بازاریابی دیجیتال: تکنیک های جدید

[ad_1]

آن را در دست گرفته دیگر روش های سنتی تبلیغات. برای پیدا کردن چگونه و چرا از آن است که از انجام این کار اجازه دهید ما برای اولین بار به بررسی آنچه در بازاریابی دیجیتال واقعا است. آن است که استفاده از هر ابزار الکترونیکی مانند رادیو و تلویزیون و تلفن همراه و یا اینترنت به ترویج محصولات شرکت شما. برای شروع بازاریابی دیجیتال موفقیت ممکن است به دلیل این واقعیت است که امروز تقریبا هر کس با استفاده از اینترنت و آن را بیشتر مفید برای تبلیغات آنلاین با توجه به قرار گرفتن در معرض حداکثر. همچنین بازاریابی دیجیتال کاملا مقرون به صرفه در مقایسه با زمانی که به اشکال دیگر از تبلیغات مانند رسانه های چاپی. این از طریق اینترنت را متحمل نمی بسیاری از مشترک هزینه های متحمل شده توسط انواع دیگر از تبلیغات. این یکی از جاذبه های که منجر به بسیاری از تبلیغ کنندگان به آن را انتخاب کنید بیش از روش های سنتی بازاریابی.

در حال حاضر با توجه به این محبوبیت بسیار زیاد از بازاریابی بسیاری از آژانس ها و مشاوران را باز کرده اند تا به حل و فصل مسائل از این رو با بسیاری از شرکت ها. این آژانس ها و مشاوران نه تنها این بلکه به مشاوره و برنامه ریزی موثر دیجیتال تکنیک های بازاریابی. از این رو بازاریابی دیجیتال نیز کمک می کند تا رشد اقتصادی یک ملت است.

جدیدترین روند در بازاریابی آنلاین شده است تلفیقی از رسانه های اجتماعی با یک تصویر محصول. بسیاری از کمپین های بازاریابی آنلاین در حال حاضر به رخ کشیدن صورت کتاب یا صفحه توییتر; نشان می دهد که چگونه به سرعت در حال استفاده از رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی است که در حال استخدام.

در حالی که به دنبال در چهار عمده سایت های شبکه های اجتماعی Facebook, MySpace, Twitter و LinkedIn به نظر می رسد اولین بار در رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار گرفت برای تبلیغ در سال 2004 و سایت مای اسپیس. مای اسپیس منجر به رتبه بندی برای بیشترین تعداد محصول و یا نام تجاری در صفحات خود سایت اما در اواخر سال 2007 Facebook رشد و محبوبیت پیشی گرفت و در آن نظر لینک کلیک کنید برای مبارزات انتخاباتی آگهی. توییتر به دنبال رونق بعد و توییتر به پایان رسید تا بودن رهبر تعبیه شده در ایمیل های حاوی منابع به تبلیغات و صفحات توییتر سایت در سال 2009.

LinkedIn که با تمرکز بیشتر بر روی کسب و کار به کسب و کار تعبیه شده در ایمیل آگهی زده بود از رقابت که آن را به مصرف کننده مهم است.

اما توییتر همچنان قهرمان وقتی که می آید به استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ. داشتن بیشترین تعداد تعبیه شده ایمیل با اشاره به استقرار آن آن دارای یک 388 درصد افزایش در Q1 2009 به تنهایی. تمام این نشان می دهد که چگونه به سرعت در رسانه های اجتماعی است که گنجانیده شده توسط تبلیغ کنندگان و بازاریابان.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *