر واضح که مخاطبان هدف خود را است. وجود دارد برخی از کسب و کار است که استخدام این شرکت فقط برای کمک به آنها در درک بیشتر در مورد مخاطبان هدف خود را و آمد تا با برخی از اهداف قابل اندازه گیری برای خود را آغاز شده است.

به طور کلی این کسب و کار هستند که مردم را به تماس هنگامی که یک کسب و کار می خواهد برای تبدیل شدن به شناخته شده در اینترنت. اگر آن را با اینترنت آنها را به یک متخصص است که می توانید آن را به اتفاق می افتد. چیزهایی مانند برنامه های تلفن همراه و طراحی وب سایت می آیند به طور طبیعی به آنها. SEO طبیعت دوم است و آگاهی نام تجاری است که بخشی از زندگی روزانه است.

اگر آن را تا به چیزی برای انجام با افزایش سود با استفاده از آخرین تکنولوژی این شرکت ها که می توانید آن را به اتفاق می افتد و آن را راحت تر از همیشه قبل از.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *