بازاریابی دیجیتال درجه در UofM دیربورن

[ad_1]

من در حال حاضر ثبت نام به عنوان یک دانشجو در دانشگاه میشیگان دیربورن دانشکده کسب و کار. من رشته های دیجیتال بازاریابی و مدیریت فناوری اطلاعات. من فکر می کنم وزن این دوئل درجه را حمل لبه ویژه پس از ورود به دنیای کسب و کار. UofM دیربورن یکی از اولین مدارس به ارائه این رشته تخصصی در بازاریابی دیجیتال است. آن مهم است به درک چگونه به این درجه و متفاوت از حالت عادی درجه بازاریابی و انشعابات آن خواهد شد که برای دنیای کسب و کار.

چرا این رشته بسیار مهم است ؟ آمریکا اداره آمار نیروی کار نشان می دهد که تحقیقات بازار تحلیلگران و متخصصان بازاریابی در افزایش تعداد 32% امید به طول 2012-2022 بیش از میانگین ملی از تنها 11 درصد و برای سایر مشاغل است. این شواهد روشن است که نه تنها شغل در این زمینه در دسترس خواهد بود اما کسب و کار خواهد بود به طور فعال به دنبال نامزد برای پر کردن این موقعیت. معمولا یک کسب و کار چهره معضل هنگامی که به دنبال استخدام بازاریابان دیجیتال. آنها یا باید استخدام یک فرد ماهر در بازاریابی به طور منظم است که باید روت گسترده و یا آنها باید استخدام در یک چاشنی بازاریابی دیجیتال کهنه کار است که نیاز به یک مقدار بالاتر از حقوق و دستمزد. کسب و کار به جای آن در حال حاضر خواهد شد به دنبال پر کردن این جای خالی را با دانش آموزان است که باید این مدرک مربوط.

بیشتر و بیشتر کسب و کار در حال حرکت کمپین های بازاریابی خود را به تمرکز به شدت در خود سیستم عامل آنلاین. قدرت پردازش از بازاریابی این راه در حال گسترده تر از صرفا رسیدن به مخاطبان گسترده تر از دیگر بازاریابی به این معنی است. بازاریابی آنلاین اجازه می دهد تا برای تجزیه و تحلیل زمان واقعی به توان منتقل شده به مردم در حال اجرا مبارزات انتخاباتی. این اجازه می دهد تا کسب و کار را تغییر دهید و تغییر مبارزات انتخاباتی خود را به عنوان آنها را مشاهده کنید مناسب. همچنین در این روز و سن, اطلاعات پادشاه است. بازاریابی دیجیتال اجازه می دهد تا شرکت ها برای جمع آوری اطلاعات خود را و داده ها رایگان.

در اینجا در دانشگاه میشیگان Dearborn ما در کلاس که تمرکز به طور عمده در بازاریابی دیجیتال و همراه با بازاریابی سنتی دوره. این کلاس ها طیف وسیعی از یادگیری چگونه برای رتبه بندی یک صفحه وب در صفحه اول گوگل به پردازش و transposing تجزیه و تحلیل داده های در راه معنی دار. هسته کلاس های مورد نیاز برای بازاریابی دیجیتال عمده به شرح زیر است:

  • دیجیتال مصرف کننده جستجو و بازاریابی
  • ارتباطات استراتژی و رسانه های جدید
  • دیجیتال تجزیه و تحلیل و محتوا
  • بازاریابی و تحقیقات
  • E-tailing و خرده فروشی

از اینجا یک دانش آموز باید همچنین انتخاب دو نفر از کلاس های زیر:

  • مدیریت تجارت الکترونیک سیستم
  • درک مصرف کنندگان
  • مدیریت بازاریابی
  • بازاریابی جهانی و فرهنگ مصرف کننده
  • پایگاه داده سیستم 1
  • پیشرفته برنامه های کاربردی کامپیوتر

تمام این شرایط را در علاوه بر این به حالت عادی در کلاس های مورد نیاز برای لیسانس's در مدیریت کسب و کار.

استفاده از این درجه بی پایان هستند. یک فرد با این درجه مجهز شده است برای رسیدگی به صفحات رسانه های اجتماعی, وب سایت, مدیریت, مدیریت محتوا, دیجیتال, آنالیز, و غیره. با همه چیز دیجیتال این روزها تنها حس که بازاریابی را در ادامه این راه بیش از حد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *