بازاریابی دیجیتال جمعیتی

[ad_1]

بازاریابی دیجیتال اتحادش را تغییر بسیار اغلب بهترین مسیر رو به جلو بهتر است به قدم به عقب و نگاهی به چشم انداز گسترده … جمعیتی از بازاریابی دیجیتال اگر شما خواهد شد. برای انجام این کار من اغلب در خلاصه گزارش از بهترین در کسب و کار. در زیر من غیر روحانی کردن برخی از بزرگترین یافته های حاصل از یک Razorfish گزارش من دوست دارم با عنوان “دیجیتال دوپامین: 2015 جهانی بازاریابی دیجیتال گزارش”.

با توجه به Razorfish, “ایده های است که یک بار غالب در حال حاضر چهره ربطی به دیجیتال جدید تحولات جابجایی آنها است. این تحول به سرعت رخ می دهد و بازاریابان به طور مداوم در تلاش برای نگه دارید تا. در آماده سازی برای فردا Razorfish در زمان شیرجه رفتن به عمق کمی و کیفی داده ها از چهار بازارهای بین المللی (ایالات متحده آمریکا, انگلستان و چین و برزیل) به بررسی راه هایی که در آن فن آوری های دیجیتال است تغییر سنتی با نام تجاری-مصرف کننده روابط است. از کشف تجارت جهانی انتظارات را شناسایی اثر دیجیتال در ناخودآگاه ما این تحقیق مجموعه ای از افشای کلید روند شکل گیری بازاریابی است. ”

چه Razorfish پیدا کردن از نظر نحوه بازاریابی دیجیتال در سال 2015 ؟ در اینجا چند از یافته های کلیدی.

1. شکاف نسل ها

تلفن همراه غالب هزاره تجربه خرید. یک هزاره's گوشی های هوشمند است که کلید خود را به جهان است. به عنوان پرداخت تلفن همراه فن آوری رشد می کند, تلفن همراه, در حال رفتن به تبدیل شدن به حتی بیشتر مهم است بخشی از نام تجاری به طور کلی و تجربه های خرده فروشی. وای قرعه کشی هیچ عملی تمایز بین آنلاین و آفلاین.

وای' به طور مداوم به گوشی های هوشمند متصل به این معنی که دیگر دیدن تفاوت بین “آنلاین” و “نیست.” فن آوری تبدیل شده است بخشی جدایی ناپذیر از زندگی خود را و آن است که نحوه تعامل آنها با تجربه و برندها حتی زمانی که به طور سنتی در “آفلاین” محیط. آنها don't با استفاده از رسانه ها در سوله. بلکه آنها با استفاده از تمام ابزار در نوک انگشتان خود را در هر زمان داده شده بدون در نظر گرفتن دستگاه و یا پلت فرم.

Millennials در حال بازتعریف حریم خصوصی انتظارات. هنگامی که در مقایسه با نسل ایکس, وای هستند احتمال بیشتری برای اعتماد برندها برای محافظت از حریم خصوصی خود را-و کمتر به احتمال زیاد به فکر می کنم که تلفن همراه هدف تهاجم به حریم خصوصی.

برنامه ریزی برای نسل X / Gen Y دیجیتال تقسیم. وای منجر به بسته وقتی که می آید به تصویب تکنولوژی پیشی خود Gen X همتایان تقریبا در هر دیجیتال فعالیت روزانه است. Gen X-رهبری سازمان نیاز به اطمینان حاصل شود که خود را با نام تجاری تجربه چین با وای' تکنولوژی-چراغ زندگی و دیجیتال است't به سادگی یک چاره اندیشی موقت در نام تجاری فرآیند برنامه ریزی است. هدف با دقت و با هدف.

2. دیجیتال تجربه اقتصاد:

مصرف کنندگان به طور جدی اجتناب از تبلیغات است. مصرف کنندگان در تمام چهار بازار (ایالات متحده آمریکا, انگلستان, برزیل, چین) گزارش انجام هر کاری که آنها می توانند برای جلوگیری از دیدن تبلیغات و بسیاری از آنها با استفاده از ابزار مانند dvr ها به آنها کمک کند موفق می شوند.

تبلیغات موثر ترین زمانی که آن را بخشی از یک ارزش ارز. مصرف کنندگان در حال حاضر آگاه چقدر است توجه خود را به ارزش به بازاریابان و آنها انتظار دارند به آن پاداش. آنها نگاه به جبران می شود با برنامه های وفاداری محتوای رایگان یا ابزار مفید است که مشکلات را حل کند.

برزیل هنوز یک فرهنگی میل به تبلیغات سنتی است. جالب برزیل باقی مانده است بیشتر پذیرای تبلیغات نسبت به هر یک از بازارهای دیگر است. پنجاه و هفت درصد از مصرف کنندگان حمایت تلویزیون و رادیو و تبلیغات چاپ به عنوان با نفوذ ترین منبع از تبلیغات است. مهم است به درک که ارزش اضافه کردن به معنی چیزهای مختلفی را برای فرهنگ های مختلف است.

خودتان مفید است. برندها نیاز به ارائه به مشتریان خود خدمات فراتر از هسته محصولات و اضافه کردن برخی از ارزش واقعی به مردم' زندگی اگر آنها در حال حاضر نیست. مصرف کنندگان بیشتر احتمال دارد به چوب با یک نام تجاری اگر آنها احساس می کنید آن را می سازد زندگی خود را ساده تر.

3. بدون درز تجارت

دیجیتال جدید نمای. خوب سایت تجارت الکترونیک است نه فقط خوب-برای-اند; آن را به یک تأثیر عمده ای بر نام تجاری خود را. این اعداد برای خود صحبت می کنند: 84 درصد از مردم در برزیل و 92 درصد از مردم در چین می گویند که بد نام تجاری وب سایت تاثیراتی منفی نظر خود را از برند. هفتاد و سه درصد و 79 درصد از مردم در ایالات متحده و انگلستان به ترتيب به توافق برسند.

زمان e-commerce تجربه سقوط کوتاه از انتظارات است. حتی با دستاوردهای عظیم ساخته شده در تکامل تجارت مصرف کنندگان هنوز هم تحت تاثیر قرار. زمان تجارت الکترونیک, تجربه, بازگشت سیاست ها و گزینه های حمل و نقل در حال سقوط تخت در کشت مشتریان راضی است.

مصرف کننده سفر هستند فلفلی با مرده به پایان می رسد. اگر چه مصرف کنندگان دیگر مشاهده تمایز بین آنلاین و آفلاین با نام تجاری کانال های مارک هنوز ساختار برای حمایت از این چشم انداز است. این باعث ایجاد یک تنش بین آنچه مصرف کنندگان می خواهند و چه مارک در حال ارائه وادار به مصرف کنندگان به داوران-دکل راه حل.

توانمند سازی مشتریان خود است. انعطاف ناپذیر می گرداند سیاست های خاص یک نقطه اصطکاک در هر دو آنلاین و آفلاین خرده فروشی تجارب است. یک سیاست بازگشت خوب است یک راه آسان برای افتراق نام تجاری خود را از رقابت ایجاد وفاداری و کسب اعتماد است.

4. دیجیتال مطبوع

مصرف کنندگان اعتراف به وابستگی به تکنولوژی. بیش از سه چهارم از مصرف کنندگان در تمام چهار نفر از این بازار مورد بررسی بستری در اغلب احساس وابسته به تکنولوژی است. بسیاری از عناصر ذکر شده برای توسعه این وابستگی از جمله ابزار اتصال و احساسات مثبت آنها مرتبط با آن است.

ما've شده است در معرض دیجیتال کلاسیک مطبوع. به عنوان اثبات شده توسط پاولوف بارها و بارها جفت شدن دو نشانه ها می تواند استنباط کلاسیک پاسخ شرطی. این است که به همان اندازه درست برای بسیاری از مصرف کنندگان که با استفاده از گوشی های هوشمند-نور و یا صدا ساطع شده از دستگاه باعث واکنش فوری توجه است.

ارضاء فوری است که همیشه ترجیح داده است. قابل توجه مصرف کنندگان در تمام چهار بازارهای گزارش هیجان بیشتر در هنگام دریافت یک خرید در این پست از زمانی که خرید در فروشگاه. این روشن از جنبه های جالب از خرید است که خاص به تجارت الکترونیک-قدرت لذت بخش انتظار و تاخیر در ارضاء.

استفاده از “شگفتی و وجد” را به نفع خود. بدون تبدیل نام تجاری ارتباطات به یک کارناوال از اطلاعیه های فشار و درخشان, دکمه, شما هنوز هم می تواند لذت بخش لحظه های انتظار در اطراف روال حوادث برای یک نام تجاری. بازاریابان هوشمند را در سراسر بازی با مکانیک بازی در خرید و فرایند خرید در حالی که اطمینان از آن doesn't در راه سادگی و خدمات.

5. بازارهای در حال ظهور در FAST LANE

مصرف کنندگان در برزیل و چین در حال tech-گرسنه adopters اولیه. این داده ها نشان می دهد که کاربران اینترنت در این بازار تکیه بر فن آوری برای هر بخشی از زندگی خود را و به طور مداوم به دنبال راه هایی برای ادغام آن.

مصرف کنندگان در کشور با کاهش نفوذ اینترنت ممکن است بیشتر خواستار آنلاین. وجود دارد به طور غیر منتظره انتظارات بالا به صورت دیجیتال و خدمات وب سایت در کشور با کاهش نفوذ اینترنت. در خصوص وجود تمایل بسیار قوی در برزیل و چین برای تجارت الکترونیک به بهبود است.

تکنولوژی زرنگ و دانا دهانه همه نسل ها. در حالی که وجود دارد مهم است شکاف دیجیتالی بین نسل وای و ژنرال Xers در ایالات متحده و بریتانیا این دموگرافيک تفاوت aren't طوری تلفظ در برزیل و چین است.

در نظر بگیرید برزیل و چین به عنوان adopters اولیه. بازارهای در حال ظهور مانند اینها مکان های هیجان انگیز برای تست تکنولوژی جدید است. این مصرف کنندگان هستند و نه ترس از تکنولوژی و به طور جدی به دنبال راه های جدید برای استفاده از آن در زندگی روزانه خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *